Ik vind hem wel fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom had ik deze teruggelegd.
The whole wereld, connection.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aiight. Gaat lekker, beetje contacten met Mystiq enzo. The movement, brace yourself.
Ja, wou ik nog vragen. Goeie geluidskwaliteit? Jou horen wij meestal wel zacht. Weet niet of je dan deze gebruikt.quote:
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, wou ik nog vragen. Goeie geluidskwaliteit? Jou horen wij meestal wel zacht. Weet niet of je dan deze gebruikt.
¤11 en dan nog twijfelen.![]()
absolution was dus de laatste goede hitman gamequote:IO Interactive heeft ons lang laten wachten op een nieuwe Hitman, maar het lijkt erop dat het in de toekomst wat vlotter zal gaan. Tore Blystad, de Director van Hitman: Absolution, laat namelijk weten dat ze gaan voor het model van Call of Duty voor het ontwikkelen van nieuwe delen in de franchise.
Die dingen zijn bagger koop dan een koptelefoon werkt stukken beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:
[ afbeelding ]
maar die is gewoon ruk. Dat ik zachtjes klink is waarschijnlijk omdat ik nogal binnensmonds praat(en Nick zijn mic altijd op standje dove mensch staat en ik daar altijd door wordt overstemd
)
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenisquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Rossdale het volgende:
De naam van die baas bij Sleeping Dogs... Smile Lee... zo slecht
Max Payne niet gekocht danquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenis
Heb ik gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die dingen zijn bagger koop dan een koptelefoon werkt stukken beter
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aiight. Gaat lekker, beetje contacten met Mystiq enzo. The movement, brace yourself.
Serieusquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:
[ afbeelding ]
maar die is gewoon ruk. Dat ik zachtjes klink is waarschijnlijk omdat ik nogal binnensmonds praat(en Nick zijn mic altijd op standje dove mensch staat en ik daar altijd door wordt overstemd
)
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal pratenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
[..]
Serieus![]()
? Maar als ik stil ben, dan hoor je jou ook heel erg zacht, misschien komt dat gewoon door je zwoele stem
Hmm je kan wel iets instellen op de xbox zelf,maar weet niet of je dat al gedaan hebt. En ik ga zeker niet ontkennen dat ik soms door dat ding heen schreeuwquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal praten
Die kids schreeuwen alleen maar, allemaal zemmelen over BO2 of FIFA ofzo..quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal praten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
Die Turtle Beach van mij is volgens mij ook supersensitief aangezien ik altijd commentaar krijg over het verkeer door de straat hier
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen zijn af en toe echt te dom om te poepen
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?
Die is dan ook alleen maar goed om zaad in te deponerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?
ze poepen allemaal nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen zijn af en toe echt te dom om te poepen
ah is dat het? geen ervaring met lelijke.quote:
van horen zeggen. Al weet ik er wel een paar, die de hele bende dan bij elkaar schijtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ah is dat het? geen ervaring met lelijke.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van horen zeggen. Al weet ik er wel een paar, die de hele bende dan bij elkaar schijten
mattiiie...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenis
quote:
Ik had het er laatst wel over ivm digitale televisie, on-demand etc. Maar ik heb die dingen al thuis liggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/?zanpid=1707361558260458496
Wie zocht die dingen laatst?
(internet via stopcontact)
"iemand"quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er had gisteren iemand op de toiletbril gescheten op een verjaardag. Ik heb me kapot gelachen
Ik was het niet ik zou dat toilet niet eens binnen stappen. Partijtje smerig dat ding zelfs zonder schijt op de brilquote:
Dat heeft iemand bij een huisfeest in mijn oude huis ook gedaan. Die lachte er zelf ook heel hard om. Totdat we hem met schoonmaakspullen het toilet ingeduwd en geslagen hebben om het schoon te makenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er had gisteren iemand op de toiletbril gescheten op een verjaardag. Ik heb me kapot gelachen
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heeft iemand bij een huisfeest in mijn oude huis ook gedaan. Die lachte er zelf ook heel hard om. Totdat we hem met schoonmaakspullen het toilet ingeduwd en geslagen hebben om het schoon te makenIk kan daar niet zo om lachen, algemeen fatsoen etc.
Dan kan je nog een ander hokje in, tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissen
Nee was midden in de nacht dus dan is die "bemande" niet openquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kan je nog een ander hokje in, toch
Oh ok, in dat geval dus op het perron pissen. Net als Michhasquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee was midden in de nacht dus dan is die "bemande" niet open
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, in dat geval dus op het perron pissen. Net als Michhas![]()
wees blij dat je niet moest poepenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Keertje gehad op Utrecht Centraal, had beter gewoon ff buiten ergens kunnen gaan pissen
Dat zou wel verklaren waarom ik met Bozz belachelijk goede potjes speel en met jullie veel minder goedequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma en ik moeten maar niet meer hosten dan
Ja al ligt het dus alleen aan de persoon die host. Vraag me af waar ze dan naar kijken kd of spmquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ik met Bozz belachelijk goede potjes speel en met jullie veel minder goede
SPM lijkt me, k/d zegt in principe vrij weinig toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al ligt het dus alleen aan de persoon die host. Vraag me af waar ze dan naar kijken kd of spm
Helaas, maandag tentamen dus ik moet even doorknallen vandaag, zondag en maandagquote:
Geen ontspanning voor mij deze dagenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt ook ontspanning nodig Piet dus om half 11 verwacht ik je online
wat een bullshit zeikvideoquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij emmert over dat skillbased matchmaking omdat dat hem dus benadeeld omdat hij dan niet meer met slechtere spelers matched maar alleen met gelijkwaardige? Boofuckinhooquote:
Moest boodschapjes doen dushi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was online maar jij moest zo nodig er uit.
Die man heeft wel binnen 1 maand 28387 subs gekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben dr straks even eten enzo
Hij had eerst een ander YT account Pring0ls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |