Uh wel als iemand hem dat heeft verteldquote:Op donderdag 6 december 2012 00:42 schreef kort het volgende:
[..]
Dit zou iemand uit moskou nooit weten
Je hebt m'n avatar gegapt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef DrSnuggle het volgende:
What is the reason you want to get in contact with her? Is it love or because she has an important package and you need to find it otherwise the people will kill your family?
Wij zijn er iig van hem af.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk zo'n stalker een platform geven...
twitter:Bob_Bakker twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:04:05Wie kan er helpen? Meneer zoekt ene Katrien/Cathy/Katherine/a uit Nederland. Advocate op sabbatical in China. RT = lief GC / Alstublieft, help mij "Cathy" uit Nederland te vinden! reageer retweet
jou UIquote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef kip-kerrie het volgende:
http://www.nolet-advocate(...)3A04C1257694004F769F
Ik weet het niet zeker, maar als zij zelf dat adres online zet, dan kan elke hollandse idioot haar dus benaderen om priveredenen, en elke russische idioot die nederlands spreekt en het kan vinden dus ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
Hoe zit het met de privacy van deze mensen die aan Stephenmoscow doorgegeven worden? Ik kan me heus niet voorstellen dat als ik advocaat was en een webpagina had voor mijn klanten, dat mensen misbruik van mijn informatie op de site zouden maken om mij persoonlijk te benaderen.
Het is tenslotte geen zakelijke doeleinde wat Stephen nastreeft maar een persoonlijke. Dus hoe zit het met het privacybeleid van Fok omtrent deze kwestie?
Enige moderator misschien die hier duidelijkheid over wil geven?
quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hé, en if you nut find her, unfortunately peanutbutter toch!
Dat weten ze in Moskou toch wel tong.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
I was joking. Dick Advocaat is a famous soccercoach in the Netherlands.
I hope you will find her.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
Hoe zit het met de privacy van deze mensen die aan Stephenmoscow doorgegeven worden? Ik kan me heus niet voorstellen dat als ik advocaat was en een webpagina had voor mijn klanten, dat mensen misbruik van mijn informatie op de site zouden maken om mij persoonlijk te benaderen.
Het is tenslotte geen zakelijke doeleinde wat Stephen nastreeft maar een persoonlijke. Dus hoe zit het met het privacybeleid van Fok omtrent deze kwestie?
Enige moderator misschien die hier duidelijkheid over wil geven?
Tsjah, evengoed is het niet echt fijn als er hier allemaal privegegevens gepost worden. En hoe weten wij dat de bedoelingen van stephenmoscow wel zo goed zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar als zij zelf dat adres online zet, dan kan elke hollandse idioot haar dus benaderen om priveredenen, en elke russische idioot die nederlands spreekt en het kan vinden dus ook.
Het is dan haar taak om er niet op in te gaan, lijkt me dat Fok! er weinig mee van doen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |