zodat ik populairder wordt. Mensen vinden het kennelijk leuk als je hun berichten leuk vind. Dus dan vinden ze mij ook leuker maar ik heb nooit zin om bij alles op like te klikken. Maar het zou wel leuk zijn als mensen mij leuker vonden want ik heb nu met bijna iedereen ruzie.quote:
wel erg matige troll ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef borbit het volgende:
[..]
zodat ik populairder wordt. Mensen vinden het kennelijk leuk als je hun berichten leuk vind. Dus dan vinden ze mij ook leuker maar ik heb nooit zin om bij alles op like te klikken. Maar het zou wel leuk zijn als mensen mij leuker vonden want ik heb nu met bijna iedereen ruzie.
haha wat een baas deze tsquote:
Ik denk dat je met een scriptje verder komt dan met software. Maar als je niet eens weet hoe je zoeits moet Google'n, steek ik mijn tijd daar ook niet in.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef borbit het volgende:
bedankt voor de complimenten! Maar er moet wel een dergelijk programma bestaan lijkt me? Moet erg simpel te maken zijn. Gewoon de updates op me wal liken automatisch moet wel kunnen toch.
hoe maak ik een scriptje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een scriptje verder komt dan met software. Maar als je niet eens weet hoe je zoeits moet Google'n, steek ik mijn tijd daar ook niet in.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef borbit het volgende:
[..]
zodat ik populairder wordt. Mensen vinden het kennelijk leuk als je hun berichten leuk vind. Dus dan vinden ze mij ook leuker maar ik heb nooit zin om bij alles op like te klikken. Maar het zou wel leuk zijn als mensen mij leuker vonden want ik heb nu met bijna iedereen ruzie.
waarom ga je hier nou serieus op in, nadat je eerst dat andere topic van hem linkt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een scriptje verder komt dan met software. Maar als je niet eens weet hoe je zoeits moet Google'n, steek ik mijn tijd daar ook niet in.
Omdat jij troll zegt en ik link een topic naar een trolltopic. Maar vreemd genoeg heb ik de vraag uit deze topic al vaker voorbij zien komen op sites als TBforum en Sitedeals, dus als hij denkt dat hij hierin uniek is is hij niet de enigste.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef non_prophet het volgende:
[..]
waarom ga je hier nou serieus op in, nadat je eerst dat andere topic van hem linkt?
....quote:Op zondag 25 november 2012 00:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Omdat jij troll zegt en ik link een topic naar een trolltopic. Maar vreemd genoeg heb ik de vraag uit deze topic al vaker voorbij zien komen op sites als TBforum en Sitedeals, dus als hij denkt dat hij hierin uniek is is hij niet de enigste.
Trieste reactie. En zoals Juicy al aangeeft, er is wel degelijk vraag naar aangezien er FF plugin voor is.quote:
ja het is goed met jouquote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Trieste reactie. En zoals Juicy al aangeeft, er is wel degelijk vraag naar aangezien er FF plugin voor is.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef non_prophet het volgende:
hey chef wil je stoppen met mij dm'en ik hoef je piemel niet te zien, ik hoop dat je weet dat ik 12 ben....
welke FF plugin is het? Als je hier antwoord geeft kunnen mensen het in het vervolg op dit topic vinden. Is toch beter als mensen hier komen i.p.v. tbforum ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 00:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Omdat jij troll zegt en ik link een topic naar een trolltopic. Maar vreemd genoeg heb ik de vraag uit deze topic al vaker voorbij zien komen op sites als TBforum en Sitedeals, dus als hij denkt dat hij hierin uniek is is hij niet de enigste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |