quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Knijp mn benen saaaaaaaaaaaaaaaamen.
van de mannen sowiesoquote:
quote:
Got milk?quote:
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op die Father and friend-zanger
Dat niveau ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klap twee bakstenen tegen mijn baaaaaaaaaallllllen
ja... maar damn deze jury kun je toch ook niet meer serieus nemen?quote:
Zou tijd wordenquote:
Ja, wie immerquote:
wie is de chipmunk van de voice?quote:
Niemand meer, op dit momentquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie is de chipmunk van de voice?
Dat trekt langzaam naar elkaar toe jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor; is Tjeerd net zo scheel als Da Trein of dat niet?
En kun ja nagaan hoe Voice I begon;quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
Gek dat ze hun eigen kandidaten zelden echt slordig vinden..... Hoe vals ze ook staan te bleren...
vooral die geile glitters op haar ogen hequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef iFok. het volgende:
Wat ziet Trijtje er lekker uit vanavond
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunkquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als xfa begint gaan we weer opzoek naar een nieuwe chipmunk
Ik kan er niet meer tegen, te veel schoonheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
vooral die geile glitters op haar ogen he
dat valt wel mee, hij gaf net ook hoge cijfers bij kutoptredens...quote:
Ik kijk ook scheel (met een oog), als ik "scheel ga kijken" zet ik mijn schele oog juist recht. Misschien moet Trein dat eens proberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
misschien als ze de oogschaduw van trijntje er schever opsmeren lijkt het alsof ze minder scheel kijkt
roanquote:
hell yeahquote:
nee die heeft een afwijkende haargrensquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor; is Tjeerd net zo scheel als Da Trein of dat niet?
hij was een chipmunkquote:
Ik las magere showquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
En wederom een mega show, elke week weer.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die heeft een afwijkende haargrens
De visagiste van Trijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie heeft de ogen van de styliste dichtgeslagen?
Of een instrumentaal nummer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Misschien moet zij ook maar eens een gevoelige ballad zingen...
quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal een stuk slechter dan vorig optreden
Hell no. Als je weet hoe vreselijk goed Jessie J isquote:
quote:
Tuurlijk komt ze niet in de buurt van Jessie J.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hell no. Als je weet hoe vreselijk goed Jessie J is
Daarom "Nederlands" ervoor. Dan daalt het niveau sowieso met 300%quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hell no. Als je weet hoe vreselijk goed Jessie J is
ik zou een 6.5 gevenquote:
waarom krijgt zij een hogel cijfer als Ivar?quote:
In her dreams!quote:
Ja, Marco moet gewoon leren op die stoel te blijven zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gelik over die lippen en dat wijdbeens en geklop op de borst, telkens weer
Ja, daar moet Marco eens mee stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ah oke!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom "Nederlands" ervoor. Dan daalt het niveau sowieso met 300%
Er zit ook bijna geen make-up meer tussen neus en mondquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Alle liedjes vinden ze lastige liedjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef MaLo het volgende:
Ah, het was een verdomd lastig liedje. Die dooddoener weer.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Marco moet gewoon leren op die stoel te blijven zitten.
Zus, op dezelfde tijd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar moet Marco eens mee stoppen
Heb je zeker een puntquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke!
Alleen is Jessie J origineel als de pest en Babette imo iemand die volgt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit ook bijna geen make-up meer tussen neus en mond
Dat dus, zegt genoegquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
"het was eigenlijk niet zo goed" en dan een 8 geven![]()
quote:
KOmt het wel op neerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus Marcowww geeft een 8 om onvoldoendes weg te poetsen?
maar ivar staat wel boven haarquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom krijgt zij een hogel cijfer als Ivar?
Klopt geen hout van
wie?quote:
jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Bij Hunebedden moet ik meteen aan Gerrie denken
En 1000x beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
Boris zong dit liedjeIdols 2 volgens mij
Dalhuisenquote:
Ja, ik mocht nietquote:
huh wie?quote:
Ah ja, de kip met cola light!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
Boris zong dit liedjeIdols 2 volgens mij
Huuuu maniertjesjongen.quote:
Ja hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DalhuisenDenk dat ze uit Hardenberg komt.
quote:
quote:
Wat?!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ja, de kip met cola light!
Ik heb het nooit wat gevondenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat niveau hier gehaald werd anno 2012.
Ik moet een braakbakjequote:
anja ofzoquote:
Tof nummer hoorquote:
Heel, heel veel minder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen idee of Anja meer of minder stemmen krijgt dan Barbara.
Dat heeft hem ook de das omgedaan (en zijn enorme ego)quote:
Oh ja ik was die achterban van De Barb vergetenquote:
Hij kon in ieder geval wel zingen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
Ik niet, ik vind het lichtelijk irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
Trein, is that you?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moest vinden. Het was zeker niet slecht, maar het greep me niet
Die moet ik even quoten hoor. Gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.
Care.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ze snappen er geen hol vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje: "Mooie performance"![]()
ze zat verdomme omgedraaid wat een slecht argument.
Dit...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje: "Mooie performance"![]()
ze zat verdomme omgedraaid wat een slecht argument.
Van alle teams, Symp?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, ik vind Ivar nog steeds de beste
Waarheid!quote:
Zo lang Adele en Barbara van de zelfde gewichtsklasse zijn, zal ze in dat hokje geduwd worden, of het nu past of niet. Letterlijk en figuurlijk.quote:
Omdat slechte inspiratieloze muziek. Ze kunnen dit programma beter omdopen naar the voice of Sky Radioquote:
Daar kan ook de gehele LotR-trilogie op geschreven worden.quote:
quote:
Met Iris vorig jaar net zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo lang Adele en Barbara van de zelfde gewichtsklasse zijn, zal ze in dat hokje geduwd worden, of het nu past of niet. Letterlijk en figuurlijk.
Volgende week in een Dombo-pak.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Injetta het volgende:
Kijk dat is ten minste zingen en niet schel staan bleren..
Dat deden ze bij Susan Boyle toch ook pas later?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zegt niemand tegen haar dat ze iets aan die wenkbrauwen moet doen?
Er waren er honderden die het probeerden, maar ze ging op hen zittenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
een grote kop met kleine wenkbrauwen maakt haar kop nog groterquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |