Mods en Admins zijn al omgekocht, ik heb ze in mijn pocket.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor die voor minder een ban hebben gehad
Niet zuipen ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef Michhas het volgende:
DIG / "Like" programma
Nog zo'n leuke, zelfde TS
Nou goed dan,quote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Marcel. Welkom in dit topic. Stel je eens voor!
Nah man, gisteravond helemaal kapot gegaan, vandaag bijkomen en morgen waarschijnlijk ook nog.quote:
nou Marcel, welkom.quote:Op zondag 25 november 2012 00:35 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Nou goed dan,
Ik ben marcel
En ik vind spelletjes wel leuk
Oja, hoe was WGF?quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah man, gisteravond helemaal kapot gegaan, vandaag bijkomen en morgen waarschijnlijk ook nog.
You?
Ja was lachen man. Alleen gratis drank, vervoer dat geregeld is en veel gezellige mensen is geen goede combo. Shit gaat hard.quote:Op zondag 25 november 2012 02:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, hoe was WGF?
Ik niet mayneee.
Ja hoor! Veel leeswerk, maar gaat goedkomenquote:Op zondag 25 november 2012 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren. Wil het een beetje lukken?
quote:Op zondag 25 november 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Pieter, gisteren bij de AH geweest. Cup a Soup was in de aanbieding, dus ik even bij dat schap kijken welke ik mee zou nemen, zie ik ineens deze twee ertussen staan
Die smoked ham is goed smerig.quote:Op zondag 25 november 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Pieter, gisteren bij de AH geweest. Cup a Soup was in de aanbieding, dus ik even bij dat schap kijken welke ik mee zou nemen, zie ik ineens deze twee ertussen staan
Echt?quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die smoked ham is goed smerig.
Hoe is het met de Kip Fu?quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die smoked ham is goed smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |