Tja. Ik kan me niet eens voorstellen dat je kunt leven met jezelf na zoiets. Zelfmoord zou eerder mijn optie zijn denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Gewoon vliegtuig naar Thailand of weetikwat en een afscheidsbrief achterlaten. Is kut en confronterend, maar lijkt me relaxter dan de rest van je leven in de bak zitten.
Desnoods nog een brief met bekentenis en je hele verhaal achterlaten zodat iedereen exact weet wat er gebeurd is.
Ja ik weet het ook niet, weet niet hoe die man dat 13 jaar lang voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja. Ik kan me niet eens voorstellen dat je kunt leven met jezelf na zoiets. Zelfmoord zou eerder mijn optie zijn denk ik.
Deze man heeft volgens mij geen geweten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef Maja het volgende:
Je zou inderdaad denken dat je geweten helemaal weggevreten wordt daardoor.
Of het was juist een hele rationele afweging: geef ik mezelf aan of hou ik het verborgen?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:21 schreef Miam het volgende:
[..]
Deze man heeft volgens mij geen geweten.
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Of het was juist een hele rationele afweging: geef ik mezelf aan of hou ik het verborgen?
Hij zal dondersgoed hebben geweten dat het slecht is wat hij gedaan heeft.
Een normaal weldenkend mens doet zoiets niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef Miam het volgende:
[..]
Een normaal weldenkend mens doet zoiets niet.
Hij is samen met buurtbewoners en/of vrienden naar de DNA afname geweest heb ik begrepen, als hij had geweigerd, had de politie hem alsnog opgezocht. Hij kon niet anders. Vluchten had ook geen optie geweest, want ook dan hadden ze`m opgezocht. we kunnen onze nek hier wel over breken!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?
Dat doe je allemaal vanuit de gedachte van een normaal weldenkend mens (de meesten dan)
hij is de Fall guy voor het OM natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?
Dat doe je allemaal vanuit de gedachte van een normaal weldenkend mens (de meesten dan)
Misschien was de moord irrationeel, maar ik zou niet weten waarom alles erna (de onschuldige boer spelen) niet rationeel zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.
Er waren al mensen die dit veel eerder riepenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jacobs heten vaak "Jacobus". Wat dacht je daarvan.
Micha Kat.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Mylene het volgende:
Tjezus, net dat interview gezien bij Pownews met Micha Klein. Hij zegt dat het een hoax is, dat de dader door het OM is omgekocht met drank en andere dingen in ruil voor verklaringen die het OM graag wilt horen. Wat een gestoorde gast.
Hij had geen keuze meer. Denk ik. En sowieso: als je zoiets gruwelijks hebt gedaan lijkt bekennen mij heel moeilijk. Ik vergelijk het met dingen die ik heb gedaan waar ik 100% zeker van weet dat ik mensen teleurstel, mee kwets of boos mee maak. Die dingen opbiechten stel ik ook altijd uit, mijn fout, maar menselijk. Op deze manier is het voor zo'n man wel 'makkelijker' omdat het nu wordt ontdekt zonder dat hij zelf die moeilijke stap hoeft te nemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Intrigerende tweet. Ik krijg soms de indruk dat men de verdachte al op het oog had toen het onderzoek (het afnemen van wangslijm) nog moest beginnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:21 schreef Marrije het volgende:
Is ooit duidelijk geworden om welke tip dit ging?
Peter R. de Vries op twitter:
[..]
https://twitter.com/PeterRdeV/status/215424150620213248
Dat heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Mylene het volgende:
Tjezus, net dat interview gezien bij Pownews met Micha Kat. Hij zegt dat het een hoax is, dat de dader door het OM is omgekocht met drank en andere dingen in ruil voor verklaringen die het OM graag wilt horen. Wat een gestoorde gast.
Er komt nog wel wat naar buiten over deze meneer. Ook van zijn echtgenote/schoonfamilie. Let maar op.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Intrigerende tweet. Ik krijg soms de indruk dat men de verdachte al op het oog had toen het onderzoek (het afnemen van wangslijm) nog moest beginnen.
Waarom van zijn echtgenote en schoonfamilie?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Er komt nog wel wat naar buiten over deze meneer. Ook van zijn echtgenote/schoonfamilie. Let maar op.
Ja, vooral van z'n echtgenote verwacht ik nog wel wat.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Er komt nog wel wat naar buiten over deze meneer. Ook van zijn echtgenote/schoonfamilie. Let maar op.
Er kunnen puzzelstukjes ineens op hun plaats vallen. Je kunt iets ook niet willen weten wat je ergens deep down wel vermoedt...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom van zijn echtgenote en schoonfamilie?
Ik denk hooguit niet meer dan dat ze van niks wisten.
Misschien ging hij wel vaker met vrienden naar het café. Na de afname van het DNA ging hij ook met vrienden naar het café, dus waarom zou zijn vrouw zich iets bijzonders moeten herinneren?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, vooral van z'n echtgenote verwacht ik nog wel wat.
zou zij zich niet destijds hebben afgevraagd waar hij zo laat weg kwam die avond?
al kan niemand bevestigen of zij op dat moment inderdaad wel thuis was ja/nee,
hopelijk komt dit snel naar voren.
Ze kan ook door hem bedreigd zijn.
Die tweet kan toch over iemand anders gegaan zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Intrigerende tweet. Ik krijg soms de indruk dat men de verdachte al op het oog had toen het onderzoek (het afnemen van wangslijm) nog moest beginnen.
misschien.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ging hij wel vaker met vrienden naar het café. Na de afname van het DNA ging hij ook met vrienden naar het café, dus waarom zou zijn vrouw zich iets bijzonders moeten herinneren?
Misschien kwam ie wel vaker laat thuis na het cafébezoek. Ik las dat ten tijde van de moord zijn ouders of schoonouders bij hun inwoonden op de boerderij dus misschien namen die het dan een dagje over.
Natuurlijk kan dat. Er zijn altijd meer waardeloze tips dan waardevolle.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die tweet kan toch over iemand anders gegaan zijn?
Als je 's avonds naar het café bent geweest, kun je gewoon 's ochtends vroeg melken. Dan maar een nacht met weinig slaap. Vergeet niet dat boeren nauwelijks reistijd hebben. 07.00 uur uit bed, 07.10 de melkmachine aan. Na (of tijdens) het melken schuif je dan wel een ontbijt naar binnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ging hij wel vaker met vrienden naar het café. Na de afname van het DNA ging hij ook met vrienden naar het café, dus waarom zou zijn vrouw zich iets bijzonders moeten herinneren?
Misschien kwam ie wel vaker laat thuis na het cafébezoek. Ik las dat ten tijde van de moord zijn ouders of schoonouders bij hun inwoonden op de boerderij dus misschien namen die het dan een dagje over.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef Injetta het volgende:
Het is in ieder geval zeker dat hij die nacht een tijdje 'alleen' weg is geweest, want of hij het zich nu wel/niet kan herinneren: hij heeft sex gehad met Marianne en iets gedaan met die aansteker die in haar tas zat.
En uiteraard zal zijn vrouw ook best weten dat hij die nacht een tijdje niet bij haar in bed heeft gelegen en niet thuis was. Maar... ik denk dat er in die koninginnenacht wel duizenden en duizenden mannen niet thuis waren bij hun vrouw.
Moeten al die vrouwen dan vermoeden dan hun man/vriend aan het verkrachten en moorden is geslagen?
En ook in de buurt van deze gebeurtenis, zullen er meerdere mannen alleen weg zijn geweest. Tenzij je als vrouw je man/vriend niet vertrouwt of gek vindt, zal je toch niet denken dat hij iemand heeft verkracht en vermoord?
Als je dat meteen zou denken, dan vraag ik me af wat voor relatie je dan hebt?
Je denkt het al niet eens van je buurman of je collega bij wijze van spreken. Dus zo denk je toch niet over de man met wie je kinderen hebt en een leven deelt? Oh die zal dat meisje wel hebben verkracht/vermoord? Dat is het laatste dat je denkt/gelooft.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fugue_statequote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Gia het volgende:
Mja, er is sperma gevonden van deze man, en Marianne heeft niet zomaar seks gehad met iemand, maar is op brute wijze verkracht. Er is geen ander dna gevonden dan van deze man.
Ik denk dat justitie de feiten overtuigend genoeg zal vinden.
Zeker als hij zegt zich dat joyriden niet te herinneren, waarvan vaststaat dat hij dat wel heeft gedaan, zal in dit geval een 'ik kan me er niks van herinneren', denk ik, niet voldoende zijn voor vrijspraak.
Maar dat joyride incident was pas 10 jaar na de moord. Fietste hij in '99 ook regelmatig al 's nachts?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef Isegrim het volgende:
En hij ging dus wel vaker 's avonds laat nog fietsen.
Dat is de keer dat hij gepakt werd voor joyriden, zegt niks over de dingen waar hij niet voor is gepakt of mogelijk in die staat zat zonder iets illegaals te doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar dat joyride incident was pas 10 jaar na de moord. Fietste hij in '99 ook regelmatig al 's nachts?
Ik verwacht eigenlijk dat het 9 jaar later was (2008) want de rechtzaak was op 9 oktober 2009 en het ging over een incident van 28 oktober, en ook het half jaar rijbewijs kwijt als straf had al geen invloed meer.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar dat joyride incident was pas 10 jaar na de moord. Fietste hij in '99 ook regelmatig al 's nachts?
Ja, daar heb je gelijk inderdaad. Incident was in 2008.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat het 9 jaar later was (2008) want de rechtzaak was op 9 oktober 2009 en het ging over een incident van 28 oktober, en ook het half jaar rijbewijs kwijt als straf had al geen invloed meer.
Hoe bedoel je dat precies, kun je dan iets verduidelijken?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dat is de keer dat hij gepakt werd voor joyriden, zegt niks over de dingen waar hij niet voor is gepakt of mogelijk in die staat zat zonder iets illegaals te doen.
Als iemand opgepakt wordt voor het stelen van een auto betekend dat niet dat hij daarvoor nooit een auto heeft gestolen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk inderdaad. Incident was in 2008.
[..]
Hoe bedoel je dat precies, kun je dan iets verduidelijken?
Als hij werkelijk een dissociatieve fugue zou hebben (wat altijd een symptoom is van een ander psychiatrisch ziektebeeld, maar niet een ziektebeeld op zichzelf betreft), dan ontwikkel je een dergelijk symptoom niet op volwassen leeftijd, maar in de kindertijd of vroege jeugd. En zou het dus veel vaker nav triggers optreden. Dat moet dan in de directe omgeving ook bekend zijn, dat soort dingen blijven niet onopgemerkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Mr.44 het volgende:
ue
Als iemand opgepakt wordt voor het stelen van een auto betekend dat niet dat hij daarvoor nooit een auto heeft gestolen.
Die keer was hij opgepakt voor joyriden en dat deed hij omdat hij op de vlucht was.
hij kan eerder zo'n joyride hebben gemaakt, of in dezelfde geestelijke staat zijn gevlucht in zijn eigen auto of op een andere manier.
dat hij is opgepakt is in die geestelijke staat betekend niet dat hij nooit eerder in die staat is geweest.
Bron?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij werkelijk een dissociatieve fugue zou hebben (wat altijd een symptoom is van een ander psychiatrisch ziektebeeld, maar niet een ziektebeeld op zichzelf betreft), dan ontwikkel je een dergelijk symptoom niet op volwassen leeftijd, maar in de kindertijd of vroege jeugd. En zou het dus veel vaker nav triggers optreden. Dat moet dan in de directe omgeving ook bekend zijn, dat soort dingen blijven niet onopgemerkt.
Ja, en dat zal altijd wel blijven gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
Zijn de criteria nog aangepast na DSM-IV dan?
Over de voorlopige versie van de DSM-V is al genoeg discussie.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn de criteria nog aangepast na DSM-IV dan?
Maar wel mooi dat je het al weet, want DSM-V komt in mei 2013 pas uit....
DSM-IV maakt tevens een duidelijk onderscheid tussen dissociative fugue en dissociative amnesia (en nog weer verscheidene subtypes daarvan). Dat zijn verschillende dingen met verschillende oorzaken, die vaak met elkaar verward worden. Maar volgens mij is dat voor deze discussie allemaal niet zo heel interessant.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik nam DSM-IV als uitgangspunt en daar staat idd wat anders in.
http://barracudanls.blogspot.nl/2012/11/afsluiten.htmlquote:Afsluiten
Waarom reageert moeder Maaike Terpstra maar steeds niet? Een noodkreet van complotters in een van de vele reactiepanelen op de interwebs. In deze bange dagen voor Vaatstra-complotters - flink in hun hemd gezet door de recente ontwikkelingen - leek Maaike heel even de laatste strohalm. De moeder van Marianne heeft zich ooit laten overrompelen door André Vergeer en Wim 'zinkput' Dankbaar, die haar wijsgemaakt hebben dat zij de zaak wel even zouden oplossen. Ze had dit stel malloten natuurlijk nooit binnen moeten laten, maar ging mee in de verhalen over de weggesluisde Ali. Bovendien hadden de heren zo een mooi alibi om de meest idiote complotten uit hun dikke duim te kunnen zuigen. Ze deden het toch mooi maar voor de familie.
Het is Maaike natuurlijk niet echt kwalijk te nemen. Zij raakte gefrustreerd over het uitblijven van resultaten van justitie en dan denk je al gauw aan een cover up. In 2010 deed zij nog een emotionele oproep op de radio, waarin zij ook verwees naar de site van Klokkenluideronline. Zoals de familie ook meewerkte aan een uitzending van Het Zesde Zintuig en individuele zoekacties van paragnosten. Van wie een enkeling het nog juist gezien had ook. Zo duiken nu weer de brieven op van Gerard de Vries, vrachtwagenzanger en paragnost op aanvraag. In zijn ‘lezing’ had hij het over een getrouwde ‘native’, wonend in een klassieke boerenschuur.
Maar Maaike lijkt inmiddels tot inkeer te zijn gekomen. Gelukkig. Ze heeft - zelfs Micha 'koekoek' Kat is het weer eens ontgaan, net als andere aangehaalde onzinmedia - aan Hart Van Nederland laten weten dat ze hoopt dat ze door de aanhouding van Jasper S. eindelijk alles af kan sluiten. 'Ik hoop dat ik weer door kan gaan met mijn leven.' En ook vader Vaatstra is klaar met de dorpsgekken.
Misschien hebben Vergeer en Dankbaar Jasper S. trouwens wel een grote dienst bewezen door de discussie steeds weer de kant van de asielzoekers uit te sturen. Zo kon hij gewoon zitten blijven waar hij zat. Maar die theorie zul je vergeefs zoeken bij de Vaatstra-complottertjes. Die wringen zich weer in allerlei bochten om toch maar vooral alternatieve verklaringen te kunnen verzinnen. De ene nog bespottelijker dan de andere. 'Wat er volgens mij gebeurt kan zijn, is het volgende: Het oorspronkelijke DNA daderprofiel is vervangen (...) door het profiel van Jasper S., nadat hij dat vrijwillig heeft afgegeven. Daar heb je maar 1 corrupteling voor nodig.' Terwijl als hun 'Ali' was gepakt met een perfecte DNA match, de complotters nu op de tafel hadden staan dansen.
De wanhopige Klokkenluideronline maakte zich ook weer eens blij met een dooie mus: Jasper S rookte niet, alsof dat (als het al klopt) zijn betrokkenheid bij het zedenmisdrijf zou uitsluiten. Een gevonden aansteker bevatte een haar van Jasper, maar die aansteker hoeft helemaal niet van hem afkomstig te zijn.
Vooralsnog lijken de amateurspeurders in hun pingpongstrijd met de vijandige wereld voornamelijk zichzelf te overtuigen. Negentig procent van de plaatselijke bevolking gelooft de officiële versie. De rest draait wel bij zodra er meer over de zaak naar buiten komt.
Ja, voornamelijk over het feit dat DF helemaal komt te vervallen en DA wordtquote:Op donderdag 22 november 2012 00:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Over de voorlopige versie van de DSM-V is al genoeg discussie.
De vader van hem heet niet Jacob, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 22 november 2012 07:52 schreef JohnDDD het volgende:
Jacob is miss wel de naam van zijn pa. (..)
De vader en de zoon van Jasper heten beide Jacob.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De vader van hem heet niet Jacob, voor zover ik weet.
Dacht het wel, hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
24 uur met ... Richard Klinkhamerquote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat een rare man, die Klinkhamer.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
24 uur met ... Richard Klinkhamer
Verder zei Vlug nog dat complottheorie denkers idioten zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef Patroon het volgende:
Geen nieuws. Voorlopigehechtenis verlengd met 14 dagen. Advocaat mag niks zeggen over Jasper S. Zijn toestand laat zich raden.
De rest van Nederland denkt verder dat Micha Kat volledig bij zijn verstand is natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Verder zei Vlug nog dat complottheorie denkers idioten zijn.
Nou ja, het is best fijn dat de advocaat van de verdachte het ook vindt, dat maakt de kans dat hij de theorieën van de complotdenkers zou willen gebruiken vrijwel nihil.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De rest van Nederland denkt verder dat Micha Kat volledig bij zijn verstand is natuurlijk
Psychiater: Ik heb bijzonder slecht nieuws voor u.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk over het feit dat DF helemaal komt te vervallen en DA wordt
Het zal dus niet meer in DSM-5 staan.
zou jij dat nog willen dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef Markeerstift het volgende:
Toch wel verschrikkelijk voor die vrouw en kinderen. Ben je zo overvallen door dit nieuws en mag je ook geen contact meer hebben met je man/vader.
ik snap dat het moet voor een eerlijke veroordeling maar toch.
Ja, ik zou graag face to face de bekentenis willen horen. En uitschelden ofzo weet ik veel, maar het lijkt me raar om zo iemand dan niet meer te zien.quote:
Ja, ik zou alles willen weten, maar vooral of hij het gedaan heeft en wat hij precies gedaan heeft.quote:
Je kan iemand veroordelen om wat hij gedaan heeft en het afkeuren, maar 't blijft wel je man/vader. Nu is scheiden natuurlijk makkelijk, maar het blijft wel de vader van die kinderen, die kunnen zich niet laten scheidenquote:
1e graadsfamilie mag zich, net als de verdachte, onthouden van een getuigenverklaring.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef Jane het volgende:
Ik neem aan dat in ieder geval zijn vrouw ook wel verhoord wordt, voordat ze elkaar weer mogen spreken. Wat ze nog weet van die avond, of ze ooit vermoedens heeft gehad, ooit iets vreemds gemerkt heeft enz.. Er vanuitgaand dat ze op zich zelf geen rol heeft gespeeld, natuurlijk. (wassen/vernietigen van spullen o.i.d) Zelfde geldt denk ik voor z'n ouders, die naar ik begreep toen ook in het huis woonden.
Straks wel weer hoor (als ze dat nog willen), maar verder gelden dezelfde regels als voor ieder ander bij een zwaar misdrijf, en in beperking vastgehouden worden komt vaker voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef Markeerstift het volgende:
Toch wel verschrikkelijk voor die vrouw en kinderen. Ben je zo overvallen door dit nieuws en mag je ook geen contact meer hebben met je man/vader.
ik snap dat het moet voor een eerlijke veroordeling maar toch.
Denk je niet dat het dan handiger is dat hij eerst een volledige bekentenis aflegt?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:19 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag face to face de bekentenis willen horen. En uitschelden ofzo weet ik veel, maar het lijkt me raar om zo iemand dan niet meer te zien.
Ik weet het niet, waarom heeft die Spencer gelogen dat ze met hun mee was gegaan, en die ophef daar over ( zo was het verhaal toch?) ?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal van Stephanie en Geke ook?? Wat dacht je van het verhaal van Stephanie d'r moeder, die ontslagen is door het gestalk van Micha Kat & co?
Wat verwacht je nou werkelijk? Dat ik allerlei compottheorieën serieus ga nemen, en de versie van Micha Kat ga zitten uitleggen?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waarom heeft die Spencer gelogen dat ze met hun mee was gegaan, en die ophef daar over ( zo was het verhaal toch?) ?
Jezus, moet je lekker zelf weten man?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou werkelijk? Dat ik allerlei compottheorieën serieus ga nemen, en de versie van Micha Kat ga zitten uitleggen?
hij heeft eerder last van ze gehad want hij was de advocaat van de klusjesman in die andere zaak die bol staat van de complottheorieenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Verder zei Vlug nog dat complottheorie denkers idioten zijn.
Daarom zei ik ook dat ik snap dat het goed is voor de rechtsgang, daarom zou ik het niet doen, maar dat neemt denk ik niet de drang weg om zo snel mogelijk alles te willen horen over het hoe en waarom.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je niet dat het dan handiger is dat hij eerst een volledige bekentenis aflegt?
Of zou je als echtgenote/kind onderdeel willen zijn van de waarheidsbevinding, en de bekentenis die aan jou is afgelegd door het OM tegen hem laten gebruiken in de rechtzaal?
Precies.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik snap dat het goed is voor de rechtsgang, daarom zou ik het niet doen, maar dat neemt denk ik niet de drang weg om zo snel mogelijk alles te willen horen over het hoe en waarom.
Wij lullen hier al meerdere topics bij elkaar vol met speculatie, ik kan me voorstellen dat je als vrouw of kind nog erger de behoefte hebt om antwoord te krijgen op je vragen.
Ik kan me net zo goed voorstellen dat je nooit meer iets met hem te maken wilt hebben...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik snap dat het goed is voor de rechtsgang, daarom zou ik het niet doen, maar dat neemt denk ik niet de drang weg om zo snel mogelijk alles te willen horen over het hoe en waarom.
Wij lullen hier al meerdere topics bij elkaar vol met speculatie, ik kan me voorstellen dat je als vrouw of kind nog erger de behoefte hebt om antwoord te krijgen op je vragen.
De complotdenkers zullen dat vast geweldig vinden, dat diezelfde door het OM omgekochte advocaat in dienst van de Koningin, de AIVD en de mosad nu de advocaat in dit proces isquote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef Re het volgende:
[..]
hij heeft eerder last van ze gehad want hij was de advocaat van de klusjesman in die andere zaak die bol staat van de complottheorieen
Ook als hij nog niet veroordeeld is?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me net zo goed voorstellen dat je nooit meer iets met hem te maken wilt hebben...
Nee, die vinden het schijnbaar verschrikkelijk, dat deze onschuldige man door de verkeerde advocaat verdedigd wordt, en willen hem graag aan een andere advocaat helpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De complotdenkers zullen dat vast geweldig vinden, dat diezelfde door het OM omgekochte advocaat in dienst van de Koningin, de AIVD en de mosad nu de advocaat in dit proces is
http://rechtiskrom.wordpr(...)de-familie-steringa/quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die vinden het schijnbaar verschrikkelijk, dat deze onschuldige man door de verkeerde advocaat verdedigd wordt, en willen hem graag aan een andere advocaat helpen.
Ja, in zo'n geval zou ik me waarschijnlijk kunnen omdraaien om nooit meer terug te komen, ik ga iig niet al tijdens de rechtsgang de suggestie wekken dat ik achter hem zal blijven staan, en ik hoef een eventuele bekentenis ook niet zo nodig van hem zelf te horen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ook als hij nog niet veroordeeld is?
Blijf je dan niet als kind/echtgenote hopen dat iedereen er naast zit?
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://rechtiskrom.wordpr(...)de-familie-steringa/
word je toch spontaan verdrietig van
quote:Wie ook wel onderdeel van ons team wil zijn, is eventueel Ernest Louwes. Niet aan hem gevraagd, maar ik ga ervan uit. Dat is een advocaat die rechten heeft gestudeerd in de gevangenis, omdat hij onschuldig is veroordeeld voor de moord op de weduwe Wittenberg. Hij mag alleen officiëel geen advocaat zijn omdat hij een strafblad heeft.
Hoezo moet je via complete vreemden een oproep doen de familie te bereiken als je al met de vader van de verdachte gesproken zou hebben?quote:Bauke Bauke, wanneer ontruk je je eens van de brainwash van het OM? Je wilt Jasper, “het beest van Oudwoude” spreken en hem recht in de ogen kijken? Hem vragen waarom hij dit met je dochter heeft gedaan? Ik hoop dat deze ontmoeting snel zal plaatsvinden. Ik denk dat je dan wel wakker wordt. Voorlopig zit hij in beperking. Waarom ga je niet eerst eens met zijn vader praten? Als ik het kan, kan jij het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |