denk het nietquote:
Ik zit al 3 weken bijna 1000kcal onder het wat normaal is. Lijkt me geen grapje dus, baal alleen dat het afvallen zo langzaam gaat. Ben wel trots dat ik dit al zo lang consecent volhoud.quote:
Waarom eet je alleen vettig eten? Neem als ontbijt een broodje gekookt ei, museli en bij lunch neem wat hartigs en bij avondeten aardappelen met groenten bijvoorbeeld. Volgens mij wil je echt alleen aan 1000kc komen maar je moet ook gezond eten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik zit al 3 weken bijna 1000kcal onder het wat normaal is. Lijkt me geen grapje dus, baal alleen dat het afvallen zo langzaam gaat. Ben wel trots dat ik dit al zo lang consecent volhoud.
Op en neer naar werk kom ik helaas eigenlijk enkel langs de macdonalds. En thuis heb ik geen tijd om ontbijt te bereiden. De oven/ gasvuur ding is ook al tijden kapot, en rauw ei schijnt niet gezond te zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:07 schreef koekii het volgende:
[..]
Waarom eet je alleen vettig eten? Neem als ontbijt een broodje gekookt ei, museli en bij lunch neem wat hartigs en bij avondeten aardappelen met groenten bijvoorbeeld. Volgens mij wil je echt alleen aan 1000kc komen maar je moet ook gezond eten.
Ja ik probeer zo weinig mogelijk chips te eten. Als ik de hamburgers oversla voel ik me vaak echt slap. Soms sla ik de bic mac in de avond wel eens over maar hooguit 2 keer per week. Maar dan eet ik dus wel de hele 150 gram chips. Dus ik weet neit of dat eigenlijk wel goed is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
Nog minder eten vriend. Je eet gewoon teveel.
Klinkt als een heel verantwoord dieetquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja ik probeer zo weinig mogelijk chips te eten. Als ik de hamburgers oversla voel ik me vaak echt slap. Soms sla ik de bic mac in de avond wel eens over maar hooguit 2 keer per week. Maar dan eet ik dus wel de hele 150 gram chips. Dus ik weet neit of dat eigenlijk wel goed is?
Brood, vlees, groente en aardappel is goed toch? Schrijf van 5 alleen vis lust ik niet zo graag. Maar 4 uit 5 zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt als een heel verantwoord dieet
je moet oven baked chips gaan eten, is veel gezonderquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja ik probeer zo weinig mogelijk chips te eten. Als ik de hamburgers oversla voel ik me vaak echt slap. Soms sla ik de bic mac in de avond wel eens over maar hooguit 2 keer per week. Maar dan eet ik dus wel de hele 150 gram chips. Dus ik weet neit of dat eigenlijk wel goed is?
Ik zorg wel altijd dat ik rook voordat ik ga eten of als ik honger heb en al aan mijn tax zit. Dit helpt wel een beetje tegen het honger gevoel.
Hoe herken ik die? Ik heb nu Lay's Barbecue ham smaak meestal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
je moet oven baked chips gaan eten, is veel gezonder
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe herken ik die? Ik heb nu Lay's Barbecue ham smaak meestal.
Die ik heb is ook met kruiden lijkt me. En moet wel uit de oven zijn denk ik, zijn wel krokant zeg maar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier 70% minder vet en zitten ook nog kruiden op dus veel gezonder
Wat in rust verbrand je niks gelukkig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je de Kcal niet verbrandt schiet het ook niet op he
En in de avond kan je heus wel brood voor in de ochtend en middag klaar maken. Iedereen heeft het wel druk maar zo is het niet gezond. Als je een vaste baan hebt, kun je vast wel een kleine goedkope oventje kopen in de weekend bijvoorbeeld. Hebben jullie geen kantine in het gebouw? Wat eet je in de weekend? Woon je alleen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik zorg wel altijd dat ik rook voordat ik ga eten of als ik honger heb en al aan mijn tax zit. Dit helpt wel een beetje tegen het honger gevoel.
goede tip sinds deze vervanger ben ik 20 kilo afgevallenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik woon alleen, en ben bijna al het geld al weer kwijt als ik de huur en vaste lasten heb betaald. Moet ook nog wat dingen af betalen van vorig jaar (zat toen niet zo lekker in mijn vel en heb wat schulden gemaakt) Oven kopen is lastig omdat ik nu helaas alles met de trein moet doen. Ook moet ik vaak door werken in het weekeind omdat het druk is en een collega is langdurig ziek maar onverzekerd. Dus moeten we af en toe ook voor hem werken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:16 schreef koekii het volgende:
dag klaar maken. Iedereen heeft het wel druk maar zo is het niet gezond. Alsje een vaste baan hebt, kun je vast wel een kleine goedkope oventje kopen in de weekend bijvoorbeeld. Hebben jullie geen kantine in het gebouw? Wat eet je
Dus dat is echt wel beter als ham chips? Goede tip! Ik ga morgen kijken in de super hier!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
goede tip sinds deze vervanger ben ik 20 kilo afgevallen
is super goed
Die in de paprika variantquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je geen familie of vrienden die je kunnen helpen met het vinden van een oventje? Heel erg lastig als je nog eens in de weekend moet werken en nog doordeweeks, is er nog mogelijkheid om je situatie te veranderen? Een huis dichterbij je baan vinden of een ander baan zoeken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja ik woon alleen, en ben bijna al het geld al weer kwijt als ik de huur en vaste lasten heb betaald. Moet ook nog wat dingen af betalen van vorig jaar (zat toen niet zo lekker in mijn vel en heb wat schulden gemaakt) Oven kopen is lastig omdat ik nu helaas alles met de trein moet doen. Ook moet ik vaak door werken in het weekeind omdat het druk is en een collega is langdurig ziek maar onverzekerd. Dus moeten we af en toe ook voor hem werken.
Ik moet bijna alle dagen hele dagen werken dus daar is helaas nu even weinig kans voorquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik zou er 2-3 keer per dag een wip bij maken, dan heb je ook nog wat beweging.
Ja sowieso want is veel vetter ham.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus dat is echt wel beter als ham chips? Goede tip! Ik ga morgen kijken in de super hier!
Je moet prioriteiten stellen. Begin er 's morgens mee. Een wip in de morgen is een dag zonder zorgen. Dan één voor je die Big Mac op eet en dan nog een keer voor het slapen gaan. Je kunt eventueel ook minder gaan werken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik moet bijna alle dagen hele dagen werken dus daar is helaas nu even weinig kans voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |