Gewoon vliegtuig naar Thailand of weetikwat en een afscheidsbrief achterlaten. Is kut en confronterend, maar lijkt me relaxter dan de rest van je leven in de bak zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen je vrouw, als je gewoon een goedlopend bedrijf hebt en je familie dus al 200 jaar op die plek woont?
Tja. Ik kan me niet eens voorstellen dat je kunt leven met jezelf na zoiets. Zelfmoord zou eerder mijn optie zijn denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Gewoon vliegtuig naar Thailand of weetikwat en een afscheidsbrief achterlaten. Is kut en confronterend, maar lijkt me relaxter dan de rest van je leven in de bak zitten.
Desnoods nog een brief met bekentenis en je hele verhaal achterlaten zodat iedereen exact weet wat er gebeurd is.
Ja ik weet het ook niet, weet niet hoe die man dat 13 jaar lang voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja. Ik kan me niet eens voorstellen dat je kunt leven met jezelf na zoiets. Zelfmoord zou eerder mijn optie zijn denk ik.
Deze man heeft volgens mij geen geweten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef Maja het volgende:
Je zou inderdaad denken dat je geweten helemaal weggevreten wordt daardoor.
Of het was juist een hele rationele afweging: geef ik mezelf aan of hou ik het verborgen?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:21 schreef Miam het volgende:
[..]
Deze man heeft volgens mij geen geweten.
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Of het was juist een hele rationele afweging: geef ik mezelf aan of hou ik het verborgen?
Hij zal dondersgoed hebben geweten dat het slecht is wat hij gedaan heeft.
Een normaal weldenkend mens doet zoiets niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef Miam het volgende:
[..]
Een normaal weldenkend mens doet zoiets niet.
Hij is samen met buurtbewoners en/of vrienden naar de DNA afname geweest heb ik begrepen, als hij had geweigerd, had de politie hem alsnog opgezocht. Hij kon niet anders. Vluchten had ook geen optie geweest, want ook dan hadden ze`m opgezocht. we kunnen onze nek hier wel over breken!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?
Dat doe je allemaal vanuit de gedachte van een normaal weldenkend mens (de meesten dan)
hij is de Fall guy voor het OM natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom proberen we dan wel redenen te vinden waarom hij zelf zijn wangslijm had afgegeven?
Dat doe je allemaal vanuit de gedachte van een normaal weldenkend mens (de meesten dan)
Misschien was de moord irrationeel, maar ik zou niet weten waarom alles erna (de onschuldige boer spelen) niet rationeel zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei die Koppen ergens iets in de trant van; We proberen nu rationele overwegingen te vinden, maar wat hij deed was irrationeel.
Er waren al mensen die dit veel eerder riepenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jacobs heten vaak "Jacobus". Wat dacht je daarvan.
Micha Kat.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Mylene het volgende:
Tjezus, net dat interview gezien bij Pownews met Micha Klein. Hij zegt dat het een hoax is, dat de dader door het OM is omgekocht met drank en andere dingen in ruil voor verklaringen die het OM graag wilt horen. Wat een gestoorde gast.
Hij had geen keuze meer. Denk ik. En sowieso: als je zoiets gruwelijks hebt gedaan lijkt bekennen mij heel moeilijk. Ik vergelijk het met dingen die ik heb gedaan waar ik 100% zeker van weet dat ik mensen teleurstel, mee kwets of boos mee maak. Die dingen opbiechten stel ik ook altijd uit, mijn fout, maar menselijk. Op deze manier is het voor zo'n man wel 'makkelijker' omdat het nu wordt ontdekt zonder dat hij zelf die moeilijke stap hoeft te nemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Intrigerende tweet. Ik krijg soms de indruk dat men de verdachte al op het oog had toen het onderzoek (het afnemen van wangslijm) nog moest beginnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:21 schreef Marrije het volgende:
Is ooit duidelijk geworden om welke tip dit ging?
Peter R. de Vries op twitter:
[..]
https://twitter.com/PeterRdeV/status/215424150620213248
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |