Ik luister zelden naar Kanequote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo toch met Keen?
Ik vond het ook beter dan normaal, niet zo hijgerig meer.quote:
Gelukkig laat je me niet in de mic. praten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren op zo'n romantische opmerking.
Jammer dat er geen afzender bij staat. Zal wel bij de satire horen.quote:Iemand wil Lucky laten vervolgen om deze:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/196070
'Ik ben gekwetst om de film die u gemaakt hebt over Israël.
Het is nooit de bedoeling Burgerslachtoffers te maken, het is zelfs zo dat het Israëlische leger de burgers verzoekt uit hun huizen te
vertrekken als ze weten dat door beschietingen op terroristische
panden gevaar voor hun leven kan opleveren. Ik heb de Israëlische regering middels de ambassade verzocht U te laten vervolgen.'
https://www.facebook.com/luckytv/posts/297025967082166
Wie?quote:
Oei, Sylvana.quote:Liveprogramma
vanuit Amsterdam, met actuele gasten uit de politiek, wetenschap, sport, cultuur en media. Met optredens, opmerkelijke tv-fragmenten, de Jakhalzen en LuckyTV.
Regisseur/acteur Luc Wyns en acteur Johnny de Mol over de populaire, bizarre Vlaamse misdaadserie Crimiclowns die vanaf volgende week ook te zien is bij Veronica.
In De Week Draait Door, cabaretier Pieter Derks en het elfjarige viooltalent Noa Wildschut, die deze week de Concertgebouw Young Talent Award in de wacht sleepte.
Tafeldame van Matthijs is Sylvana Simons.
de vorige keer dat hij te gast was, werd bekend dat de 11stedentocht niet doorging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef Specularium het volgende:
Erben Wennemars is er ook, dames en heren.
Wat zou er nu niet door gaan denk je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de vorige keer dat hij te gast was, werd bekend dat de 11stedentocht niet doorging.
Aids, om het ontopic te houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:29 schreef JimboSlice het volgende:
Deze Oxfam guy kan wat mij betreft echt ongezien de tyfus krijgen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef iFok. het volgende:
En nu ik dat heb gezegd: Goedenavond allemaal.
Hopelijk gaat hij ons ooit eens op het ESF vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef iFok. het volgende:
Rinus!Eerste Nederlandse artiest die succes boekt in het buitenland.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij ons ooit eens op het ESF vertegenwoordigen.
Red ik niet meer... 25x Abba zou nog kunnen jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt nog 25 minuten...hup snel....
Wat een originele keuze zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef Stickertje het volgende:
top 2000![]()
ik heb al gestemd![]()
bohemian rhapsodygeweldig om stom dronken mee te bléren
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef OProg het volgende:
Zijn er nou echt mensen die dat lijstje boeiend vinden.
Waarom ga je niet gewoon de dingen die je graag wil horen buiten die lijst om draaien.quote:
Ze kiest wel een blanke.quote:
vergeten dat hij een pedo is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gaaf he
Net als Heal the World
Heal The World vind ik dan weer iets te zoet, maar dit nummer met dat koor zoooo vetquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gaaf he
Net als Heal the World
Dat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef penny-wise het volgende:
Bohemian Rhapsody blijft toch wel een ongelooflijk goed in elkaar gezet nummer.
Alleen je hoort hem te vaak.
Ik vind het maar een bergje fragmentarisch gekut.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef penny-wise het volgende:
Bohemian Rhapsody blijft toch wel een ongelooflijk goed in elkaar gezet nummer.
Alleen je hoort hem te vaak.
They Don't Care About Usquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gaaf he
Net als Heal the World
ik vindze beiden gaafquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heal The World vind ik dan weer iets te zoet, maar dit nummer met dat koor zoooo vet
dat iemand dood is maakt hun niet ineens een goed persoon..quote:
George Michael uitvoeringquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat.
En Somebody to Love is nóg beter dus wat mij betreft staat het verkeerde Queen nummer steeds op 1.
Is hij veroordeeld?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat iemand dood is maakt hun niet ineens een goed persoon..
hitler heeft ook schilderijen gemaakt.. hij is dood.. zou jij een schilderijtje van hem willen?
Thunder road.quote:
Het schijnt dat hij er geen reet van kon, dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hitler heeft ook schilderijen gemaakt.. hij is dood.. zou jij een schilderijtje van hem willen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind de wat vlottere nummers van MJ leuker. Billie Jean, Beat it, Thriller.
Welke van de tafel?quote:
Niet veroordeeld dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
1 keer zich eruit gekocht... en de 2de keer waarschijnlijk ook
dikgedrukte tekst. Eén woordje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat iemand dood is maakt hun niet ineens een goed persoon..
Zanger Rinus is in de bloei van zijn carrière, die komt zo ook langs denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Ze zijn allemaal dood... Ramses, MJ, John, Freddie, Elvis....
Dood gaan is één van de beste manier om succes te krijgen. Je kan het alleen maar 1 keer doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Ze zijn allemaal dood... Ramses, MJ, John, Freddie, Elvis....
Stranger in Moscow is gewoon briljant en ondergewaardeerdquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..], zijn ballads vind ik helemaal niks.
idd voor hun dood hadden ze allen geen succesquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dood gaan is één van de beste manier om succes te krijgen. Je kan het alleen maar 1 keer doen.
Doe mij dan maar Leningrad van Billy Joel...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Stranger in Moscow is gewoon briljant en ondergewaardeerd
Ik dacht even dat ik het verkeerd verstond.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:45 schreef iFok. het volgende:
Ik zou voor Marco Borsato kiezen, maar ben voor Alicia keys gegaan.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:45 schreef henkde_j het volgende:
Ja, dat heb je ook met "put your hands up for detroit"
Is dat een plaats?quote:
Silvana is inderdaad lastig te begrijpen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het verkeerd verstond.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Franse muziek? Doe mij maar Alizee
Is dat bijzonder?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Wat heeft Simek trouwens voor schoenen aan?witte ofzo
Je vrouw is toch geen hondje!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Dooorrr!
(eerste kwartier gemist, moest vrouw uitlaten)
Moest ze nodig?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Dooorrr!
(eerste kwartier gemist, moest vrouw uitlaten)
Nou ja, de deur uitjassen. Ze gaat een weekend plezier maken zonder mij. Nou ja, naar haar ouders.quote:
Stonk je one night stand ja?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Sinds gisteren weet ik WEL waar de uitdrukking rijke stinkerd vandaan komt!
Oh jee, als de kat van huis is en zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, de deur uitjassen. Ze gaat een weekend plezier maken zonder mij. Nou ja, naar haar ouders.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
lijflied voor NY? wat is dat nu dan?
Niet aan Boudewijn komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef waxmask het volgende:
Ja Simek....dit nummer kent toch niemand? Hoe kan dat op1 komen, net als dat nummer van Boudewijn wat niemand kenden maar perse op 1 moest...
Dit was René van 't Hof.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Moet je eens kijkeh, allemaal lekkere wijfeh!
- SINT
Ging altijd linksaf.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Johnny, alles op eigen kracht bereikt.
In de beelden wel ja. Maar die quote is van Sint dacht ikquote:
Je moet toch wat met het geld van pa...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:52 schreef iFok. het volgende:
Betalen om in een film te komen.Johnny...
Andy van der Meyde achterna.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet toch wat met het geld van pa...
Hij is hip.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Wordt hij nu al grijs? Of waarom heeft hij anders zijn haar zo fout geverfd?
Hoe noemen ze een cliniclown in Den Haag?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar als je vannacht wakker wordt en er staat er eentje naast je bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt volgens mij een fobie hoor ik net.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe noemen ze een cliniclown in Den Haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor nu net dat het een bestaande fobie is
Zo erg is het nou ook weer niet trouwens.
Je bent dus ziek aldus Mathijs....quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nederlander om NL zender binnen te halen qua geldquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Ze wilden een Nederlander die dan vervolgens Vlaams moet spreken
Ik postte al dat het niet ZO erg isquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent dus ziek aldus Mathijs....
je verstopt je liever?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte al dat het niet ZO erg isIk ga niet wegrennen als er een clown aankomt.
Dat is Pipo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
The Joker is helemaal niet de engste clown...
Die hep eigenmoord gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
The Joker is helemaal niet de engste clown...
Je hebt de film niet gezien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
IT is toch niet eng.. hij probeert mensen bang te maken met ballonnen
De plaaggeestquote:
jawel.. maar het is een typische king film met dezelfde personages... en een van de meest teleurstellende onthullingen wat IT eigenlijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |