quote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
Wie was het?
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Bastiefcg het volgende:
1940 belde, die vroeg waar Freek bleef.
Alleen voor de slotgrap van Freek zou ik even kijken. Net zo goed als de BZV-sketch van maandag.quote:
Keith.jpgquote:Namens de redactie van Vroege Vogels willen we onze afschuw uitspreken over het onderwerp in de uitzending van De Wereld Draait Door op dinsdag 20 november waarbij een houtsnip werd bereid. Het gaat om een beschermde vogel waarop in ons land niet mag worden gejaagd.
De koks zetten in het programma aan tot illegale actie door te beweren dat “jagers die een eigen jachtterrein hebben erop mogen schieten”. Ook vertelde Robert Kranenborg dat hij zo’n vogel wel eens illegaal had bereid. Dit alles zonder dat er weerwoord kwam. Vroege Vogels is daar erg ongelukkig over, net als de vele mensen die er naar ons of elders hun woede over uitspreken.
http://vroegevogels.vara.(...)f79e097b0c6856149e45
Slaat toch ook nergens op, maak gewoon iets wat niet omstreden is.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
En jawel, er is een ruzie om het item van gister:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)van-houtsnipgerecht/
Ja, gewoon een kippenpoot grillen, mooi item zou dat zijn hequote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slaat toch ook nergens op, maak gewoon iets wat niet omstreden is.
Als ze hadden laten zien hoe een kip wordt geplukt en uit elkaar getrokken was er ook commentaar gekomen, weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slaat toch ook nergens op, maak gewoon iets wat niet omstreden is.
Geen haan die er naar zal kraaien.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kippenpoot grillen, mooi item zou dat zijn he
Wereldtopper in het oostblok-dopingstijdperk.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:26 schreef Karina het volgende:
Aan tafel Ad van Liempt en voormalig Nederlands zwemster Enith Brigitha.
En terecht. Heel smakeloos om een beschermde vogel klaar te maken op tv.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
En jawel, er is een ruzie om het item van gister:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)van-houtsnipgerecht/
Allebeiquote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Specularium het volgende:
Gaat het er echt om dat ie beschermd is of wil je gewoon niet weten hoe een dier op je bord komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef Specularium het volgende:
Dus geen snavels voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dekhengst ?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Specularium het volgende:
Gaat het er echt om dat ie beschermd is of wil je gewoon niet weten hoe een dier op je bord komt?
Als je geen beesten meer eet snap ik wel waarom je tegen zo'n item bent. Meer de grote meerderheid in Nederland zal wel vlees eten. Daarom vind ik het juist goed dat ze zoiets laten zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Allebei![]()
Komt overigens niet op mijn bord, ik eet al jaren geen dieren meer.
Ik vind het een van de betere items die ze uitzenden. Je steekt er kennis mee op waar je anders nooit mee in aanraking zou komen en het is bovendien goed voor de bewustwording om te laten zien wat er aan een maaltijd vooraf gaat.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En terecht. Heel smakeloos om een beschermde vogel klaar te maken op tv.
Sowieso is dat hele kook item walgelijk.
Vind het ook een geweldig item. Mooi altijd hoe Kranenborg vol passie over z'n vak verteltquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je geen beesten meer eet snap ik wel waarom je tegen zo'n item bent. Meer de grote meerderheid in Nederland zal wel vlees eten. Daarom vind ik het juist goed dat ze zoiets laten zien.
En ik hou zelf gewoon van eten, ben juist veel meer gaan "lusten" sinds ik kookprogramma's kijk en vind dit dan ook een geweldig item (verder kijk ik zelden nog DWDD of het moet de herhaling zijn).
Vind ik ook wel hoor, maar om het met een beschermd dier te doen vind ik niet kunnen. Sowieso ben ik niet zo'n fan van jacht trouwens.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het een van de betere items die ze uitzenden. Je steekt er kennis mee op waar je anders nooit mee in aanraking zou komen en het is bovendien goed voor de bewustwording om te laten zien wat er aan een maaltijd vooraf gaat.
Mwah, het is niet alsof de Houtsnip een bedreigde diersoort is ofzo. Dat je er in Nederland niet op mag jagen is wat mij betreft sowieso niet zo relevant, de mensen jagen überhaupt niet, dus het is ook niet alsof het bereiden van zo'n gerecht op TV gelijk voor een golf aan dode vogels zorgt.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:58 schreef thettes het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoor, maar om het met een beschermd dier te doen vind ik niet kunnen. Sowieso ben ik niet zo'n fan van jacht trouwens.
Ik word er ook niet kwaad om hoor, maar ik vind het een onhandige keuze. Bedreigd of niet, hij is beschermd dus doe dat dan gewoon even niet. Genoeg vogeltjes en gerechten die je wel zonder problemen kunt kiezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah, het is niet alsof de Houtsnip een bedreigde diersoort is ofzo. Dat je er in Nederland niet op mag jagen is wat mij betreft sowieso niet zo relevant, de mensen jagen überhaupt niet, dus het is ook niet alsof het bereiden van zo'n gerecht op TV gelijk voor een golf aan dode vogels zorgt.
Als het nou bij de Albert Heijn lag ofzo, dan was de ophef terecht. Maar wat het kwaad kan dat het eenmalig op TV is, zie ik niet helemaal.
De sportlegende?quote:
Aldus Ad.quote:Ad van Liempt staat bekend als het journalistieke geweten van Hilversum. Hij is de godfather van NOVA en wordt gezien als één van de beste eindredacteuren van Hilversum.
Ik skip.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Spannend programma hierna, de woeste wereld van de peterselie
KvWquote:Op donderdag 22 november 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Spannend programma hierna, de woeste wereld van de peterselie
Meestal wel boeiend, maar het is wel elke keer een beetje hetzelfde, dat we genept worden en zo.quote:
Plus de klantenservice die nooit het antwoord op de vraag weet.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meestal wel boeiend, maar het is wel elke keer een beetje hetzelfde, dat we genept worden en zo.
Kopspijkers was leuk door het team, Jack is nooit grappig geweest.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Kopspijkers was nog leuk, maar daarna ging het bergafwaarts met Jack.
Ja daar heb je wel gelijk in. Het programma was leuk.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kopspijkers was leuk door het team, Jack is nooit grappig geweest.
Zie ik Jack, dan zie ik een opportunistische principeloze zakkenvuller. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
De laatste tijd brengen ze juist heel weinig verrassends aan het ligt. Het lijkt soms meer op een infomercial of zo'n filmpje van Klokhuis. "Hoe wordt appelsap gemaakt?", "Waar komt kroepoek vandaan?" Boringquote:Op donderdag 22 november 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meestal wel boeiend, maar het is wel elke keer een beetje hetzelfde, dat we genept worden en zo.
Kopspijkers was leuk ondanks Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Hij was ooit leuk op de radio op vrijdag middag , steenenbeen show, waar hij prank calls deed...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Het programma was leuk.
wel heel erg jaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op die zanger van Blof.
Ok dat was wel grappig, mensen in de maling nemen, vragen naar rare produkten die niet bestondenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij was ooit leuk op de radio op vrijdag middag , steenenbeen show, waar hij prank calls deed...
Het is iig een typetje.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch die zanger van Blof?
Die is dunner nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch die zanger van Blof?
De anuspieper en het spermatje.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij was ooit leuk op de radio op vrijdag middag , steenenbeen show, waar hij prank calls deed...
Hij vond het zelf anders niet zo leuk toen Bart de Graaf s nachts bij hem aan de deur stond.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat was wel grappig, mensen in de maling nemen, vragen naar rare produkten die niet bestonden
Of hij overschaduwt meerdere landen als hij rechtop staat.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Hij is een multinational, zijn bedrijf zal het wel zijn denk ik.
Had Jack zijn bek maar moeten houden.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hij vond het zelf anders niet zo leuk toen Bart de Graaf s nachts bij hem aan de deur stond.
Geen idee, niet te volgen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef lies1947 het volgende:
waar hebben ze het in hemelsnaam over?
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef lies1947 het volgende:
waar hebben ze het in hemelsnaam over?
Oh nu begrijp ik meteen wat het isquote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef Elusive het volgende:
ik heb altijd het gevoel dat zo'n vrachtwagenchauffeur mij aan het bespioneren is als ik zo'n cam achter op zo'n vrachtwagen zie zitten
En leerzaam bovendien. Denk ik.quote:
Het lijkt de echte Buma, maar ik twijfel.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Is dit echt? Het lijkt wel een parodie
OPWINDPAARDEN!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
JP, godverdomme wat een natuurlijk leider was dat.
Ja, ziet er wel oprecht uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Van haar geloof ik wel dat ze clean was.
Jammer dat ze nooit goud heeft gewonnenquote:
Doping for Gold.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef alors het volgende:
Zijn daar geen documentaires van, van DDR sporters die helemaal kapot zijn gegaan van de doping?
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prachtige sport, niemand snapt de regels.
Praat voor jezelf.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prachtige sport, niemand snapt de regels.
Kijken er echt mensen vrijwillig naar dat vieze zwijn?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Passie in de Polder, je hebt wat gemist.
Natuurlijk,quote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Kijken er echt mensen vrijwillig naar dat vieze zwijn?
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef waxmask het volgende:
Alors is even vingeren vandaar dat ze even niet kan reageren...
Gisteren die aankondiging van E.T. was geniaal...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Cast away was wel een beetje grappig.
Alles beter dan Kane.quote:
Ja dacht al, ligt het aan mij of wordt hij steeds vercrackterquote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Norrage het volgende:
Hij praat nog erger dan vroeger of niet?
Alcohol.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
Hoe kunnen er toch fans zijn van kane?
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
Er zijn ook mensen die naar ik houd van holland kijken.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
Toen ik in groep 8 zat was ik ook fanquote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
Het eerste album van Kane was de allereerste cd die ik kocht.
Respect voor het durven vertellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
quote:
Jij ook respect voor het durven vertellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan ben ik blijer met de backstreet boys wat mijn eerste was
Mijn eerste was een plaat. Live album van de Jackson 5.....quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ook respect voor het durven vertellen.
het lijkt net rapquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Die rock-filosofieën, recht van de straat en goudeerlijk, prachtig.
De tweede was Binnen van Blof. Echt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Respect voor het durven vertellen.
En rappers zijn dichters op muziekquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Die rock-filosofieën, recht van de straat en goudeerlijk, prachtig.
Blof is prima, qua muziek. Niet qua tekstquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
De tweede was Binnen van Blof. Echt.
Dat album vind ik nog steeds wel goed eigenlijk.
quote:
Dinand Woesthoffquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Travel. het volgende:
Wie is dat aan tafel? Wel mooie meid maar het lijkt er een met heel weinig inhoud.
En nog Coldplay.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Elusive het volgende:
Kane is echt het toppunt van bands die je haat ook al ken je heul de muziek niet
mijn top 3
1: kane
2: green day
3: nickelback
Dat niemand dit eerder heeft bedachtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, een E en een C akkoord. Ge-ni-aal
Wisselt dagelijks.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Hawkeye het volgende:
Wow...wat een band !
(wie zitten er tegenwoordig eigenlijk in..?)
Die is zelfs nú nog leuker.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef linebear het volgende:
Lag het aan mij, of zijn mijn trommelvliezen geknapt
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3D7ZD2PHaAqX4&gl=NLquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat filmpje lijkt hij wel een homofiele trucker.
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Hawkeye het volgende:
morgen te koop, echt waar? Wat een toeval...
Diepzinnig to the maxxxxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ón-Nederlands!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef iFok. het volgende:
Voor DWDD begrippen is dit toch wel een wereldband.
Dat is altijd zo toch met Keen?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Is dit een nieuw nummer? Het lijkt weer ergens op.
Dit is de toetsenist toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
JA EHHH DIE HERRIE STAAT ZO HARD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |