Klopt, is ook niet duidelijk en niet belangrijk. Als hij niet was gegaan hadden ze hem idd ook gepakt. Wat jij stelde lijkt mij niet logisch omdat het NFI niet gelijk de namen bij de codes heeft om een onafhankelijk onderzoek te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef alors het volgende:
[..]
Okay dan is dat niet helemaal duidelijk overgekomen. Maar ze waren sowieso al familie op het spoor
Sherlock!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jacobs heten vaak "Jacobus". Wat dacht je daarvan.
Het verhaal van Stephanie en Geke ook?? Wat dacht je van het verhaal van Stephanie d'r moeder, die ontslagen is door het gestalk van Micha Kat & co?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik blijf dat verhaal met die Ali maar raar vinden
zo apart dat juist die gasten anderen verwijten families kapot te maken... stelletje galbakken zijn hetquote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal van Stephanie en Geke ook?? Wat dacht je van het verhaal van Stephanie d'r moeder, die ontslagen is door het gestalk van Micha Kat & co?
Echt, ik kan er niet bij waar ze allemaal mee wegkomen, en het nog trots op hun website melden ook hè....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
zo apart dat juist die gasten anderen verwijten families kapot te maken... stelletje galbakken zijn het
Ook daar heb ik mijn vragen bij. DNA waar het om gaat schijnt specifiek te zijn voor NW-Duits. Wat weer correspondeert met het feit dat JS of zijn vader ooit geadopteerd zou zijn. Zouden ze dus, als die er al zijn, heel directe naaste familie hebben moeten testen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
nergens bevestigd of over geschreven... ik had wel gehoord ergens dat ze er sowieso via familie achter hadden gekomen, dus dat zal z'n vader wel geweest zijn?
hehe, alleen deze reeks heeft al meer views, mar goed, stelletje criminelen zijn het die vam mij best eens hard mogen worden aangepakt... laster, stalken etc... moet toch iets mee te doen zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ik kan er niet bij waar ze allemaal mee wegkomen, en het nog trots op hun website melden ook hè....
Oh, en vandaag dat ze gisteren het record van 50.000 hits hadden gehaald
Pleaseeeeeeeeeeee. Die pa is geadopteerd door familie. En het is een DNA dat daar veel voorkomt, dat betekent niet dat het alleen daar kan voorkomen, er hoeft maar één man te verhuizen en zich voort te planten en dan DNA zit hier generaties later nog.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Nies het volgende:
[..]
Ook daar heb ik mijn vragen bij. DNA waar het om gaat schijnt specifiek te zijn voor NW-Duits. Wat weer correspondeert met het feit dat JS of zijn vader ooit geadopteerd zou zijn. Zouden ze dus, als die er al zijn, heel directe naaste familie hebben moeten testen.
Puhlease.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Pleaseeeeeeeeeeee. Die pa is geadopteerd door familie. En het is een DNA dat daar veel voorkomt, dat betekent niet dat het alleen daar kan voorkomen, er hoeft maar één man te verhuizen en zich voort te planten en dan DNA zit hier generaties later nog.
Weet niet of ik dat kan achterhalen. Dit was via Kadaster makkelijk te vinden aangezien hij eigenaar van de boerderij is en het adres bekend is.quote:
Dat hoef je niet te achterhalen, ik weet hoe de zoon heet....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat kan achterhalen. Dit was via Kadaster makkelijk te vinden aangezien hij eigenaar van de boerderij is en het adres bekend is.
Dus Jasper is niet de roepnaam en Jacobus zijn echte naam? Net zoals genoeg mensen doopnamen hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef Isegrim het volgende:
Volledige voornaam is Jasper Gerrit. Niet Jacobus.
Volledige naam conform GBA?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te achterhalen, ik weet hoe de zoon heet....![]()
Zijn naam volgens het GBA is Jasper Gerrit. Geen flauw benul waar dat Jacob(us) vandaag komt.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus Jasper is niet de roepnaam en Jacobus zijn echte naam? Net zoals genoeg mensen doopnamen hebben
Die vraag is al voorbij gekomen. Dat doe je als boer niet zomaar even.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Graslul het volgende:
Vraag me af waarom ie niet geëmigreerd is of ten minste verhuisd.
Dat ben je meteen verdachte, zie die asielzoekers.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Graslul het volgende:
En toch zijn er in 'die periode' (10-15 jaar terug) vrij veel veehouders naar Canada getrokken.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die vraag is al voorbij gekomen. Dat doe je als boer niet zomaar even.
Daar zullen ze toch monsters van hebben afgenomen dunkt mequote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef fliert het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad weinig besproken. Als deze gelinkt kan worden aan de verdachte is er voldoende bewijs voor een veroordeling lijkt me.
Niet verwacht dat hij ooit gepakt zou worden of dat er een verwantschapsonderzoek zou komen lijkt me. Plus, je hebt een gezin met kids. En hij zal er vast en zeker wel een beetje spijt van hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Graslul het volgende:
Hoe kom jij aan die informatie dat zijn naam dat volgens het GBA is?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn naam volgens het GBA is Jasper Gerrit. Geen flauw benul waar dat Jacob(us) vandaag komt.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hij zal er vast en zeker wel een beetje spijt van hebben
Kan je niet lezen? Hij is geadopteerd door familie. Biologische familie. Niks geen vreemd DNA dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:55 schreef Nies het volgende:
[..]
Puhlease.
Ge-adop-teerd.
Vreemd DNA.
Al-leen rechtstreekse 1e lijns familie.
Lastig verwantschapsonderzoek.
Moet ik het voor je spellen of lukt het zo?
Kadaster. Dat geeft info conform GBA.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die informatie dat zijn naam dat volgens het GBA is?
Het kan best zijn dat de boerderij toen nog van zijn ouders was, dan had hij dus weinig om mee te nemen of om mee opnieuw te beginnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Nies het volgende:
[..]
En toch zijn er in 'die periode' (10-15 jaar terug) vrij veel veehouders naar Canada getrokken.
Ja, maar alsnog doe je dat niet 'zomaar'. En dan moet hij ook met een goed verhaal naar vrouw & kids komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Nies het volgende:
[..]
En toch zijn er in 'die periode' (10-15 jaar terug) vrij veel veehouders naar Canada getrokken.
Okay, maar de zoon heet Jacob.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kadaster. Dat geeft info conform GBA.
Want?quote:
Gevoelsmatig.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want?
Dat kan je niet afleiden aan het feit dat hij zichzelf niet gemeld heeft plus hij is niet de eerste dader die zich zelf vrijwilliger gemeld heeft bij een DNA onderzoek.
Zou het ook logischer vinden dat een jonge gast zijn naam in een aansteker krast dan een volwassen vent.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, maar de zoon heet Jacob.
Beide namen, Jasper en Jacob, komen al meer dan 200 jaar voor bij de familie met dezelfde achternaam, op dezelfde locatie.
Klopt maar zo'n hard gevangenisbed slaapt nog altijd minder goed als een leeg, maar comfortabel bed..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog doe je dat niet 'zomaar'. En dan moet hij ook met een goed verhaal naar vrouw & kids komen.
Ik weet dat een 9 op zn kop net een 6 is... Je zit er toch echt 30 a 40 jaar naast qua emigratiestroom, dat is meer iets van de eerste 20 jaar na de oorlogquote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef Graslul het volgende:
[..]
Klopt maar zo'n hard gevangenisbed slaapt nog altijd minder goed als een leeg, maar comfortabel bed..
Zoals eerder gemeld was het zeker in die tijd niet ongewoon voor Nederlandse boeren/agrariers om naar Canada uit te wijken en de kinderen waren nog jong. Als je 6 jaar na data verhuisd zal niemand je verdenken hoor. Maar goed, in de toekomst gaan we hier hopelijk wat meer over weten.
En wat als de boerderij toen nog van zijn ouders was? Wat had hij dan mee moeten nemen om daar opnieuw te beginnen? Geen geld, geen vee.... alleen wat ervaring.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef Graslul het volgende:
[..]
Klopt maar zo'n hard gevangenisbed slaapt nog altijd minder goed als een leeg, maar comfortabel bed..
Zoals eerder gemeld was het zeker in die tijd niet ongewoon voor Nederlandse boeren/agrariers om naar Canada uit te wijken en de kinderen waren nog jong. Als je 6 jaar na data verhuisd zal niemand je verdenken hoor. Maar goed, in de toekomst gaan we hier hopelijk wat meer over weten.
Oh?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Hij is geadopteerd door familie. Biologische familie. Niks geen vreemd DNA dus.
https://twitter.com/PeterRdeV/status/215424150620213248quote:Weer terug van even weggeweest... Er lag een zeer interessante anonieme tip in zaak Vaatstra op de mat. Wil schrijver nogmaals contacten??
Er is een tweede stroom geweest, en die klopt qua tijd redelijk, maar het grootste deel van die stroom was na de MKZ-crisis, en die was in 2001.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet dat een 9 op zn kop net een 6 is... Je zit er toch echt 30 a 40 jaar naast qua emigratiestroom, dat is meer iets van de eerste 20 jaar na de oorlog
Oh, zes, ja nee da's dan niet logisch. Ik dacht dattie wat ouder was.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Alleen was de zoon 6 ten tijde van de moord. Dan zou die dus zijn naam in de aansteker gekrast hebben
Wat zeg je tegen je vrouw, als je gewoon een goedlopend bedrijf hebt en je familie dus al 200 jaar op die plek woont?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef Graslul het volgende:
[..]
Hij was afgelopen zomer iig 21, dus op 1 mei 1999 (13 jaar geleden) minimaal 7 en mogelijk 8.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Alleen was de zoon 6 ten tijde van de moord. Dan zou die dus zijn naam in de aansteker gekrast hebben
2001, twee jaar na de moord, alles een beetje geluwd, had hij als gereformeerd gezinshoofd toch mooi zijn zin kunnen doordrukken om net als een gros anderen ook te verkassen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is een tweede stroom geweest, en die klopt qua tijd redelijk, maar het grootste deel van die stroom was na de MKZ-crisis, en die was in 2001.
Wat hij natuurlijk wel heel goed als excuus had kunnen aangrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |