SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf warom oopen ik dit zo?
Best wel chill zo dat ik dit geopend heb
[ Bericht 0% gewijzigd door 1marcelfilms op 22-11-2012 11:14:59 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Mijn botten als ik uit bed komquote:
Ik las het ja! Zin anquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, Vice City naar Android en iOS. Hopelijk met alle radiostations en epische nummers.
Nee serieus? GTA op een 4 inch scherm? Dat speelt toch voor geen meter.quote:
Ideaal spel als je op de pot zitquote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee serieus? GTA op een 4 inch scherm? Dat speelt toch voor geen meter.
Of op schoolquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal spel als je op de pot zit
Transport wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Rossdale het volgende:
http://sjoerd-media.nl/so(...)ction_ref_map=%5B%5D
Van alle mensen die hier ooit nieuw aankwamen heeft alleen Natte Bob hierop geantwoordquote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Marcel. Welkom in dit topic. Stel je eens voor!
Frankie ouwe trekzakartiest van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe trekpleister van me +O
Lekkere sjorkoning van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Frankie ouwe trekzakartiest van me
quote:
Is toch lekkere muziek, vliegende paalsteek van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Salmiakloos heksendropje van me
Dat zeker alleen een beetje stoffig, harig hectometerpaaltje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Is toch lekkere muziek, vliegende paalsteek van me
Je game is trouwens binnen, bedankt. Frivool hobbelpaardje van me.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeker alleen een beetje stoffig, harig hectometerpaaltje van me
Perfect! Robuust rolgordijntjequote:Op donderdag 22 november 2012 10:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je game is trouwens binnen, bedankt. Frivool hobbelpaardje van me.
Niels,raggende raketrakker van mequote:Op donderdag 22 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Perfect! Robuust rolgordijntje
Bozz! Vernuftig behangplakseltje van me!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pierre, ouwe blazende troubadour
frankii, vers olievlekje van me!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bozz! Vernuftig behangplakseltje van me!
Bozz! Ingeleverde bierkrat van mequote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
frankii, vers olievlekje van me!
hoe is het met je? Uitgebrande treinrem van mequote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bozz! Ingeleverde bierkrat van me
Hoezo je brommer wegbrengen? Gaat die niet mee naar de marine, hilarisch hijgende hangsnor van mequote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe is het met je? Uitgebrande treinrem van me
Met mij gaat het prima, zometeen aan AC3 begninen. Drukbezocht woonboulevardje van me.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe is het met je? Uitgebrande treinrem van me
Wel geinigquote:
Krijgen we toch niet in NLquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je er mee? Beter halen ze UFC,NFL,Boksen en NBA naar de Xbox
GTST kijken, sukkel.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je er mee? Beter halen ze UFC,NFL,Boksen en NBA naar de Xbox
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot isquote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat niet doen is genoeg vraag naar
't is ppv.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot is. NBA misschien wat meer, maar tijdstip is ook redelijk laat.
Boksen zal denk ik de meeste fans hebben, en daar heb je RTL7 of 1 van de Duitse zenders wel voor.
EL is misschien wel leuk, maar ik heb al een abbo en mag met ziggo ook overal kijken, en ik zie het echt niet gebeuren dat ik zonder te betalen mag kijken op de xbox
I know, maar heb al een abbo en vanwege ziggo mag ik ook overal EL kijken (hoef dus ook niet extra te betalen voor 1 wedstrijdje)quote:
Het zijn gewoon boefjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I know, maar heb al een abbo en vanwege ziggo mag ik ook overal EL kijken (hoef dus ook niet extra te betalen voor 1 wedstrijdje)
Van dat commentaar op RTL 7 gaan mijn nekharen overeind staan wat slecht is dat en dat moet dan de "mannen zender" worden. Zorg dan iig voor fatsoenlijk commentaar en zend meer uit dan heavy weights. Maar het zal inderdaad wel niet snel gebeuren en zal wel belachelijk duur wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa denk dat het aantal NFL fans ook niet heel groot is. NBA misschien wat meer, maar tijdstip is ook redelijk laat.
Boksen zal denk ik de meeste fans hebben, en daar heb je RTL7 of 1 van de Duitse zenders wel voor.
EL is misschien wel leuk, maar ik heb al een abbo en mag met ziggo ook overal kijken, en ik zie het echt niet gebeuren dat ik zonder te betalen mag kijken op de xbox
Ik kan begrijpen dat het Duitse commentaar je wat beter ligtquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van dat commentaar op RTL 7 gaan mijn nekharen overeind staan wat slecht is dat en dat moet dan de "mannen zender" worden. Zorg dan iig voor fatsoenlijk commentaar en zend meer uit dan heavy weights. Maar het zal inderdaad wel niet snel gebeuren en zal wel belachelijk duur worden
Bitch please België is where it's at sonquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat het Duitse commentaar je wat beter ligt
Maar vooral dat laatste zal meespelen, gaat denk ik teveel kosten en dat halen ze er in NL nooit uit
alé mennekequote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bitch please België is where it's at son
Stef,vlezig voorjaarsvogeltje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma meld je eens in het blops 2 topic even bzp trollen
Loop een paar eps achter dit seizoenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand hier boardwalk empire gekeken?
Nick,bronstig Boxtelbewonertje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://sports.yahoo.com/b(...)-215813724--sow.html
![]()
![]()
Zjozz,uitverkocht Hazesconcertje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter dit seizoen
Kijken waard?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter dit seizoen
Over concerten gesproken, Muse gaat morgen in de voorverkoopquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zjozz,uitverkocht Hazesconcertje van me
Ja prima serie maar het gaat vaak wel wat traag en er zijn een hoop characters dus soms beetje verwarrend...quote:
Eerste vier afleveringen, maar het gaat zo traag dat ik niet echt in de serie kwam. De setting sprak me ook niet erg aanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand hier boardwalk empire gekeken?
Was bij breaking bad ook en dat is gewoon briljant. Najah ga dit weekend eens kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerste vier afleveringen, maar het gaat zo traag dat ik niet echt in de serie kwam. De setting sprak me ook niet erg aan
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was bij breaking bad ook en dat is gewoon briljant. Najah ga dit weekend eens kijken
Jij vind dan ook batman slecht stoompiequote:Op donderdag 22 november 2012 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind series, waarbij de meeste afleveringen ook afzonderlijk gekeken kunnen worden, het leukst. Andere series worden snel zo langdradig en onnodig ingewikkeld, dat er geen zak meer aan is.
Niet echt slecht, maar wel veel slechter dan de meeste mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dan ook batman slecht stoompie
Ik ook, loop nu gelijk en moet zeggen dat seizoen 2 een stuk beter is. En vind de rol van Carrie echt geweldig, goede actrice!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:57 schreef Frankii het volgende:
Ben dit afgelopen weekend aan homeland begonnen, best tof tot nu toe, kruimige piepers van me.
Klinkt wel lekker zoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nick,bronstig Boxtelbewonertje van me
Je hoeft hier geen kenner voor te zijn om te zien dat er geen kut aan is.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De tegenstander wil zeker weer niet voetballen Teun?
Absoluut waar. PSV ga ik niet eens kijken al zullen die wel gewoon winnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen kenner voor te zijn om te zien dat er geen kut aan is.
Verloren uit, want ook niet om aan te gluren wasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar. PSV ga ik niet eens kijken al zullen die wel gewoon winnen.
Wat, serieus?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma heeft een week ban op gam
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma heeft een week ban op gam
Ja samen met Bzpquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, serieus?Vanwege BO-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |