Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot isquote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat niet doen is genoeg vraag naar
't is ppv.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot is. NBA misschien wat meer, maar tijdstip is ook redelijk laat.
Boksen zal denk ik de meeste fans hebben, en daar heb je RTL7 of 1 van de Duitse zenders wel voor.
EL is misschien wel leuk, maar ik heb al een abbo en mag met ziggo ook overal kijken, en ik zie het echt niet gebeuren dat ik zonder te betalen mag kijken op de xbox
I know, maar heb al een abbo en vanwege ziggo mag ik ook overal EL kijken (hoef dus ook niet extra te betalen voor 1 wedstrijdje)quote:
Het zijn gewoon boefjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I know, maar heb al een abbo en vanwege ziggo mag ik ook overal EL kijken (hoef dus ook niet extra te betalen voor 1 wedstrijdje)
Van dat commentaar op RTL 7 gaan mijn nekharen overeind staan wat slecht is dat en dat moet dan de "mannen zender" worden. Zorg dan iig voor fatsoenlijk commentaar en zend meer uit dan heavy weights. Maar het zal inderdaad wel niet snel gebeuren en zal wel belachelijk duur wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot is. NBA misschien wat meer, maar tijdstip is ook redelijk laat.
Boksen zal denk ik de meeste fans hebben, en daar heb je RTL7 of 1 van de Duitse zenders wel voor.
EL is misschien wel leuk, maar ik heb al een abbo en mag met ziggo ook overal kijken, en ik zie het echt niet gebeuren dat ik zonder te betalen mag kijken op de xbox
Ik kan begrijpen dat het Duitse commentaar je wat beter ligtquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van dat commentaar op RTL 7 gaan mijn nekharen overeind staan wat slecht is dat en dat moet dan de "mannen zender" worden. Zorg dan iig voor fatsoenlijk commentaar en zend meer uit dan heavy weights. Maar het zal inderdaad wel niet snel gebeuren en zal wel belachelijk duur worden
Bitch please België is where it's at sonquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat het Duitse commentaar je wat beter ligt
Maar vooral dat laatste zal meespelen, gaat denk ik teveel kosten en dat halen ze er in NL nooit uit
alé mennekequote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bitch please België is where it's at son
Stef,vlezig voorjaarsvogeltje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma meld je eens in het blops 2 topic even bzp trollen
Loop een paar eps achter dit seizoenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand hier boardwalk empire gekeken?
Nick,bronstig Boxtelbewonertje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://sports.yahoo.com/b(...)-215813724--sow.html
![]()
![]()
Zjozz,uitverkocht Hazesconcertje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter dit seizoen
Kijken waard?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter dit seizoen
Over concerten gesproken, Muse gaat morgen in de voorverkoopquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zjozz,uitverkocht Hazesconcertje van me
Ja prima serie maar het gaat vaak wel wat traag en er zijn een hoop characters dus soms beetje verwarrend...quote:
Eerste vier afleveringen, maar het gaat zo traag dat ik niet echt in de serie kwam. De setting sprak me ook niet erg aanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand hier boardwalk empire gekeken?
Was bij breaking bad ook en dat is gewoon briljant. Najah ga dit weekend eens kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerste vier afleveringen, maar het gaat zo traag dat ik niet echt in de serie kwam. De setting sprak me ook niet erg aan
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was bij breaking bad ook en dat is gewoon briljant. Najah ga dit weekend eens kijken
Jij vind dan ook batman slecht stoompiequote:Op donderdag 22 november 2012 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind series, waarbij de meeste afleveringen ook afzonderlijk gekeken kunnen worden, het leukst. Andere series worden snel zo langdradig en onnodig ingewikkeld, dat er geen zak meer aan is.
Niet echt slecht, maar wel veel slechter dan de meeste mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dan ook batman slecht stoompie
Ik ook, loop nu gelijk en moet zeggen dat seizoen 2 een stuk beter is. En vind de rol van Carrie echt geweldig, goede actrice!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:57 schreef Frankii het volgende:
Ben dit afgelopen weekend aan homeland begonnen, best tof tot nu toe, kruimige piepers van me.
Klinkt wel lekker zoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nick,bronstig Boxtelbewonertje van me
Je hoeft hier geen kenner voor te zijn om te zien dat er geen kut aan is.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De tegenstander wil zeker weer niet voetballen Teun?
Absoluut waar. PSV ga ik niet eens kijken al zullen die wel gewoon winnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen kenner voor te zijn om te zien dat er geen kut aan is.
Verloren uit, want ook niet om aan te gluren wasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar. PSV ga ik niet eens kijken al zullen die wel gewoon winnen.
Wat, serieus?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma heeft een week ban op gam
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma heeft een week ban op gam
Ja samen met Bzpquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, serieus?Vanwege BO-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |