Klopt, is ook niet duidelijk en niet belangrijk. Als hij niet was gegaan hadden ze hem idd ook gepakt. Wat jij stelde lijkt mij niet logisch omdat het NFI niet gelijk de namen bij de codes heeft om een onafhankelijk onderzoek te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef alors het volgende:
[..]
Okay dan is dat niet helemaal duidelijk overgekomen. Maar ze waren sowieso al familie op het spoor
Sherlock!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jacobs heten vaak "Jacobus". Wat dacht je daarvan.
Het verhaal van Stephanie en Geke ook?? Wat dacht je van het verhaal van Stephanie d'r moeder, die ontslagen is door het gestalk van Micha Kat & co?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik blijf dat verhaal met die Ali maar raar vinden
zo apart dat juist die gasten anderen verwijten families kapot te maken... stelletje galbakken zijn hetquote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal van Stephanie en Geke ook?? Wat dacht je van het verhaal van Stephanie d'r moeder, die ontslagen is door het gestalk van Micha Kat & co?
Echt, ik kan er niet bij waar ze allemaal mee wegkomen, en het nog trots op hun website melden ook hè....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
zo apart dat juist die gasten anderen verwijten families kapot te maken... stelletje galbakken zijn het
Ook daar heb ik mijn vragen bij. DNA waar het om gaat schijnt specifiek te zijn voor NW-Duits. Wat weer correspondeert met het feit dat JS of zijn vader ooit geadopteerd zou zijn. Zouden ze dus, als die er al zijn, heel directe naaste familie hebben moeten testen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
nergens bevestigd of over geschreven... ik had wel gehoord ergens dat ze er sowieso via familie achter hadden gekomen, dus dat zal z'n vader wel geweest zijn?
hehe, alleen deze reeks heeft al meer views, mar goed, stelletje criminelen zijn het die vam mij best eens hard mogen worden aangepakt... laster, stalken etc... moet toch iets mee te doen zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ik kan er niet bij waar ze allemaal mee wegkomen, en het nog trots op hun website melden ook hè....
Oh, en vandaag dat ze gisteren het record van 50.000 hits hadden gehaald
Pleaseeeeeeeeeeee. Die pa is geadopteerd door familie. En het is een DNA dat daar veel voorkomt, dat betekent niet dat het alleen daar kan voorkomen, er hoeft maar één man te verhuizen en zich voort te planten en dan DNA zit hier generaties later nog.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Nies het volgende:
[..]
Ook daar heb ik mijn vragen bij. DNA waar het om gaat schijnt specifiek te zijn voor NW-Duits. Wat weer correspondeert met het feit dat JS of zijn vader ooit geadopteerd zou zijn. Zouden ze dus, als die er al zijn, heel directe naaste familie hebben moeten testen.
Puhlease.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Pleaseeeeeeeeeeee. Die pa is geadopteerd door familie. En het is een DNA dat daar veel voorkomt, dat betekent niet dat het alleen daar kan voorkomen, er hoeft maar één man te verhuizen en zich voort te planten en dan DNA zit hier generaties later nog.
Weet niet of ik dat kan achterhalen. Dit was via Kadaster makkelijk te vinden aangezien hij eigenaar van de boerderij is en het adres bekend is.quote:
Dat hoef je niet te achterhalen, ik weet hoe de zoon heet....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat kan achterhalen. Dit was via Kadaster makkelijk te vinden aangezien hij eigenaar van de boerderij is en het adres bekend is.
Dus Jasper is niet de roepnaam en Jacobus zijn echte naam? Net zoals genoeg mensen doopnamen hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef Isegrim het volgende:
Volledige voornaam is Jasper Gerrit. Niet Jacobus.
Volledige naam conform GBA?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te achterhalen, ik weet hoe de zoon heet....![]()
Zijn naam volgens het GBA is Jasper Gerrit. Geen flauw benul waar dat Jacob(us) vandaag komt.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus Jasper is niet de roepnaam en Jacobus zijn echte naam? Net zoals genoeg mensen doopnamen hebben
Die vraag is al voorbij gekomen. Dat doe je als boer niet zomaar even.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Graslul het volgende:
Vraag me af waarom ie niet geëmigreerd is of ten minste verhuisd.
Dat ben je meteen verdachte, zie die asielzoekers.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Graslul het volgende:
Vraag me af waarom ie niet geëmigreerd is of ten minste verhuisd.
En toch zijn er in 'die periode' (10-15 jaar terug) vrij veel veehouders naar Canada getrokken.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die vraag is al voorbij gekomen. Dat doe je als boer niet zomaar even.
Daar zullen ze toch monsters van hebben afgenomen dunkt mequote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef fliert het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad weinig besproken. Als deze gelinkt kan worden aan de verdachte is er voldoende bewijs voor een veroordeling lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |