Vooraf zou je dat misschien wel denken, en als je dan ziet in de wedstrijd wat voor kansen je krijgt vraag je je eigen toch wel af hoe het kan dat je met 2-1 verliest.quote:Op zondag 25 november 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sold dacht dat PSV wel even ging winnen
Heerlijk!!quote:
tweet is volgens mij wel al verwijderd nettwitter:EmBuxton twitterde op zondag 25-11-2012 om 19:12:39#F1 and good news for those in UK without #SkyF1 - all 2013 F1 races will be LIVE on #BBCF1. But farewell @mrjakehumphrey - best anchor
reageer retweet
Dat van Frijns zal ook niet lang meer duren denk ikquote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een einde van het seizoen.![]()
Volgend seizoen wordt ook weer nice aangezien er echt veel rijders wisselingen zijn.
Perez bij Mclaren. Ben benieuwd. En Lewis bij Mercedes. Plus nog heel wat andere.
Volgens mij zijn Ferrari en RedBull de enigste 2 teams waar de coreurs blijven.
En mischien wel van der garde bij Caterham.
Die zal toch minstens nog een jaar moeten wachten aangezien Hulkenberg en Guiterrez bij Sauber gaan rijden.quote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat van Frijns zal ook niet lang meer duren denk ik
True, maar kan rap gaan. Keuze van Hulkenberg is toch wel apartquote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die zal toch minstens nog een jaar moeten wachten aangezien Hulkenberg en Guiterrez bij Sauber gaan rijden.
Man gaat hard!quote:
Ha-Haquote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)d-op-seks-met-dieren
balen voor nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |