quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
van de mannen sowiesoquote:
Dat krijg je van kaassouffle'squote:
quote:
Got milk?quote:
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op die Father and friend-zanger
Dat niveau ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllen
Zou tijd wordenquote:
Ja, wie immerquote:
wie is de chipmunk van de voice?quote:
Niemand meer, op dit momentquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie is de chipmunk van de voice?
Dat trekt langzaam naar elkaar toe jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor; is Tjeerd net zo scheel als Da Trein of dat niet?
En kun ja nagaan hoe Voice I begon;quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
Gek dat ze hun eigen kandidaten zelden echt slordig vinden..... Hoe vals ze ook staan te bleren...
vooral die geile glitters op haar ogen hequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef iFok. het volgende:
Wat ziet Trijtje er lekker uit vanavond
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunkquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunk
Ik kan er niet meer tegen, te veel schoonheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
vooral die geile glitters op haar ogen he
Ik kijk ook scheel (met een oog), als ik "scheel ga kijken" zet ik mijn schele oog juist recht. Misschien moet Trein dat eens proberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
roanquote:
hell yeahquote:
nee die heeft een afwijkende haargrensquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor; is Tjeerd net zo scheel als Da Trein of dat niet?
hij was een chipmunkquote:
Ik las magere showquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
En wederom een mega show, elke week weer.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die heeft een afwijkende haargrens
De visagiste van Trijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie heeft de ogen van de styliste dichtgeslagen?
Of een instrumentaal nummer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Misschien moet zij ook maar eens een gevoelige ballad zingen...
quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal een stuk slechter dan vorig optreden
Hell no. Als je weet hoe vreselijk goed Jessie J isquote:
quote:
Tuurlijk komt ze niet in de buurt van Jessie J.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hell no. Als je weet hoe vreselijk goed Jessie J is
Daarom "Nederlands" ervoor. Dan daalt het niveau sowieso met 300%quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hell no. Als je weet hoe vreselijk goed Jessie J is
ik zou een 6.5 gevenquote:
In her dreams!quote:
Ja, Marco moet gewoon leren op die stoel te blijven zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gelik over die lippen en dat wijdbeens en geklop op de borst, telkens weer
Ja, daar moet Marco eens mee stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ah oke!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom "Nederlands" ervoor. Dan daalt het niveau sowieso met 300%
Er zit ook bijna geen make-up meer tussen neus en mondquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Alle liedjes vinden ze lastige liedjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef MaLo het volgende:
Ah, het was een verdomd lastig liedje. Die dooddoener weer.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Marco moet gewoon leren op die stoel te blijven zitten.
Zus, op dezelfde tijd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar moet Marco eens mee stoppen
Heb je zeker een puntquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke!
Alleen is Jessie J origineel als de pest en Babette imo iemand die volgt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit ook bijna geen make-up meer tussen neus en mond
Dat dus, zegt genoegquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
"het was eigenlijk niet zo goed" en dan een 8 geven![]()
quote:
KOmt het wel op neerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus Marcowww geeft een 8 om onvoldoendes weg te poetsen?
maar ivar staat wel boven haarquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom krijgt zij een hogel cijfer als Ivar?
Klopt geen hout van
wie?quote:
jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Bij Hunebedden moet ik meteen aan Gerrie denken
En 1000x beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
Boris zong dit liedjeIdols 2 volgens mij
Dalhuisenquote:
Ja, ik mocht nietquote:
huh wie?quote:
Ah ja, de kip met cola light!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
Boris zong dit liedjeIdols 2 volgens mij
Huuuu maniertjesjongen.quote:
Ja hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DalhuisenDenk dat ze uit Hardenberg komt.
quote:
quote:
Wat?!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ja, de kip met cola light!
Ik heb het nooit wat gevondenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat niveau hier gehaald werd anno 2012.
Ik moet een braakbakjequote:
anja ofzoquote:
Tof nummer hoorquote:
Heel, heel veel minder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen idee of Anja meer of minder stemmen krijgt dan Barbara.
Dat heeft hem ook de das omgedaan (en zijn enorme ego)quote:
Oh ja ik was die achterban van De Barb vergetenquote:
Hij kon in ieder geval wel zingen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
Ik niet, ik vind het lichtelijk irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
Trein, is that you?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moest vinden. Het was zeker niet slecht, maar het greep me niet
Die moet ik even quoten hoor. Gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.
Care.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ze snappen er geen hol vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje: "Mooie performance"![]()
ze zat verdomme omgedraaid wat een slecht argument.
Dit...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje: "Mooie performance"![]()
ze zat verdomme omgedraaid wat een slecht argument.
Van alle teams, Symp?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, ik vind Ivar nog steeds de beste
Waarheid!quote:
Zo lang Adele en Barbara van de zelfde gewichtsklasse zijn, zal ze in dat hokje geduwd worden, of het nu past of niet. Letterlijk en figuurlijk.quote:
Omdat slechte inspiratieloze muziek. Ze kunnen dit programma beter omdopen naar the voice of Sky Radioquote:
Past wel goed bij de film. Die was ook niet fantastischquote:
Daar kan ook de gehele LotR-trilogie op geschreven worden.quote:
quote:
Met Iris vorig jaar net zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo lang Adele en Barbara van de zelfde gewichtsklasse zijn, zal ze in dat hokje geduwd worden, of het nu past of niet. Letterlijk en figuurlijk.
Ik vind haar wel wat minder goed zingen dan vorige week.quote:
Volgende week in een Dombo-pak.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Injetta het volgende:
Kijk dat is ten minste zingen en niet schel staan bleren..
Dat deden ze bij Susan Boyle toch ook pas later?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zegt niemand tegen haar dat ze iets aan die wenkbrauwen moet doen?
Er waren er honderden die het probeerden, maar ze ging op hen zittenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
een grote kop met kleine wenkbrauwen maakt haar kop nog groterquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |