abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119466031
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Gewoon vliegtuig naar Thailand of weetikwat en een afscheidsbrief achterlaten. Is kut en confronterend, maar lijkt me relaxter dan de rest van je leven in de bak zitten.
Desnoods nog een brief met bekentenis en je hele verhaal achterlaten zodat iedereen exact weet wat er gebeurd is.
Tja. Ik kan me niet eens voorstellen dat je kunt leven met jezelf na zoiets. Zelfmoord zou eerder mijn optie zijn denk ik.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:17:22 #103
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119466214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tja. Ik kan me niet eens voorstellen dat je kunt leven met jezelf na zoiets. Zelfmoord zou eerder mijn optie zijn denk ik.
Ja ik weet het ook niet, weet niet hoe die man dat 13 jaar lang voor elkaar heeft gekregen.
En ik weet ook niet of het na verloop van tijd 'went' / acceptatie komt ("het is nu eenmaal gebeurd en ik moet verder") of dat het juist gaat knagen en steeds ondraaglijker wordt.

Je moet continu op je hoede zijn, je mag je niet verlullen, je moet meepraten over het onderwerp, doen alsof je het erg vindt, en continu die angst dat er voortgang in de zaak is en ze dichterbij komen.
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:20:07 #104
497 Maja
Ja denk!?!
pi_119466308
Je zou inderdaad denken dat je geweten helemaal weggevreten wordt daardoor.
pi_119466339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef Maja het volgende:
Je zou inderdaad denken dat je geweten helemaal weggevreten wordt daardoor.
Deze man heeft volgens mij geen geweten.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 21 november 2012 @ 15:23:11 #106
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119466403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:21 schreef Miam het volgende:

[..]

Deze man heeft volgens mij geen geweten.
Of het was juist een hele rationele afweging: geef ik mezelf aan of hou ik het verborgen?
Hij zal dondersgoed hebben geweten dat het slecht is wat hij gedaan heeft.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:26:29 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119466517
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:23 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Of het was juist een hele rationele afweging: geef ik mezelf aan of hou ik het verborgen?
Hij zal dondersgoed hebben geweten dat het slecht is wat hij gedaan heeft.
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119466534
Hopelijk geeft ie het toe en komt er geen pijnlijk proces. Maar dat is al gezegt.
pi_119466548
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.
Een normaal weldenkend mens doet zoiets niet.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 21 november 2012 @ 15:29:10 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119466602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef Miam het volgende:

[..]

Een normaal weldenkend mens doet zoiets niet.
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?
Dat doe je allemaal vanuit de gedachte van een normaal weldenkend mens (de meesten dan :+ )
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119466633
Elk mens heeft een duistere kant, de één alleen iets duisterder dan de ander. :P
pi_119466706
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?
Dat doe je allemaal vanuit de gedachte van een normaal weldenkend mens (de meesten dan :+ )
Hij is samen met buurtbewoners en/of vrienden naar de DNA afname geweest heb ik begrepen, als hij had geweigerd, had de politie hem alsnog opgezocht. Hij kon niet anders. Vluchten had ook geen optie geweest, want ook dan hadden ze`m opgezocht. we kunnen onze nek hier wel over breken!
  woensdag 21 november 2012 @ 15:38:43 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119466922
quote:

[..]

hij is de Fall guy voor het OM natuurlijk :Y)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 21 november 2012 @ 15:39:10 #114
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119466936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien was de moord irrationeel, maar ik zou niet weten waarom alles erna (de onschuldige boer spelen) niet rationeel zou kunnen zijn.
pi_119466982
Pfff, ben toch echt bang dat hij straks zegt zich niks meer te kunnen herinneren en zich van geen kwaad bewust was, net als met dat joy-riden.
En zo niet, zal zijn advocaat hem dat wel op het hart drukken.
pi_119467472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Jacobs heten vaak "Jacobus". Wat dacht je daarvan. :Y)
Er waren al mensen die dit veel eerder riepen

http://www.waldnet.nl/nieuwsreacties.php?nid=37445
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_119467580
Tjezus, net dat interview gezien bij Pownews met Micha Kat. Hij zegt dat het een hoax is, dat de dader door het OM is omgekocht met drank en andere dingen in ruil voor verklaringen die het OM graag wilt horen. Wat een gestoorde gast.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:57:19 #118
3542 Gia
User under construction
pi_119467584
Mja, er is sperma gevonden van deze man, en Marianne heeft niet zomaar seks gehad met iemand, maar is op brute wijze verkracht. Er is geen ander dna gevonden dan van deze man.

Ik denk dat justitie de feiten overtuigend genoeg zal vinden.

Zeker als hij zegt zich dat joyriden niet te herinneren, waarvan vaststaat dat hij dat wel heeft gedaan, zal in dit geval een 'ik kan me er niks van herinneren', denk ik, niet voldoende zijn voor vrijspraak.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:58:18 #119
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119467621
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Mylene het volgende:
Tjezus, net dat interview gezien bij Pownews met Micha Klein. Hij zegt dat het een hoax is, dat de dader door het OM is omgekocht met drank en andere dingen in ruil voor verklaringen die het OM graag wilt horen. Wat een gestoorde gast.
Micha Kat. :P
pi_119467642
quote:

[..]

Hij had geen keuze meer. Denk ik. En sowieso: als je zoiets gruwelijks hebt gedaan lijkt bekennen mij heel moeilijk. Ik vergelijk het met dingen die ik heb gedaan waar ik 100% zeker van weet dat ik mensen teleurstel, mee kwets of boos mee maak. Die dingen opbiechten stel ik ook altijd uit, mijn fout, maar menselijk. Op deze manier is het voor zo'n man wel 'makkelijker' omdat het nu wordt ontdekt zonder dat hij zelf die moeilijke stap hoeft te nemen.
pi_119467675
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:58 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Micha Kat. :P
Verbeterd, thanks :D.
pi_119468079
foutje
pi_119468102

[ Bericht 100% gewijzigd door nummer_zoveel op 21-11-2012 16:10:19 ]
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2012 @ 16:12:33 #124
137949 Disana
  woensdag 21 november 2012 @ 16:25:26 #125
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119468635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:21 schreef Marrije het volgende:
Is ooit duidelijk geworden om welke tip dit ging?

Peter R. de Vries op twitter:

[..]

https://twitter.com/PeterRdeV/status/215424150620213248
Intrigerende tweet. Ik krijg soms de indruk dat men de verdachte al op het oog had toen het onderzoek (het afnemen van wangslijm) nog moest beginnen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_119468844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Mylene het volgende:
Tjezus, net dat interview gezien bij Pownews met Micha Kat. Hij zegt dat het een hoax is, dat de dader door het OM is omgekocht met drank en andere dingen in ruil voor verklaringen die het OM graag wilt horen. Wat een gestoorde gast.
Dat heb ik ook gezien.

Die man maakt op mij een zeer verwarde indruk. :')
pi_119468882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Intrigerende tweet. Ik krijg soms de indruk dat men de verdachte al op het oog had toen het onderzoek (het afnemen van wangslijm) nog moest beginnen.
Er komt nog wel wat naar buiten over deze meneer. Ook van zijn echtgenote/schoonfamilie. Let maar op.
pi_119468941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Er komt nog wel wat naar buiten over deze meneer. Ook van zijn echtgenote/schoonfamilie. Let maar op.
Waarom van zijn echtgenote en schoonfamilie?
Ik denk hooguit niet meer dan dat ze van niks wisten.
pi_119469366
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ja, vooral van z'n echtgenote verwacht ik nog wel wat.
zou zij zich niet destijds hebben afgevraagd waar hij zo laat weg kwam die avond?
al kan niemand bevestigen of zij op dat moment inderdaad wel thuis was ja/nee,
hopelijk komt dit snel naar voren.

Ze kan ook door hem bedreigd zijn.
pi_119469454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom van zijn echtgenote en schoonfamilie?
Ik denk hooguit niet meer dan dat ze van niks wisten.
Er kunnen puzzelstukjes ineens op hun plaats vallen. Je kunt iets ook niet willen weten wat je ergens deep down wel vermoedt...
pi_119469556
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef Miam het volgende:

[..]

Ja, vooral van z'n echtgenote verwacht ik nog wel wat.
zou zij zich niet destijds hebben afgevraagd waar hij zo laat weg kwam die avond?
al kan niemand bevestigen of zij op dat moment inderdaad wel thuis was ja/nee,
hopelijk komt dit snel naar voren.

Ze kan ook door hem bedreigd zijn.
Misschien ging hij wel vaker met vrienden naar het café. Na de afname van het DNA ging hij ook met vrienden naar het café, dus waarom zou zijn vrouw zich iets bijzonders moeten herinneren?
Misschien kwam ie wel vaker laat thuis na het cafébezoek. Ik las dat ten tijde van de moord zijn ouders of schoonouders bij hun inwoonden op de boerderij dus misschien namen die het dan een dagje over.
pi_119469710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Die tweet kan toch over iemand anders gegaan zijn?
pi_119469728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien ging hij wel vaker met vrienden naar het café. Na de afname van het DNA ging hij ook met vrienden naar het café, dus waarom zou zijn vrouw zich iets bijzonders moeten herinneren?
Misschien kwam ie wel vaker laat thuis na het cafébezoek. Ik las dat ten tijde van de moord zijn ouders of schoonouders bij hun inwoonden op de boerderij dus misschien namen die het dan een dagje over.
misschien. :)
  woensdag 21 november 2012 @ 16:59:12 #134
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119469808
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die tweet kan toch over iemand anders gegaan zijn?
Natuurlijk kan dat. Er zijn altijd meer waardeloze tips dan waardevolle.
  woensdag 21 november 2012 @ 17:13:22 #135
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_119470329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als je 's avonds naar het café bent geweest, kun je gewoon 's ochtends vroeg melken. Dan maar een nacht met weinig slaap. Vergeet niet dat boeren nauwelijks reistijd hebben. 07.00 uur uit bed, 07.10 de melkmachine aan. Na (of tijdens) het melken schuif je dan wel een ontbijt naar binnen.
pi_119470761
Het is in ieder geval zeker dat hij die nacht een tijdje 'alleen' weg is geweest, want of hij het zich nu wel/niet kan herinneren: hij heeft sex gehad met Marianne en iets gedaan met die aansteker die in haar tas zat.

En uiteraard zal zijn vrouw ook best weten dat hij die nacht een tijdje niet bij haar in bed heeft gelegen en niet thuis was. Maar... ik denk dat er in die koninginnenacht wel duizenden en duizenden mannen niet thuis waren bij hun vrouw.
Moeten al die vrouwen dan vermoeden dan hun man/vriend aan het verkrachten en moorden is geslagen?

En ook in de buurt van deze gebeurtenis, zullen er meerdere mannen alleen weg zijn geweest. Tenzij je als vrouw je man/vriend niet vertrouwt of gek vindt, zal je toch niet denken dat hij iemand heeft verkracht en vermoord?
Als je dat meteen zou denken, dan vraag ik me af wat voor relatie je dan hebt?

Je denkt het al niet eens van je buurman of je collega bij wijze van spreken. Dus zo denk je toch niet over de man met wie je kinderen hebt en een leven deelt? Oh die zal dat meisje wel hebben verkracht/vermoord? Dat is het laatste dat je denkt/gelooft.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_119471192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef Injetta het volgende:
Het is in ieder geval zeker dat hij die nacht een tijdje 'alleen' weg is geweest, want of hij het zich nu wel/niet kan herinneren: hij heeft sex gehad met Marianne en iets gedaan met die aansteker die in haar tas zat.

En uiteraard zal zijn vrouw ook best weten dat hij die nacht een tijdje niet bij haar in bed heeft gelegen en niet thuis was. Maar... ik denk dat er in die koninginnenacht wel duizenden en duizenden mannen niet thuis waren bij hun vrouw.
Moeten al die vrouwen dan vermoeden dan hun man/vriend aan het verkrachten en moorden is geslagen?

En ook in de buurt van deze gebeurtenis, zullen er meerdere mannen alleen weg zijn geweest. Tenzij je als vrouw je man/vriend niet vertrouwt of gek vindt, zal je toch niet denken dat hij iemand heeft verkracht en vermoord?
Als je dat meteen zou denken, dan vraag ik me af wat voor relatie je dan hebt?

Je denkt het al niet eens van je buurman of je collega bij wijze van spreken. Dus zo denk je toch niet over de man met wie je kinderen hebt en een leven deelt? Oh die zal dat meisje wel hebben verkracht/vermoord? Dat is het laatste dat je denkt/gelooft.
Dat denk ik ook ja.
Zo veel mensen gaat met koninginnedag/nacht uit en worden dronken en komen veel later thuis.
pi_119484318
Behoorlijk stil hier, hopen dat er morgen iets nieuws te melden is.
pi_119485381
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Gia het volgende:
Mja, er is sperma gevonden van deze man, en Marianne heeft niet zomaar seks gehad met iemand, maar is op brute wijze verkracht. Er is geen ander dna gevonden dan van deze man.

Ik denk dat justitie de feiten overtuigend genoeg zal vinden.

Zeker als hij zegt zich dat joyriden niet te herinneren, waarvan vaststaat dat hij dat wel heeft gedaan, zal in dit geval een 'ik kan me er niks van herinneren', denk ik, niet voldoende zijn voor vrijspraak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fugue_state
Als hij hier daadwerkelijk last van heeft kan het zijn dat hij het zich inderdaad niet kan herinneren.
pi_119485599
En hij ging dus wel vaker 's avonds laat nog fietsen.
pi_119486066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef Isegrim het volgende:
En hij ging dus wel vaker 's avonds laat nog fietsen.
Maar dat joyride incident was pas 10 jaar na de moord. Fietste hij in '99 ook regelmatig al 's nachts?
pi_119486305
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef OverRated het volgende:

[..]

Maar dat joyride incident was pas 10 jaar na de moord. Fietste hij in '99 ook regelmatig al 's nachts?
Dat is de keer dat hij gepakt werd voor joyriden, zegt niks over de dingen waar hij niet voor is gepakt of mogelijk in die staat zat zonder iets illegaals te doen.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:35:49 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119486359
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk dat het 9 jaar later was (2008) want de rechtzaak was op 9 oktober 2009 en het ging over een incident van 28 oktober, en ook het half jaar rijbewijs kwijt als straf had al geen invloed meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119486487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk dat het 9 jaar later was (2008) want de rechtzaak was op 9 oktober 2009 en het ging over een incident van 28 oktober, en ook het half jaar rijbewijs kwijt als straf had al geen invloed meer.
Ja, daar heb je gelijk inderdaad. Incident was in 2008.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Dat is de keer dat hij gepakt werd voor joyriden, zegt niks over de dingen waar hij niet voor is gepakt of mogelijk in die staat zat zonder iets illegaals te doen.
Hoe bedoel je dat precies, kun je dan iets verduidelijken?
pi_119487078
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk inderdaad. Incident was in 2008.

[..]

Hoe bedoel je dat precies, kun je dan iets verduidelijken?
Als iemand opgepakt wordt voor het stelen van een auto betekend dat niet dat hij daarvoor nooit een auto heeft gestolen.
Die keer was hij opgepakt voor joyriden en dat deed hij omdat hij op de vlucht was.
hij kan eerder zo'n joyride hebben gemaakt, of in dezelfde geestelijke staat zijn gevlucht in zijn eigen auto of op een andere manier.

dat hij is opgepakt is in die geestelijke staat betekend niet dat hij nooit eerder in die staat is geweest.
pi_119489937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Mr.44 het volgende:

ue

Als iemand opgepakt wordt voor het stelen van een auto betekend dat niet dat hij daarvoor nooit een auto heeft gestolen.
Die keer was hij opgepakt voor joyriden en dat deed hij omdat hij op de vlucht was.
hij kan eerder zo'n joyride hebben gemaakt, of in dezelfde geestelijke staat zijn gevlucht in zijn eigen auto of op een andere manier.

dat hij is opgepakt is in die geestelijke staat betekend niet dat hij nooit eerder in die staat is geweest.
Als hij werkelijk een dissociatieve fugue zou hebben (wat altijd een symptoom is van een ander psychiatrisch ziektebeeld, maar niet een ziektebeeld op zichzelf betreft), dan ontwikkel je een dergelijk symptoom niet op volwassen leeftijd, maar in de kindertijd of vroege jeugd. En zou het dus veel vaker nav triggers optreden. Dat moet dan in de directe omgeving ook bekend zijn, dat soort dingen blijven niet onopgemerkt.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:51:38 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119490162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Tayu het volgende:

[..]

Als hij werkelijk een dissociatieve fugue zou hebben (wat altijd een symptoom is van een ander psychiatrisch ziektebeeld, maar niet een ziektebeeld op zichzelf betreft), dan ontwikkel je een dergelijk symptoom niet op volwassen leeftijd, maar in de kindertijd of vroege jeugd. En zou het dus veel vaker nav triggers optreden. Dat moet dan in de directe omgeving ook bekend zijn, dat soort dingen blijven niet onopgemerkt.
Bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119490228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bron?
DSM-V
  woensdag 21 november 2012 @ 23:58:09 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119490432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:53 schreef Tayu het volgende:

[..]

DSM-V
Zijn de criteria nog aangepast na DSM-IV dan?

Maar wel mooi dat je het al weet, want DSM-V komt in mei 2013 pas uit....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119490505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dat zal altijd wel blijven gebeuren.

Psychologie betreft niet een exacte wetenschap, visies blijven veranderen.
pi_119490581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wel mooi dat je het al weet, want DSM-V komt in mei 2013 pas uit....
Over de voorlopige versie van de DSM-V is al genoeg discussie.
  donderdag 22 november 2012 @ 01:21:15 #152
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_119492248
Terwijl we wachten op nieuws, voor de geïnteresseerden een opsomming van zaken die in de UK en de US zijn opgelost d.m.v. verwantschapsonderzoek (familial searches) en ook de voors en tegens ervan en van DNA-databanken in het algemeen.

http://www.dnaforensics.com/familialsearches.aspx
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_119492286
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:53 schreef Tayu het volgende:

[..]

DSM-V
Ah vandaar, ik nam DSM-IV als uitgangspunt en daar staat idd wat anders in.
pi_119492599
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah vandaar, ik nam DSM-IV als uitgangspunt en daar staat idd wat anders in.
DSM-IV maakt tevens een duidelijk onderscheid tussen dissociative fugue en dissociative amnesia (en nog weer verscheidene subtypes daarvan). Dat zijn verschillende dingen met verschillende oorzaken, die vaak met elkaar verward worden. Maar volgens mij is dat voor deze discussie allemaal niet zo heel interessant.
pi_119493233
Intussen lijkt het erop dat de moeder van Marianne Vaatstra ook klaar is met de complotstalkers.

quote:
Afsluiten

Waarom reageert moeder Maaike Terpstra maar steeds niet? Een noodkreet van complotters in een van de vele reactiepanelen op de interwebs. In deze bange dagen voor Vaatstra-complotters - flink in hun hemd gezet door de recente ontwikkelingen - leek Maaike heel even de laatste strohalm. De moeder van Marianne heeft zich ooit laten overrompelen door André Vergeer en Wim 'zinkput' Dankbaar, die haar wijsgemaakt hebben dat zij de zaak wel even zouden oplossen. Ze had dit stel malloten natuurlijk nooit binnen moeten laten, maar ging mee in de verhalen over de weggesluisde Ali. Bovendien hadden de heren zo een mooi alibi om de meest idiote complotten uit hun dikke duim te kunnen zuigen. Ze deden het toch mooi maar voor de familie.

Het is Maaike natuurlijk niet echt kwalijk te nemen. Zij raakte gefrustreerd over het uitblijven van resultaten van justitie en dan denk je al gauw aan een cover up. In 2010 deed zij nog een emotionele oproep op de radio, waarin zij ook verwees naar de site van Klokkenluideronline. Zoals de familie ook meewerkte aan een uitzending van Het Zesde Zintuig en individuele zoekacties van paragnosten. Van wie een enkeling het nog juist gezien had ook. Zo duiken nu weer de brieven op van Gerard de Vries, vrachtwagenzanger en paragnost op aanvraag. In zijn ‘lezing’ had hij het over een getrouwde ‘native’, wonend in een klassieke boerenschuur.

Maar Maaike lijkt inmiddels tot inkeer te zijn gekomen. Gelukkig. Ze heeft - zelfs Micha 'koekoek' Kat is het weer eens ontgaan, net als andere aangehaalde onzinmedia - aan Hart Van Nederland laten weten dat ze hoopt dat ze door de aanhouding van Jasper S. eindelijk alles af kan sluiten. 'Ik hoop dat ik weer door kan gaan met mijn leven.' En ook vader Vaatstra is klaar met de dorpsgekken.

Misschien hebben Vergeer en Dankbaar Jasper S. trouwens wel een grote dienst bewezen door de discussie steeds weer de kant van de asielzoekers uit te sturen. Zo kon hij gewoon zitten blijven waar hij zat. Maar die theorie zul je vergeefs zoeken bij de Vaatstra-complottertjes. Die wringen zich weer in allerlei bochten om toch maar vooral alternatieve verklaringen te kunnen verzinnen. De ene nog bespottelijker dan de andere. 'Wat er volgens mij gebeurt kan zijn, is het volgende: Het oorspronkelijke DNA daderprofiel is vervangen (...) door het profiel van Jasper S., nadat hij dat vrijwillig heeft afgegeven. Daar heb je maar 1 corrupteling voor nodig.' Terwijl als hun 'Ali' was gepakt met een perfecte DNA match, de complotters nu op de tafel hadden staan dansen.

De wanhopige Klokkenluideronline maakte zich ook weer eens blij met een dooie mus: Jasper S rookte niet, alsof dat (als het al klopt) zijn betrokkenheid bij het zedenmisdrijf zou uitsluiten. Een gevonden aansteker bevatte een haar van Jasper, maar die aansteker hoeft helemaal niet van hem afkomstig te zijn.

Vooralsnog lijken de amateurspeurders in hun pingpongstrijd met de vijandige wereld voornamelijk zichzelf te overtuigen. Negentig procent van de plaatselijke bevolking gelooft de officiële versie. De rest draait wel bij zodra er meer over de zaak naar buiten komt.
http://barracudanls.blogspot.nl/2012/11/afsluiten.html
pi_119493391
Jacob is miss wel de naam van zijn pa. Was de pa van jasper die toen nog op de boerderij woonde er ook bij betrokken?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 22 november 2012 @ 08:01:19 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119493435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:02 schreef Tayu het volgende:

[..]

Over de voorlopige versie van de DSM-V is al genoeg discussie.
Ja, voornamelijk over het feit dat DF helemaal komt te vervallen en DA wordt :O
Het zal dus niet meer in DSM-5 staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 08:09:46 #158
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119493509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 07:52 schreef JohnDDD het volgende:
Jacob is miss wel de naam van zijn pa. (..)
De vader van hem heet niet Jacob, voor zover ik weet.
heitieh
pi_119493593
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

De vader en de zoon van Jasper heten beide Jacob.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 22 november 2012 @ 10:28:06 #160
3542 Gia
User under construction
pi_119495827
quote:

[..]

Dacht het wel, hoor.
pi_119497731
quote:

[..]

Volgens mij wel hoor.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:40:42 #162
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119497785
ok, ik hoorde via via een andere naam. Misschien een roepnaam dan...
heitieh
  donderdag 22 november 2012 @ 12:07:19 #163
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119498676
Hoe verzwijg je een moord? 'Je handelt vanuit je instinct'

In de winter van 1991 sloeg Richard Klinkhamer zijn vrouw dood met een breekijzer. Negen jaar later werden haar botten gevonden in de tuin van het huis waar ze samen hadden gewoond. Bijna tien jaar lang lukte het Klinkhamer te zwijgen en justitie te misleiden. Net als nu de verdenking luidt bij Jasper S. Hoe lukt het iemand zo lang zijn mond te houden? 'Je handelt vanuit je instinct', zegt de 75-jarige Klinkhamer, bekend van het boek 'Woensdag gehaktdag' dat hij na de vermissing van zijn vrouw schreef.

Na de moord op zijn vrouw Hannie Godfrinon, een verpleegkundige, bleef Klinkhamer nog zeven jaar in hun gezamenlijke huis in Ganzedijk, een buurtschap in Noordoost-Groningen, wonen. Toen vertrok hij naar Amsterdam, ondanks dat hij wist dat hij daarmee het risico zou lopen dat het lichaam gevonden zou worden. 'Om te overleven moet je de zaak verdringen, gewoon proberen te negeren', zegt hij tijdens een interview bij hem thuis. 'Als je dat niet doet, word je gek van schuldbesef en wroeging.'

Pas drie jaar na zijn verhuizing naar Amsterdam, in 2000, werd het lichaam ontdekt. Een boer die het huis had gekocht, wilde aardappels in de tuin gaan verbouwen. 'Toen ik hoorde dat ze aan het graven waren, wist ik dat ik zou worden opgehaald.' Klinkhamer kreeg zeven jaar in hoger beroep. 'Daarvan zit je maar tweederde uit, ik heb feitelijk vier jaar potten en pannen afgewassen bij de oude vandagen, wel met een enkelband om.'

Klinkhamer bekende de moord op zijn vrouw al na twee dagen aan zijn zoons. 'Niet in detail, maar ik heb het ze meteen verteld.' Ze hadden geen commentaar. Verder heeft hij de behoefte nooit gehad om het aan iemand te vertellen. 'Als je eenmaal de stap hebt gezet om het te versluieren, dan heb je maar door te gaan.'

Verdachte
Anders dan bij Jasper S. was Klinkhamer wel direct een verdachte. Hij werd intensief verhoord. 'Heel klassiek door een good cop and a bad cop. Er was één moment dat ik dacht dat ik misschien beter kon bekennen, maar toen werd de aardige, meelevende rechercheur afgelost door die rotzak. Ik klapte dicht en heb het alleen nog maar over koetjes en kalfjes gehad.' Dat het niet lukte om hem te breken, kwam naar eigen zeggen omdat hij honderden detectives en misdaadromans had gelezen. 'Ik kende iedere tactiek.'

Het was voor Klinkhamer geen opluchting toen hij eenmaal werd gearresteerd. 'Dat heb ik wel gezegd, maar ik meende het niet. Dat deed ik bewust om mijn schuldgevoel tegenover justitie te uiten. Ik heb nooit de behoefte gehad om mijn verontschuldigingen aan te bieden: ik weet hoe slecht ik ben en hoe goed ik kan zijn.'

Is het mogelijk dat verdachte Jasper S. heeft verdrongen dat hij Marianne Vaatstra heeft vermoord? 'Nee. Je denkt er elke dag aan. Het schuldgevoel wijkt wel, daar dwing je jezelf toe. Je verdringt het gewoon, want je wilt niet gek worden. Maar het is een langzaam proces.'

Klinkhamer zegt dat hij in de tijd van de moord behoorlijk aan de drank zat. 'Ik dronk tien tot vijftien biertjes per dag. Daar ben ik radicaal mee gestopt', vertelt hij terwijl hij slok van zijn opengetrokken biertje neemt, 'nu drink ik hooguit nog vijf pilsjes.' De muren van zijn benedenwoning in de Amsterdamse binnenstad hangen vol met krantenknipsels, foto's en posters. Zijn zelfgeschreven boeken liggen opgestapeld bij het raam. Naast zijn zitstoel staat een torenhoge stapel videobanden met al zijn mediaoptredens. 'Ik heb nu een zelfverkozen geïsoleerd leven.' Alleen zijn biograaf Martin Meijer komt nog af en toe langs.

Bekentenis
Volgens Klinkhamer zal Jasper S. wel bekennen. 'Al jarenlang is Peter R. de Vries aan het wroeten in de zaak, dat gaat aan je vreten. En die verhoren zijn niet mals: dat gaat uren, dagen door.'

Hij vindt trouwens dat zijn zaak niet vergeleken kan worden met die van Jasper S. 'Het is een ander verhaal als per ongeluk je hand uitschiet - en ik zeg dit misschien liever dan het was - , dan wanneer je je aan een vrouw vergrijpt en haar daarna vermoordt. Dan ben je echt ziek. Met dat mes en die keel heb ik moeite.'

Klinkhamer denkt bovendien dat hij stabieler is dan Jasper S.: 'Ik heb zestig jaar lang gelezen en geschreven, dat is iets anders dan wanneer je alleen maar koeien melkt.' Hij verwacht dat het wel goed zal komen met de vrouw en kinderen van Jasper S. 'Maar die zestig koeien, das tut mir leid. Als die niet dagelijks worden gemolken, beginnen ze te brullen'.

Voor zichzelf had Klinkhamer de moord op zijn vrouw al afgesloten toen hij tien jaar later in de gevangenis belandde. 'Maar je vergeet het niet, ik denk dagelijks aan haar.' Hij wijst naar de foto van Hannie Godfrinon op zijn volgeplakte muur. 'Ze is de enige vrouw van wie ik ooit van heb gehouden.'

http://www.volkskrant.nl/(...)it-je-instinct.dhtml
  donderdag 22 november 2012 @ 12:08:30 #164
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119498708
hij wordt atm (12:00) voorgeleid trouwens
pi_119498786
Haha, wat een rare man, die Klinkhamer. :')
pi_119498842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat een rare man, die Klinkhamer. :')
24 uur met ... Richard Klinkhamer
  donderdag 22 november 2012 @ 12:16:00 #167
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119498913
quote:
:o heb dat ooit gezien maar kende die kerel toen niet... nog maar een keertje kijken dan :)
pi_119500118
Geen nieuws. Voorlopigehechtenis verlengd met 14 dagen. Advocaat mag niks zeggen over Jasper S. Zijn toestand laat zich raden.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119500468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef Patroon het volgende:
Geen nieuws. Voorlopigehechtenis verlengd met 14 dagen. Advocaat mag niks zeggen over Jasper S. Zijn toestand laat zich raden.
Verder zei Vlug nog dat complottheorie denkers idioten zijn.
pi_119500658
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef OverRated het volgende:

[..]

De rest van Nederland denkt verder dat Micha Kat volledig bij zijn verstand is natuurlijk :P
  donderdag 22 november 2012 @ 13:33:10 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119500919
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De rest van Nederland denkt verder dat Micha Kat volledig bij zijn verstand is natuurlijk :P
Nou ja, het is best fijn dat de advocaat van de verdachte het ook vindt, dat maakt de kans dat hij de theorieën van de complotdenkers zou willen gebruiken vrijwel nihil.
Plus dat de complotdenkers claimen dat er een onschuldig man opgepakt is.

Dat zou zomaar eens een bekentenis kunnen worden, al dan niet met een gedeeltelijk geheugenverlies.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 14:04:30 #172
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119501993
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, voornamelijk over het feit dat DF helemaal komt te vervallen en DA wordt :O
Het zal dus niet meer in DSM-5 staan.
Psychiater: Ik heb bijzonder slecht nieuws voor u.
Cliënt: Oh, wat dan?
Psychiater: Uw stoornis is vervallen.....

>:)
pi_119502041
:D
  donderdag 22 november 2012 @ 14:09:11 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119502120
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 14:11:20 #175
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119502190
:')
pi_119502265
[UPDATE]

Jasper S. 14 dagen vast in beperkingen, nog geen bekentenis.

LEEUWARDEN - Verdachte Jasper S. van de moord op Marianne Vaatstra blijft in ieder geval nog 2 weken vastzitten in beperkingen. Dat heeft de rechter-commissaris in Leeuwarden bepaald, zo meldde zijn advocaat Jan Vlug donderdagmiddag.

De 45-jarige melkveehouder uit het Noord-Friese Oudwoude, 2,5 kilometer van het weiland waar Marianne in 1999 dood en verkracht werd gevonden, is de afgelopen dagen intensief verhoord door een team van rechercheurs. Vlug wilde niet inhoudelijk op de zaak ingaan. Voor zover bekend heeft S. nog geen bekentenis afgelegd. Vlug verwacht dat S. „gezien de zwaarte van de zaak” nog wel langer in voorarrest zal blijven, zo zei hij bij de rechtbank in Leeuwarden.

S. werd zondagavond laat aangehouden en zit sindsdien in beperkingen. Dat betekent dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat. Jasper S. kwam in beeld nadat hij wangslijm had afgestaan in het grootschalig DNA-verwantschapsonderzoek in Noord-Friesland, een laatste poging van politie en justitie om 13 jaar na dato de moordenaar en verkrachter van Marianne Vaatstra te vinden.

Bron
pi_119502325
Toch wel verschrikkelijk voor die vrouw en kinderen. Ben je zo overvallen door dit nieuws en mag je ook geen contact meer hebben met je man/vader.

ik snap dat het moet voor een eerlijke veroordeling maar toch.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2012 @ 14:18:11 #178
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_119502371
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef Markeerstift het volgende:
Toch wel verschrikkelijk voor die vrouw en kinderen. Ben je zo overvallen door dit nieuws en mag je ook geen contact meer hebben met je man/vader.

zou jij dat nog willen dan?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_119502396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:18 schreef just me het volgende:

[..]

Ja, ik zou graag face to face de bekentenis willen horen. En uitschelden ofzo weet ik veel, maar het lijkt me raar om zo iemand dan niet meer te zien.
pi_119502469
Misschien ook maar beter zo voor die vrouw en kinderen. Dit nieuws is nog zo vers, dat moet je eerst even verwerken.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:21:20 #181
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119502474
quote:

[..]

Ja, ik zou alles willen weten, maar vooral of hij het gedaan heeft en wat hij precies gedaan heeft.
pi_119502512
quote:

[..]

Je kan iemand veroordelen om wat hij gedaan heeft en het afkeuren, maar 't blijft wel je man/vader. Nu is scheiden natuurlijk makkelijk, maar het blijft wel de vader van die kinderen, die kunnen zich niet laten scheiden ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2012 @ 14:25:45 #183
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_119502621
Ja dat is wel waar maar ik denk dat het voor de vrouw en kinderen beter is om het "even" te laten zakken, even afstand nemen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 22 november 2012 @ 15:11:15 #184
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_119504063
Ik neem aan dat in ieder geval zijn vrouw ook wel verhoord wordt, voordat ze elkaar weer mogen spreken. Wat ze nog weet van die avond, of ze ooit vermoedens heeft gehad, ooit iets vreemds gemerkt heeft enz.. Er vanuitgaand dat ze op zich zelf geen rol heeft gespeeld, natuurlijk. (wassen/vernietigen van spullen o.i.d) Zelfde geldt denk ik voor z'n ouders, die naar ik begreep toen ook in het huis woonden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_119504204
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef Jane het volgende:
Ik neem aan dat in ieder geval zijn vrouw ook wel verhoord wordt, voordat ze elkaar weer mogen spreken. Wat ze nog weet van die avond, of ze ooit vermoedens heeft gehad, ooit iets vreemds gemerkt heeft enz.. Er vanuitgaand dat ze op zich zelf geen rol heeft gespeeld, natuurlijk. (wassen/vernietigen van spullen o.i.d) Zelfde geldt denk ik voor z'n ouders, die naar ik begreep toen ook in het huis woonden.
1e graadsfamilie mag zich, net als de verdachte, onthouden van een getuigenverklaring.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:19:56 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119504277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef Markeerstift het volgende:

Straks wel weer hoor (als ze dat nog willen), maar verder gelden dezelfde regels als voor ieder ander bij een zwaar misdrijf, en in beperking vastgehouden worden komt vaker voor.
Ook bij verdachten uit gezinnen waar iedereen compleet verrast was door de aanhouding.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 15:22:11 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119504338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:19 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ja, ik zou graag face to face de bekentenis willen horen. En uitschelden ofzo weet ik veel, maar het lijkt me raar om zo iemand dan niet meer te zien.
Denk je niet dat het dan handiger is dat hij eerst een volledige bekentenis aflegt?
Of zou je als echtgenote/kind onderdeel willen zijn van de waarheidsbevinding, en de bekentenis die aan jou is afgelegd door het OM tegen hem laten gebruiken in de rechtzaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 15:34:38 #188
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_119504692
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verhaal van Stephanie en Geke ook?? Wat dacht je van het verhaal van Stephanie d'r moeder, die ontslagen is door het gestalk van Micha Kat & co?
Ik weet het niet, waarom heeft die Spencer gelogen dat ze met hun mee was gegaan, en die ophef daar over ( zo was het verhaal toch?) ?
Vervelende stoepboer!
pi_119504828
Ook al is het wel begrijpelijk dat die vrouw nu niet bij haar man kan, maar emotioneel zal het voor haar wel ongelofelijk zwaar zijn. Zo leefde je een normaal leven met man en kinderen en ineens zit hij in het gevang verdacht van iets gruwelijks, moet je onderduiken en kun je hem niks vragen of wat dan ook.
Zij zal ook heel veel vragen hebben en waarschijnlijk, hoe dubbel ook, zich toch ook zorgen maken over hem. Als ze echt van hem houdt, dan zal dat nog een hele worsteling zijn met zichzelf.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:38:56 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119504832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Ik weet het niet, waarom heeft die Spencer gelogen dat ze met hun mee was gegaan, en die ophef daar over ( zo was het verhaal toch?) ?
Wat verwacht je nou werkelijk? Dat ik allerlei compottheorieën serieus ga nemen, en de versie van Micha Kat ga zitten uitleggen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 15:39:48 #191
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_119504863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou werkelijk? Dat ik allerlei compottheorieën serieus ga nemen, en de versie van Micha Kat ga zitten uitleggen?
Jezus, moet je lekker zelf weten man?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stoepboer op 22-11-2012 15:56:40 ]
Vervelende stoepboer!
  donderdag 22 november 2012 @ 15:54:23 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119505353
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef OverRated het volgende:

[..]

hij heeft eerder last van ze gehad want hij was de advocaat van de klusjesman in die andere zaak die bol staat van de complottheorieen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119505454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk je niet dat het dan handiger is dat hij eerst een volledige bekentenis aflegt?
Of zou je als echtgenote/kind onderdeel willen zijn van de waarheidsbevinding, en de bekentenis die aan jou is afgelegd door het OM tegen hem laten gebruiken in de rechtzaal?
Daarom zei ik ook dat ik snap dat het goed is voor de rechtsgang, daarom zou ik het niet doen, maar dat neemt denk ik niet de drang weg om zo snel mogelijk alles te willen horen over het hoe en waarom.
Wij lullen hier al meerdere topics bij elkaar vol met speculatie, ik kan me voorstellen dat je als vrouw of kind nog erger de behoefte hebt om antwoord te krijgen op je vragen.
pi_119505896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat ik snap dat het goed is voor de rechtsgang, daarom zou ik het niet doen, maar dat neemt denk ik niet de drang weg om zo snel mogelijk alles te willen horen over het hoe en waarom.
Wij lullen hier al meerdere topics bij elkaar vol met speculatie, ik kan me voorstellen dat je als vrouw of kind nog erger de behoefte hebt om antwoord te krijgen op je vragen.
Precies.
  donderdag 22 november 2012 @ 16:11:26 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119505967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik kan me net zo goed voorstellen dat je nooit meer iets met hem te maken wilt hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119506016
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef Re het volgende:

[..]

hij heeft eerder last van ze gehad want hij was de advocaat van de klusjesman in die andere zaak die bol staat van de complottheorieen
De complotdenkers zullen dat vast geweldig vinden, dat diezelfde door het OM omgekochte advocaat in dienst van de Koningin, de AIVD en de mosad nu de advocaat in dit proces is :P
  donderdag 22 november 2012 @ 16:13:38 #197
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119506081
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan me net zo goed voorstellen dat je nooit meer iets met hem te maken wilt hebben...
Ook als hij nog niet veroordeeld is?
Blijf je dan niet als kind/echtgenote hopen dat iedereen er naast zit?
  donderdag 22 november 2012 @ 16:14:24 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119506109
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De complotdenkers zullen dat vast geweldig vinden, dat diezelfde door het OM omgekochte advocaat in dienst van de Koningin, de AIVD en de mosad nu de advocaat in dit proces is :P
Nee, die vinden het schijnbaar verschrikkelijk, dat deze onschuldige man door de verkeerde advocaat verdedigd wordt, en willen hem graag aan een andere advocaat helpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 16:15:15 #199
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119506154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, die vinden het schijnbaar verschrikkelijk, dat deze onschuldige man door de verkeerde advocaat verdedigd wordt, en willen hem graag aan een andere advocaat helpen.
http://rechtiskrom.wordpr(...)de-familie-steringa/

word je toch spontaan verdrietig van
  donderdag 22 november 2012 @ 16:16:30 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119506207
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Ook als hij nog niet veroordeeld is?
Blijf je dan niet als kind/echtgenote hopen dat iedereen er naast zit?
Ja, in zo'n geval zou ik me waarschijnlijk kunnen omdraaien om nooit meer terug te komen, ik ga iig niet al tijdens de rechtsgang de suggestie wekken dat ik achter hem zal blijven staan, en ik hoef een eventuele bekentenis ook niet zo nodig van hem zelf te horen.

Het blijft een dilemma; je wilt een bekentenis van hem zelf horen, of nog een keer in je gezicht voorgelogen worden?
Nee, ik hoef geen van beiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 16:19:43 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119506334
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:15 schreef Doodloper het volgende:

[..]

http://rechtiskrom.wordpr(...)de-familie-steringa/

word je toch spontaan verdrietig van
quote:
Wie ook wel onderdeel van ons team wil zijn, is eventueel Ernest Louwes. Niet aan hem gevraagd, maar ik ga ervan uit. Dat is een advocaat die rechten heeft gestudeerd in de gevangenis, omdat hij onschuldig is veroordeeld voor de moord op de weduwe Wittenberg. Hij mag alleen officiëel geen advocaat zijn omdat hij een strafblad heeft.

Hij heeft in de gevangenis rechten gestudeerd omdat hij onschuldig is veroordeeld, maar hij mag geen advocaat zijn omdat hij een strafblad heeft.... ook echt hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 november 2012 @ 16:27:03 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119506579
Wat een droeftoeter is die Dankbaar ook hè....
Zo'n hele oproep aan de familie via anderen moeten doen, die de familie mogelijk niet eens kennen, met een hoop geblaat over hoe slecht die advocaat wel niet is, en wat staat er onderaan die pagina?
quote:
Bauke Bauke, wanneer ontruk je je eens van de brainwash van het OM? Je wilt Jasper, “het beest van Oudwoude” spreken en hem recht in de ogen kijken? Hem vragen waarom hij dit met je dochter heeft gedaan? Ik hoop dat deze ontmoeting snel zal plaatsvinden. Ik denk dat je dan wel wakker wordt. Voorlopig zit hij in beperking. Waarom ga je niet eerst eens met zijn vader praten? Als ik het kan, kan jij het ook.
Hoezo moet je via complete vreemden een oproep doen de familie te bereiken als je al met de vader van de verdachte gesproken zou hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')