SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf warom oopen ik dit zo?
Best wel chill zo dat ik dit geopend heb
[ Bericht 0% gewijzigd door 1marcelfilms op 22-11-2012 11:14:59 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Mijn botten als ik uit bed komquote:
Ik las het ja! Zin anquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, Vice City naar Android en iOS. Hopelijk met alle radiostations en epische nummers.
Nee serieus? GTA op een 4 inch scherm? Dat speelt toch voor geen meter.quote:
Ideaal spel als je op de pot zitquote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee serieus? GTA op een 4 inch scherm? Dat speelt toch voor geen meter.
Of op schoolquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal spel als je op de pot zit
Transport wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Rossdale het volgende:
http://sjoerd-media.nl/so(...)ction_ref_map=%5B%5D
Van alle mensen die hier ooit nieuw aankwamen heeft alleen Natte Bob hierop geantwoordquote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Marcel. Welkom in dit topic. Stel je eens voor!
Frankie ouwe trekzakartiest van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe trekpleister van me +O
Lekkere sjorkoning van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Frankie ouwe trekzakartiest van me
quote:
Is toch lekkere muziek, vliegende paalsteek van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Salmiakloos heksendropje van me
Dat zeker alleen een beetje stoffig, harig hectometerpaaltje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Is toch lekkere muziek, vliegende paalsteek van me
Je game is trouwens binnen, bedankt. Frivool hobbelpaardje van me.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeker alleen een beetje stoffig, harig hectometerpaaltje van me
Perfect! Robuust rolgordijntjequote:Op donderdag 22 november 2012 10:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je game is trouwens binnen, bedankt. Frivool hobbelpaardje van me.
Niels,raggende raketrakker van mequote:Op donderdag 22 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Perfect! Robuust rolgordijntje
Bozz! Vernuftig behangplakseltje van me!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pierre, ouwe blazende troubadour
frankii, vers olievlekje van me!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bozz! Vernuftig behangplakseltje van me!
Bozz! Ingeleverde bierkrat van mequote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
frankii, vers olievlekje van me!
hoe is het met je? Uitgebrande treinrem van mequote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bozz! Ingeleverde bierkrat van me
Hoezo je brommer wegbrengen? Gaat die niet mee naar de marine, hilarisch hijgende hangsnor van mequote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe is het met je? Uitgebrande treinrem van me
Met mij gaat het prima, zometeen aan AC3 begninen. Drukbezocht woonboulevardje van me.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe is het met je? Uitgebrande treinrem van me
Wel geinigquote:
Krijgen we toch niet in NLquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je er mee? Beter halen ze UFC,NFL,Boksen en NBA naar de Xbox
GTST kijken, sukkel.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je er mee? Beter halen ze UFC,NFL,Boksen en NBA naar de Xbox
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot isquote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat niet doen is genoeg vraag naar
't is ppv.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot is. NBA misschien wat meer, maar tijdstip is ook redelijk laat.
Boksen zal denk ik de meeste fans hebben, en daar heb je RTL7 of 1 van de Duitse zenders wel voor.
EL is misschien wel leuk, maar ik heb al een abbo en mag met ziggo ook overal kijken, en ik zie het echt niet gebeuren dat ik zonder te betalen mag kijken op de xbox
I know, maar heb al een abbo en vanwege ziggo mag ik ook overal EL kijken (hoef dus ook niet extra te betalen voor 1 wedstrijdje)quote:
Het zijn gewoon boefjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I know, maar heb al een abbo en vanwege ziggo mag ik ook overal EL kijken (hoef dus ook niet extra te betalen voor 1 wedstrijdje)
Van dat commentaar op RTL 7 gaan mijn nekharen overeind staan wat slecht is dat en dat moet dan de "mannen zender" worden. Zorg dan iig voor fatsoenlijk commentaar en zend meer uit dan heavy weights. Maar het zal inderdaad wel niet snel gebeuren en zal wel belachelijk duur wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot is. NBA misschien wat meer, maar tijdstip is ook redelijk laat.
Boksen zal denk ik de meeste fans hebben, en daar heb je RTL7 of 1 van de Duitse zenders wel voor.
EL is misschien wel leuk, maar ik heb al een abbo en mag met ziggo ook overal kijken, en ik zie het echt niet gebeuren dat ik zonder te betalen mag kijken op de xbox
Ik kan begrijpen dat het Duitse commentaar je wat beter ligtquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van dat commentaar op RTL 7 gaan mijn nekharen overeind staan wat slecht is dat en dat moet dan de "mannen zender" worden. Zorg dan iig voor fatsoenlijk commentaar en zend meer uit dan heavy weights. Maar het zal inderdaad wel niet snel gebeuren en zal wel belachelijk duur worden
Bitch please België is where it's at sonquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat het Duitse commentaar je wat beter ligt
Maar vooral dat laatste zal meespelen, gaat denk ik teveel kosten en dat halen ze er in NL nooit uit
alé mennekequote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bitch please België is where it's at son
Stef,vlezig voorjaarsvogeltje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma meld je eens in het blops 2 topic even bzp trollen
Loop een paar eps achter dit seizoenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand hier boardwalk empire gekeken?
Nick,bronstig Boxtelbewonertje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://sports.yahoo.com/b(...)-215813724--sow.html
![]()
![]()
Zjozz,uitverkocht Hazesconcertje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter dit seizoen
Kijken waard?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter dit seizoen
Over concerten gesproken, Muse gaat morgen in de voorverkoopquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zjozz,uitverkocht Hazesconcertje van me
Ja prima serie maar het gaat vaak wel wat traag en er zijn een hoop characters dus soms beetje verwarrend...quote:
Eerste vier afleveringen, maar het gaat zo traag dat ik niet echt in de serie kwam. De setting sprak me ook niet erg aanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand hier boardwalk empire gekeken?
Was bij breaking bad ook en dat is gewoon briljant. Najah ga dit weekend eens kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerste vier afleveringen, maar het gaat zo traag dat ik niet echt in de serie kwam. De setting sprak me ook niet erg aan
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was bij breaking bad ook en dat is gewoon briljant. Najah ga dit weekend eens kijken
Jij vind dan ook batman slecht stoompiequote:Op donderdag 22 november 2012 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind series, waarbij de meeste afleveringen ook afzonderlijk gekeken kunnen worden, het leukst. Andere series worden snel zo langdradig en onnodig ingewikkeld, dat er geen zak meer aan is.
Niet echt slecht, maar wel veel slechter dan de meeste mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dan ook batman slecht stoompie
Ik ook, loop nu gelijk en moet zeggen dat seizoen 2 een stuk beter is. En vind de rol van Carrie echt geweldig, goede actrice!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:57 schreef Frankii het volgende:
Ben dit afgelopen weekend aan homeland begonnen, best tof tot nu toe, kruimige piepers van me.
Klinkt wel lekker zoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nick,bronstig Boxtelbewonertje van me
Je hoeft hier geen kenner voor te zijn om te zien dat er geen kut aan is.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De tegenstander wil zeker weer niet voetballen Teun?
Absoluut waar. PSV ga ik niet eens kijken al zullen die wel gewoon winnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen kenner voor te zijn om te zien dat er geen kut aan is.
Verloren uit, want ook niet om aan te gluren wasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar. PSV ga ik niet eens kijken al zullen die wel gewoon winnen.
Wat, serieus?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma heeft een week ban op gam
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma heeft een week ban op gam
Ja samen met Bzpquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, serieus?Vanwege BO-topic?
Ik vind hem wel fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom had ik deze teruggelegd.
The whole wereld, connection.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aiight. Gaat lekker, beetje contacten met Mystiq enzo. The movement, brace yourself.
Ja, wou ik nog vragen. Goeie geluidskwaliteit? Jou horen wij meestal wel zacht. Weet niet of je dan deze gebruikt.quote:
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, wou ik nog vragen. Goeie geluidskwaliteit? Jou horen wij meestal wel zacht. Weet niet of je dan deze gebruikt.
¤11 en dan nog twijfelen.![]()
absolution was dus de laatste goede hitman gamequote:IO Interactive heeft ons lang laten wachten op een nieuwe Hitman, maar het lijkt erop dat het in de toekomst wat vlotter zal gaan. Tore Blystad, de Director van Hitman: Absolution, laat namelijk weten dat ze gaan voor het model van Call of Duty voor het ontwikkelen van nieuwe delen in de franchise.
Die dingen zijn bagger koop dan een koptelefoon werkt stukken beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:
[ afbeelding ]
maar die is gewoon ruk. Dat ik zachtjes klink is waarschijnlijk omdat ik nogal binnensmonds praat(en Nick zijn mic altijd op standje dove mensch staat en ik daar altijd door wordt overstemd
)
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenisquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Rossdale het volgende:
De naam van die baas bij Sleeping Dogs... Smile Lee... zo slecht
Max Payne niet gekocht danquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenis
Heb ik gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die dingen zijn bagger koop dan een koptelefoon werkt stukken beter
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aiight. Gaat lekker, beetje contacten met Mystiq enzo. The movement, brace yourself.
Serieusquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:
[ afbeelding ]
maar die is gewoon ruk. Dat ik zachtjes klink is waarschijnlijk omdat ik nogal binnensmonds praat(en Nick zijn mic altijd op standje dove mensch staat en ik daar altijd door wordt overstemd
)
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal pratenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
[..]
Serieus![]()
? Maar als ik stil ben, dan hoor je jou ook heel erg zacht, misschien komt dat gewoon door je zwoele stem
Hmm je kan wel iets instellen op de xbox zelf,maar weet niet of je dat al gedaan hebt. En ik ga zeker niet ontkennen dat ik soms door dat ding heen schreeuwquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal praten
Die kids schreeuwen alleen maar, allemaal zemmelen over BO2 of FIFA ofzo..quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal praten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
Die Turtle Beach van mij is volgens mij ook supersensitief aangezien ik altijd commentaar krijg over het verkeer door de straat hier
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen zijn af en toe echt te dom om te poepen
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?
Die is dan ook alleen maar goed om zaad in te deponerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?
ze poepen allemaal nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen zijn af en toe echt te dom om te poepen
ah is dat het? geen ervaring met lelijke.quote:
van horen zeggen. Al weet ik er wel een paar, die de hele bende dan bij elkaar schijtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ah is dat het? geen ervaring met lelijke.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van horen zeggen. Al weet ik er wel een paar, die de hele bende dan bij elkaar schijten
mattiiie...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenis
quote:
Ik had het er laatst wel over ivm digitale televisie, on-demand etc. Maar ik heb die dingen al thuis liggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/?zanpid=1707361558260458496
Wie zocht die dingen laatst?
(internet via stopcontact)
"iemand"quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er had gisteren iemand op de toiletbril gescheten op een verjaardag. Ik heb me kapot gelachen
Ik was het niet ik zou dat toilet niet eens binnen stappen. Partijtje smerig dat ding zelfs zonder schijt op de brilquote:
Dat heeft iemand bij een huisfeest in mijn oude huis ook gedaan. Die lachte er zelf ook heel hard om. Totdat we hem met schoonmaakspullen het toilet ingeduwd en geslagen hebben om het schoon te makenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er had gisteren iemand op de toiletbril gescheten op een verjaardag. Ik heb me kapot gelachen
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heeft iemand bij een huisfeest in mijn oude huis ook gedaan. Die lachte er zelf ook heel hard om. Totdat we hem met schoonmaakspullen het toilet ingeduwd en geslagen hebben om het schoon te makenIk kan daar niet zo om lachen, algemeen fatsoen etc.
Dan kan je nog een ander hokje in, tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissen
Nee was midden in de nacht dus dan is die "bemande" niet openquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kan je nog een ander hokje in, toch
Oh ok, in dat geval dus op het perron pissen. Net als Michhasquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee was midden in de nacht dus dan is die "bemande" niet open
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, in dat geval dus op het perron pissen. Net als Michhas![]()
wees blij dat je niet moest poepenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissen
Dat zou wel verklaren waarom ik met Bozz belachelijk goede potjes speel en met jullie veel minder goedequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma en ik moeten maar niet meer hosten dan
Ja al ligt het dus alleen aan de persoon die host. Vraag me af waar ze dan naar kijken kd of spmquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ik met Bozz belachelijk goede potjes speel en met jullie veel minder goede
SPM lijkt me, k/d zegt in principe vrij weinig toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al ligt het dus alleen aan de persoon die host. Vraag me af waar ze dan naar kijken kd of spm
Helaas, maandag tentamen dus ik moet even doorknallen vandaag, zondag en maandagquote:
Geen ontspanning voor mij deze dagenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt ook ontspanning nodig Piet dus om half 11 verwacht ik je online
wat een bullshit zeikvideoquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij emmert over dat skillbased matchmaking omdat dat hem dus benadeeld omdat hij dan niet meer met slechtere spelers matched maar alleen met gelijkwaardige? Boofuckinhooquote:
Moest boodschapjes doen dushi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was online maar jij moest zo nodig er uit.
Die man heeft wel binnen 1 maand 28387 subs gekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben dr straks even eten enzo
Hij had eerst een ander YT account Pring0ls
Dat idee had ik dus ookquote:
Sja sommige hier dashboarden of leaven ook wanneer ze tegenstand krijgenquote:
Je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja sommige hier dashboarden of leaven ook wanneer ze tegenstand krijgen
Ik doe het heel soms ook
Ik moet toch ergens mijn gameplay voor mijn commentary vandaan halen...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Als je alleen maar tegen slechte mensen wil spelen zonder uitdaging, speel dan tegen bots
Waarom speel je dan überhaupt multiplayergames?
Dan kan je net zo goed geen MP games gaan spelen lijkt mijquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja sommige hier dashboarden of leaven ook wanneer ze tegenstand krijgen
Ik doe het heel soms ook
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:45 schreef Cliffy het volgende:
Knalt hier net even iemand over een wegversmalling inc. 2 reflectorpalen heen, heeft wel netjes z'n nummerplaat achtergelaten
Mijn neefje is nu bezig met de xbox.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zat echt verdwaasd naar mijn scherm te kijken.
Niet uit KPD, maar ze zouden er zo tussen passen daarquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef tliciouz het volgende:
Haha Mich heeft een rondje kpd gedaan.
Ze staan serieus allemaal in een bepaald topic in kpdquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet uit KPD, maar ze zouden er zo tussen passen daar
Ik had ze uit een fobo gehaaldquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze staan serieus allemaal in een bepaald topic in kpd
game chatquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef Pixell het volgende:
Wtf is er met die party? Iedereen is gemute of wat?
Er zijn mensen voor die voor minder een ban hebben gehadquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat
Mods en Admins zijn al omgekocht, ik heb ze in mijn pocket.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor die voor minder een ban hebben gehad
Niet zuipen ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef Michhas het volgende:
DIG / "Like" programma
Nog zo'n leuke, zelfde TS
Nou goed dan,quote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Marcel. Welkom in dit topic. Stel je eens voor!
Nah man, gisteravond helemaal kapot gegaan, vandaag bijkomen en morgen waarschijnlijk ook nog.quote:
nou Marcel, welkom.quote:Op zondag 25 november 2012 00:35 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Nou goed dan,
Ik ben marcel
En ik vind spelletjes wel leuk
Oja, hoe was WGF?quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah man, gisteravond helemaal kapot gegaan, vandaag bijkomen en morgen waarschijnlijk ook nog.
You?
Ja was lachen man. Alleen gratis drank, vervoer dat geregeld is en veel gezellige mensen is geen goede combo. Shit gaat hard.quote:Op zondag 25 november 2012 02:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, hoe was WGF?
Ik niet mayneee.
Ja hoor! Veel leeswerk, maar gaat goedkomenquote:Op zondag 25 november 2012 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren. Wil het een beetje lukken?
quote:Op zondag 25 november 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Pieter, gisteren bij de AH geweest. Cup a Soup was in de aanbieding, dus ik even bij dat schap kijken welke ik mee zou nemen, zie ik ineens deze twee ertussen staan
Die smoked ham is goed smerig.quote:Op zondag 25 november 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Pieter, gisteren bij de AH geweest. Cup a Soup was in de aanbieding, dus ik even bij dat schap kijken welke ik mee zou nemen, zie ik ineens deze twee ertussen staan
Echt?quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die smoked ham is goed smerig.
Hoe is het met de Kip Fu?quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die smoked ham is goed smerig.
quote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik heb hier nog zo'n doos staan zijn er twee uit
Hij smaakt echt niet naar ham of honing, lijkt meer gewoon een tuinkruidenbouillon ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Succes misschien vind jij hem wel lekker.
Ja echt héquote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij smaakt echt niet naar ham of honing, lijkt meer gewoon een tuinkruidenbouillon ofzo
Halve beker weggegooid, dat hele pakje gaat zo de prullenbak inquote:
Die heb ik nog niet geprobeerd vast beterquote:Op zondag 25 november 2012 13:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Halve beker weggegooid, dat hele pakje gaat zo de prullenbak in
Misschien dat die andere wat beter smaakt.
Ja hier, in de spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja hier, in de spoilerbeen there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie shit
Want?quote:Op zondag 25 november 2012 13:39 schreef KneusTeun het volgende:
die revolution serie is echt te slecht voor woorden!
Fred Ruttenquote:
Vooraf zou je dat misschien wel denken, en als je dan ziet in de wedstrijd wat voor kansen je krijgt vraag je je eigen toch wel af hoe het kan dat je met 2-1 verliest.quote:Op zondag 25 november 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sold dacht dat PSV wel even ging winnen
Heerlijk!!quote:
tweet is volgens mij wel al verwijderd nettwitter:EmBuxton twitterde op zondag 25-11-2012 om 19:12:39#F1 and good news for those in UK without #SkyF1 - all 2013 F1 races will be LIVE on #BBCF1. But farewell @mrjakehumphrey - best anchor
reageer retweet
Dat van Frijns zal ook niet lang meer duren denk ikquote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een einde van het seizoen.![]()
Volgend seizoen wordt ook weer nice aangezien er echt veel rijders wisselingen zijn.
Perez bij Mclaren. Ben benieuwd. En Lewis bij Mercedes. Plus nog heel wat andere.
Volgens mij zijn Ferrari en RedBull de enigste 2 teams waar de coreurs blijven.
En mischien wel van der garde bij Caterham.
Die zal toch minstens nog een jaar moeten wachten aangezien Hulkenberg en Guiterrez bij Sauber gaan rijden.quote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat van Frijns zal ook niet lang meer duren denk ik
True, maar kan rap gaan. Keuze van Hulkenberg is toch wel apartquote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die zal toch minstens nog een jaar moeten wachten aangezien Hulkenberg en Guiterrez bij Sauber gaan rijden.
Man gaat hard!quote:
Ha-Haquote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)d-op-seks-met-dieren
balen voor nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |