quote:
Ik had het er laatst wel over ivm digitale televisie, on-demand etc. Maar ik heb die dingen al thuis liggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/?zanpid=1707361558260458496
Wie zocht die dingen laatst?
(internet via stopcontact)
"iemand"quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er had gisteren iemand op de toiletbril gescheten op een verjaardag. Ik heb me kapot gelachen
Ik was het niet ik zou dat toilet niet eens binnen stappen. Partijtje smerig dat ding zelfs zonder schijt op de brilquote:
Dat heeft iemand bij een huisfeest in mijn oude huis ook gedaan. Die lachte er zelf ook heel hard om. Totdat we hem met schoonmaakspullen het toilet ingeduwd en geslagen hebben om het schoon te makenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er had gisteren iemand op de toiletbril gescheten op een verjaardag. Ik heb me kapot gelachen
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heeft iemand bij een huisfeest in mijn oude huis ook gedaan. Die lachte er zelf ook heel hard om. Totdat we hem met schoonmaakspullen het toilet ingeduwd en geslagen hebben om het schoon te makenIk kan daar niet zo om lachen, algemeen fatsoen etc.
Dan kan je nog een ander hokje in, tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissen
Nee was midden in de nacht dus dan is die "bemande" niet openquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kan je nog een ander hokje in, toch
Oh ok, in dat geval dus op het perron pissen. Net als Michhasquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee was midden in de nacht dus dan is die "bemande" niet open
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, in dat geval dus op het perron pissen. Net als Michhas![]()
wees blij dat je niet moest poepenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |