Tof nummer hoorquote:
Heel, heel veel minder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen idee of Anja meer of minder stemmen krijgt dan Barbara.
Dat heeft hem ook de das omgedaan (en zijn enorme ego)quote:
Oh ja ik was die achterban van De Barb vergetenquote:
Hij kon in ieder geval wel zingen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
Ik niet, ik vind het lichtelijk irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
Trein, is that you?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moest vinden. Het was zeker niet slecht, maar het greep me niet
Die moet ik even quoten hoor. Gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.
Care.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |