SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ja ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen(...)busongeluk-i-jtunnel
Raad eens wie daar ook doorheen moest?hele omweg en files mehhh
ben je niet geregistreerd dan? Spinaziekutquote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef leeell het volgende:
KB wanneer registratie voor dienst in het leger van Hamas zodat we Israëlieten kunnen afschieten en bombarderen ?
Weet niet. Kan t moeilijk metenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, fijn Appel!![]()
Ik ben beetje moe, niet net zo moei als jij denk ik Bloempje.
[..]
ben je niet geregistreerd dan? Spinaziekut
Goedzooo!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb wel positieve feedback gekregen over mn simudag van klasgenootjes.
Ik gok dat het in mijn kamer staat, ik weet niet, nog niet gekeken, moet eerst nog naar yogaquote:
pics van jou in je yogabroek.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gok dat het in mijn kamer staat, ik weet niet, nog niet gekeken, moet eerst nog naar yoga
Is je yogabroek niet op je kamer?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gok dat het in mijn kamer staat, ik weet niet, nog niet gekeken, moet eerst nog naar yoga
Mijn yogabroek is gewoon een joggingbroek op het momentquote:
Jep, die ging ik ook pakken nadat ik dat gepost hadquote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is je yogabroek niet op je kamer?
Oh sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon.
[..]
Wat? Voel je je aangesproken ofzo?
Ik wil dat ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Wat is dr meid, stort je hart uit. Of niet, als je dat niet wilt. Neem dan maar warme chocolademelk en een cupcake. Ook fijn.
Herkenbaar, naar is dat he?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil dat ja.Weet niet, gewoon steeds altijd wat te doen hebben voor school enzo. Wat is dit?
Ja, heb aankoemende week zelfstudieweek. Helemaal volgepland met leuke dingen enzo, slechtslecht. Hierdoor ga ik nog minder aan school zitten enzo terwijl ik dat wel moet doen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Herkenbaar, naar is dat he?Bijna vakantie jij ook toch neem ik aan? Ik ben heel hard aan het hopen dat ik dan een beetje bij kan slapen en leuke dingen kan doen enzo. Ik ben dat nu allemaal na stage aan het plannen, maar dat helpt niet met het moe zijn
.
Maar dan moet je dat doenHeb je ooit een keer een middagje vrij? Dan gaan we samen ergens warme chocolademelk drinken en cupcakes eten
Die baardman van je mag mee eventueel wel hoor, neem ik de mijne mee.
Komt goed meisjequote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, heb aankoemende week zelfstudieweek. Helemaal volgepland met leuke dingen enzo, slechtslecht. Hierdoor ga ik nog minder aan school zitten enzo terwijl ik dat wel moet doen eigenlijk.Help. Want die week erna verslag inleveren en presenteren en toetsen en shit en bleeeeh. Ik wil slapen.
Ja! Moeten we doen ja.Ik ben niet zo vaak 's middags vrij.
Heb jouwe ook een baard tegenwoordig ja?
Ik kan dat echt niet tegelijk plannen, school en leuke dingen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt goed meisjeleuke dingen zijn ook belangrijk, anders gaat school ook niet goed. Dan word je knettergek.
Die van mij heeft soms een baard. Ik vind wel leukSnor moet weg alleen, dat prikt en dan ga ik 'm heul niet zoenen.
In de vakantie anders? Dan kunnen we vast een dag prikken waarop we allemaal kunnen. In DH zit een cupcakewinkeltjekoffietentje dat ik al heel lang uit wil proberen![]()
.
Ik doe na stage leuke dingen en doe veel opdrachten op stage/school. Met het resultaat dat ik wel keiveel slaaptekort heb waarschijnlijk, maar ik ben er aan gewend constant moe te zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet tegelijk plannen, school en leuke dingen.Hoe doe jij dat eigenlijk? Want jij doet vaak leuke dingen enzo.
![]()
. Ik ga Jan overhalen om zn baard en snor weg te halen enzo en dan heeft hij babybilletjes op zn gezicht en dan dump ik hem omdat hij babybilletjes heeft daar en dan ga ik hard en gemeen lachen. En snor prikt heus niet zo erg?
Of ik ben het nu al gewend, geen idee.
Welke verkansie?
Oh, ja tuurlijk. Handig ja, maar altijd als ik op school zit en ik zie mensen om mij heen serieus bezig zijn dan ga ik lamballen en alles behalve serieus bezig zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik doe na stage leuke dingen en doe veel opdrachten op stage/school. Met het resultaat dat ik wel keiveel slaaptekort heb waarschijnlijk, maar ik ben er aan gewend constant moe te zijn. Maar dan maar moe, ik wil niet alleen maar aan school zitten, daar word ik vervelender van.
Ik vind een snor echt heel naarZeker in de winter, heb ik kei droge huid alles, dan prikt vrijwel alles
. Dus die moet ie scheren. Maar zo klein baardje is
En niet doen gekkie, dat is een heel gemeen plan.
Kerstvakantie?
Ik smeer als een gekquote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ja tuurlijk. Handig ja, maar altijd als ik op school zit en ik zie mensen om mij heen serieus bezig zijn dan ga ik lamballen en alles behalve serieus bezig zijn.Vraag me niet waarom, ik weeeeeeet het niet. Moe zijn is stom,
kusje op de moe.
Oh, stom van die droge huid. Heb ik geen last van geloof ik. Of iig, niet overal, vooral rondom mn neus wordt droog bij mij.En ik was ooit bij zo'n vrouwtje geweest in zo'n winkel en die ging mn huid testen ofzo en toen zei ze dat ik een droge huid had, terwijl het bij mij best vaak vettig aanvoelt.
Verwarring alom. Smeer jij een dagcreme ofzo trouwens/?
Ik ben gemeen, vraag mn klasgenoten maar. Krijg dagelijks te horen dat ik gemeen ben, en chagrijnig en gemeen enzo
. En aan Jan kun je ook vragen.
Die noemde me smerige bitch vandaag.
Misschien.
Haha, pizzahoofd, like.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik smeer als een gekIk heb een beetje een rare huid
Nare rode pijnlijke bulten opeens uit het niets en dan weer keidroog. Ik heb nu spul gevonden om het schoon te houden en dagcreme enzo wat redelijk werkt. Maar ik moet het niet een paar dagen vergeten, dan heb ik een pizzahoofd
. En dat is lelijk en jeukt als de pokken
.
Hahaha, volgens mij valt het wel mee hoe gemeen je bentEn anders duw ik de cupcake gewoon in je neus.
Maar ik ga een tukje doen. Moet je misschien ook eens proberen voor de gein
Welterusten alvast
Neee dit keer voor werkzaamheden. Tot en met maandag 00.30quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Teeeering ijtunnellll gvd w3eeeer afgeslotenrij elkaar ergens anders even aan
god.. dit meen je niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee dit keer voor werkzaamheden. Tot en met maandag 00.30Ik wilde net hetzelfde posten
Dat bezorgt nog meer vertraging voor degene die vanaf Amsterdam naar bij Purmerend moeten. Aangezien ze even goed langs de zeeburger moetenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
god.. dit meen je niet?![]()
![]()
Wáárom doen ze niet dat pontje![]()
Twilightquote:
Eerste is nog heel redelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Twilight
Heel matig. Ik heb alleen de 1e film afgezien. Daarna afgehaakt. Wat een bagger
haarklips lkkre metromanquote:
moet je daar doen danquote:
Awesome. Ging het goed?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ahhhhhhh. Ik heb helemaal zelf een katheter bij een man ingebracht. Furdi, als je dit leest, het is tof. En eng.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ahhhhhhh. Ik heb helemaal zelf een katheter bij een man ingebracht. Furdi, als je dit leest, het is tof. En eng.
Jaquote:
Ah tof. Gaat volgende keer vast nog weer beter.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaalleen nog wat onzeker, maarja, duh. Eerste keer alles.
Goed bezig!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Cute.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh ik heb een enorme crush op een jongen.
Hoeist nog met appel?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe levend dan, potjandikkie.
Goed hoor, alleen zo kouddd. Heb de verwarming al op drieduizend, maar helpt niet, volgens mij.quote:
Deken erbij pakken!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen zo kouddd. Heb de verwarming al op drieduizend, maar helpt niet, volgens mij.
En met jou?
Heb ik, ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Deken erbij pakken!
En met mij gaat het ook goed, beetje aan het relaxen nu
Ik weet ik weetquote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben school weetjewel
iets doenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu al weekend hebbenmorgen niet les hebben tot 17:50
lol prutsers
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik moet morgen nog naar school van 09:00 - 10:30. Voelt heel nuttig.
ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan ik dat ook
ivm tentamens dat ze jullie die gelegenheid geven of?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]das ook prut
[..]
ik ookzelfstudieweek
haha nee was dat maar zo, die tentamens worden random gepland na schooldagenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ivm tentamens dat ze jullie die gelegenheid geven of?
Oh. Nietes.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
misschien begint ze wel pas om 17:40
Ja, ach, zo is mijn hele schoolweek.quote:
Whut dat is gek geregeld eigenlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha nee was dat maar zo, die tentamens worden random gepland na schooldagendus eerst hele dag school en dan 's avonds nog een tentamen
Volgende week hebben sommige mensen stageweek. Ik heb dat pas in week 5. Hoezo kun jij dan weer elke dag uitslapen?
Ja en nee. Ik ben stiekem blij dat ik een doordeweekse dag voor mezelf heb. Op een doordeweekse dag presteer ik vaak wel beter dan in het weekend om een of ander redenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, dat is wel minder flips, of vind je het wel leuk dat de zaterdag je nieuwe werkdag geworden is?
En best wel irritant jaaan het einde van een lange dag school ben ik kapot en kan je daarna ook nog een tentamen gaan maken
ongeloooooflijk
Dat beïnvloedt je resultaat lijkt me toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, dat is wel minder flips, of vind je het wel leuk dat de zaterdag je nieuwe werkdag geworden is?
En best wel irritant jaaan het einde van een lange dag school ben ik kapot en kan je daarna ook nog een tentamen gaan maken
ongeloooooflijk
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekendenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben stiekem blij dat ik een doordeweekse dag voor mezelf heb. Op een doordeweekse dag presteer ik vaak wel beter dan in het weekend om een of ander redenNee want ik haat op zaterdag werken,maar goed ik wilde een andere functie en dit is een consequentie.
Dat kan ik mij voorstellen.Niet goed over nagedacht, en zeker niet als je meerdere tentamens hebt in zo een week. Dan moet je echt goed plannen qua leren.
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerderquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dat beïnvloedt je resultaat lijkt me toch?
Snap ik, en je hoeft op dat moment ook geen andere stof onbewust te verwerken. Daarnaast heb je ook nog meer energie overquote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekenden
Wel leuk dat je iets anders gaat doenheb je er zin in?
Ja, echt matig joh meh. Vandaag studentenoverlegshizzle gehad en daar zijn al die dingen besproken. Hopelijk gaan ze er wat mee doen.
[..]
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerder
Haha ja het gaat wel sneller, maar ik merk wel dat ik productiever bezig ben. Laatst een ochtend niet naar school geweest en ik kreeg de helft van mijn onderzoeksopdracht af.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekenden
Wel leuk dat je iets anders gaat doenheb je er zin in?
Ja, echt matig joh meh. Vandaag studentenoverlegshizzle gehad en daar zijn al die dingen besproken. Hopelijk gaan ze er wat mee doen.
[..]
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerder
preciesquote:Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Snap ik, en je hoeft op dat moment ook geen andere stof onbewust te verwerken. Daarnaast heb je ook nog meer energie over
Ohh, alsnog veel les eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ja het gaat wel sneller, maar ik merk wel dat ik productiever bezig ben. Laatst een ochtend niet naar school geweest en ik kreeg de helft van mijn onderzoeksopdracht af.En ik heb eigenlijk geen 1 echte vrije dag. Met mijn minor heb ik 4 dagen in de ochtend les, ik volg daarnaast op 2 dagen in de middag lessen uit jaar 2, vrijdags werk ik en ik werk een middag.
Ja super veel zin in. Heb enorme behoefte om te ontwikkelen etc.
Dat zal wel niet op korte termijn zijn. Wel fijn als ze er aan werken op lange termijn.
ja maar het is zo pittig allemaalquote:Op donderdag 22 november 2012 17:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ben je wel helemaal happy met je studie, Klinks?
Nee, ben wel druk bezig met solliciteren, maar het is best lastig. En een sollicitatiegesprek van de week ging niet helemaal lekker. Wist totaal niet wat ik moest verwachten, en het was ook totaal anders dan verwachtquote:Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, alsnog veel les eigenlijkHeb je geen stage nog? Drukteeee
mooizo, verbrand je maar nergens aan dat zou kut zijn.
[..]
ja maar het is zo pittig allemaalze verwachten dat we 40 studie uren per week halen en daarnaast moeten we ook andere projecten en shizzle uitvoeren
wat denlen ze nou
Brr, gelukkig duurt dat nog even voordat ik dat ook moet doen enzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ben wel druk bezig met solliciteren, maar het is best lastig. En een sollicitatiegesprek van de week ging niet helemaal lekker. Wist totaal niet wat ik moest verwachten, en het was ook totaal anders dan verwacht
Haha ja dat gebeurt mij vast nog wel.
Oh vetquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh vetKom maar
Maar niet je tieten in beeld drukken hoor, iehw.
Hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brr, gelukkig duurt dat nog even voordat ik dat ook moet doen enzo.
Wel jammer dat.het niet zo Lekker ging. Heb je nu wel een idee over wat ze.ongeveer van je verwachten voor andere keren;?
Dat zijn ook best bijzonder random vragen hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja een stuk beter. Ik had de vraag over o.a. welke vakken ik wel/niet leuk vond en over wat ik uberhaupt leuk vind totaal niet verwacht.
Warme kussens zijn kut. Warme dekens zijn fijn, koude kussens zijn fijn.quote:
Dat deed ik vroeger altijd met mijn sokken, 's ochtends.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik legde hem tegen de kachel aan
Dat lijkt me fijn. Moet ik toch pot worden.quote:
Doe ik nu ook altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd met mijn sokken, 's ochtends.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Furdinand het volgende:
kussens moeten ijs en ijskoud zijn.
's nachts liever koud ja, maar nu lig ik met natte haartjes enzo, dan is het fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Warme kussens zijn kut. Warme dekens zijn fijn, koude kussens zijn fijn.
Of heel lenig worden in je nek.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn. Moet ik toch pot worden.
Ik kan ze met mijn kin aanraken. Ik heb het getest. Maar dat was het dan ookquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of heel lenig worden in je nek.
Natte haartjes vlechten, anders is het kut.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
's nachts liever koud ja, maar nu lig ik met natte haartjes enzo, dan is het fijn
ik zie het al voor me, en dan dat hoofd trekken als de pi die ik nu geselecteerd hebquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of heel lenig worden in je nek.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, en dan dat hoofd trekken als de pi die ik nu geselecteerd heb
heb geen keus, anders volgende dag afro-klittenboelquote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foute pi geselecteerdfail
En sowieso vlechten ja na douxhen
Suffiequote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foute pi geselecteerdfail
En sowieso vlechten ja na douxhen
krijg jij dan ook pijpenkrullen?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SuffieEn ja, ik nu ook, want dan morgen krullens.
Nee gek, gewoon golven. Pijpenkrullen kan wel, maar dan moet ik meer moeite doen. Ik heb nog wel een foto met ontploft haarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg jij dan ook pijpenkrullen?
Hihihoehoehaha.quote:
Hihi, dan heb ik pluishaar als ik 'm af doe binnenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontploft haar is kut. Daarom hou ik van dit weer, gewoon hele tijd muts op als ik buiten loop
Dat is niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het leuk om appels haar te laten ontploffen
Heb je zo'n Peruaanse met van die flapjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontploft haar is kut. Daarom hou ik van dit weer, gewoon hele tijd muts op als ik buiten loop
Huh hier juist minder dan dat ik zonder zou lopenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, dan heb ik pluishaar als ik 'm af doe binnen
ga huilen danquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je zo'n Peruaanse met van die flapjes?
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het leuk om appels haar te laten ontploffen
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statischquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh hier juist minder dan dat ik zonder zou lopen
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.
ohja, hehequote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statisch
Gaat wel, gewoon knotje en dan is het aan de kant en niet meer lastigquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja, hehelastig is haar
Ja ?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nou, zeg op dan. Heb je die? Nou? Huh?
Oh, statisch is ook om naar van te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statisch
goede oplossing altijd jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaat wel, gewoon knotje en dan is het aan de kant en niet meer lastig
Cute.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ?Vorig jaar toen gekocht, na jarenlang gezocht te hebben.
Lekker warme oren enzo altijd. Staat ook foto van op Facebook geloof ik.
Nog een voordeel, nat haar + knotje = mooie slagkrullendingen wanneer droog haar en knotje eruit.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goede oplossing altijd ja
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Cute.
Jij meteen aannemen dat ik peruaanseflapjesmutsenhater ben, omdat ik vroeg, maar is heul niet zo, potjandikkies.
haha Neee mijn blijft dan in zo'n slag zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nog een voordeel, nat haar + knotje = mooie slagkrullendingen wanneer droog haar en knotje eruit.
doe ik lekker tochquote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.
Hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vader, ja vader, maakte vroeger altijd superveel vlechtjes als ik had gedoucht en dan had ik de volgende dag gewoon kroeshaar, niet normaal.
Hahaha, wat tofquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vader, ja vader, maakte vroeger altijd superveel vlechtjes als ik had gedoucht en dan had ik de volgende dag gewoon kroeshaar, niet normaal.
Goedzo.quote:
Sorry, ik kreeg gewoon even sentimentele gevoelens, enkel al bij de gedachte aan zo'n prachtige flapjesmuts.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je liehiegt want eerst sad pi enzoo je breeeekt mn zekerheid kun je wel gemenerd
Ja, allemaal zijn schuld, nooit meer weggegaan die krengen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaGekke vader. Sindsdien altijd krulles
lievvquote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, allemaal zijn schuld, nooit meer weggegaan die krengen.![]()
Neuh, ik was als peutertje ook al een flinke poedel.
je hebt toch al een flapjesmuts?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg gewoon even sentimentele gevoelens, enkel al bij de gedachte aan zo'n prachtige flapjesmuts.
Oh hemeltje.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt toch al een flapjesmuts?ifyouknowwhatimean
Hij staat je ontzettend reuze supergoed.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liegenaar ;'( je mag ze best haten hoor, als je maar wel zegt/vindt dat die muts mij ontzettend goed staat
[..]
lievv
Zucht.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt toch al een flapjesmuts?ifyouknowwhatimean
Dat geeft niet hoor meisje. Dat denk ik ook wel eens. Maar dan doet 'ie weer iets heel liefs en moet ik stiekem om zijn stomme grapjes lachen en dan denk ik: aahwwquote:Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zucht.
Soms vraag ik me gewoon eventjes af 'Waarom nou hij?'. Gewoon eventjes. Soms.
Neem het me niet kwalijk hoor.
Ze heeft je eigen klinkers eruit gebotst.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat vervang jij mijn klinkers
Oh, gelukkig maar. Hoort er een beetje bij toch.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor meisje. Dat denk ik ook wel eens. Maar dan doet 'ie weer iets heel liefs en moet ik stiekem om zijn stomme grapjes lachen en dan denk ik: aahwwmijn
.
Geloof ik meteen hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Hoort er een beetje bij toch.Hij is verder heus lief hoor.
Want Jan zegt nooit suffe dingen waar jij stiekem om moet lachen?quote:
klopt jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Want Jan zegt nooit suffe dingen waar jij stiekem om moet lachen?
wtfquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi had een keer de pot chocopasta ik de kast teruggezet. Niet op de goede plek, want het stond tussen het wasmiddel en de toiletblokken. Frustrerend. Dat was nog niet eens alles; toen ik de pot oppakte om goed op te ruimen, zat de deksel los. Had 'ie gewoon los erop gedaan, niks draaien alles. Heel frustrerend.
Furdinand, als je dit leest; het raakt me nog steeds.
Oh. Klip doet nooit ergens de deksels op, laat altijd kastdeurtjes openstaan en vergeet altijd de helft in de vaatwasser te zetten. Eerst werd ik er kwaad om, nu gniffel ik gewoon en doe ik de deurtjes dicht en en de deksels eropquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi had een keer de pot chocopasta ik de kast teruggezet. Niet op de goede plek, want het stond tussen het wasmiddel en de toiletblokken. Frustrerend. Dat was nog niet eens alles; toen ik de pot oppakte om goed op te ruimen, zat de deksel los. Had 'ie gewoon los erop gedaan, niks draaien alles. Heel frustrerend.
Furdinand, als je dit leest; het raakt me nog steeds.
I knooooow, wie bedenkt dat nou. So frusti right now.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtfwaarom deed hij dat? Tussen het wasmiddel?!
Man-eigen dus?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Klip doet nooit ergens de deksels op, laat altijd kastdeurtjes openstaan en vergeet altijd de helft in de vaatwasser te zetten. Eerst werd ik er kwaad om, nu gniffel ik gewoon en doe ik de deurtjes dicht en en de deksels eropToch geen beginnen aan.
Ik vrees van wel.quote:
Ik zet ook wel eens de melk bij de pannen of de sinaasappelsap bij de glazenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I knooooow, wie bedenkt dat nou. So frusti right now.
Haha, gekkie.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
[..]
Ik zet ook wel eens de melk bij de pannen of de sinaasappelsap bij de glazenen dan hoor ik mijn moeder heel hard lachen in de keuken en denk ik: uhoh, wat nu weer.
Echt wel dat er een logische indeling is, dat weet je heus.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Furdinand het volgende:
Er zit totaal geen logische indeling in jouw kast appel. ik zet iets gewoon neer waar het tussen past.
Gewoon omdat ik een oen benquote:
Jij snapt 'm waarschijnlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Furdinand het volgende:
Er zit totaal geen logische indeling in jouw kast appel. ik zet iets gewoon neer waar het tussen past.
FOk it heb gewoon geen zin in koppijn.quote:
Davinci code? Angels & Demons? The lost symbol?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zegt me niks, is vast een hipster he?
Neeeeee, gekkie. Maar ik heb gewoon niet zo vaak jurkjes aanquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had je hem ondersteboven aan?
Ik lig inmiddels al in mijn pyjama in bedquote:
Misschien zag ik er wel uit als een rolladequote:
Beetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach hou je nog van me?
[..]waarom
Dat ga ik jou heel niet vertellenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik ga op zwarte-pieten-knuppel-jacht. Waar ga je!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Bloempje. het volgende:
Joehoe, vaarwel, ik moet zo zwarte piet spelen.
Wij zwarte pieten zijn niet zwart, wij zijn donkerrrrwitquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Bloempje. het volgende:
Joehoe, vaarwel, ik moet zo zwarte piet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |