Geloof ik meteen hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Hoort er een beetje bij toch.Hij is verder heus lief hoor.
Want Jan zegt nooit suffe dingen waar jij stiekem om moet lachen?quote:
klopt jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Want Jan zegt nooit suffe dingen waar jij stiekem om moet lachen?
wtfquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi had een keer de pot chocopasta ik de kast teruggezet. Niet op de goede plek, want het stond tussen het wasmiddel en de toiletblokken. Frustrerend. Dat was nog niet eens alles; toen ik de pot oppakte om goed op te ruimen, zat de deksel los. Had 'ie gewoon los erop gedaan, niks draaien alles. Heel frustrerend.
Furdinand, als je dit leest; het raakt me nog steeds.
Oh. Klip doet nooit ergens de deksels op, laat altijd kastdeurtjes openstaan en vergeet altijd de helft in de vaatwasser te zetten. Eerst werd ik er kwaad om, nu gniffel ik gewoon en doe ik de deurtjes dicht en en de deksels eropquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi had een keer de pot chocopasta ik de kast teruggezet. Niet op de goede plek, want het stond tussen het wasmiddel en de toiletblokken. Frustrerend. Dat was nog niet eens alles; toen ik de pot oppakte om goed op te ruimen, zat de deksel los. Had 'ie gewoon los erop gedaan, niks draaien alles. Heel frustrerend.
Furdinand, als je dit leest; het raakt me nog steeds.
I knooooow, wie bedenkt dat nou. So frusti right now.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtfwaarom deed hij dat? Tussen het wasmiddel?!
Man-eigen dus?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Klip doet nooit ergens de deksels op, laat altijd kastdeurtjes openstaan en vergeet altijd de helft in de vaatwasser te zetten. Eerst werd ik er kwaad om, nu gniffel ik gewoon en doe ik de deurtjes dicht en en de deksels eropToch geen beginnen aan.
Ik vrees van wel.quote:
Ik zet ook wel eens de melk bij de pannen of de sinaasappelsap bij de glazenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I knooooow, wie bedenkt dat nou. So frusti right now.
Haha, gekkie.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
[..]
Ik zet ook wel eens de melk bij de pannen of de sinaasappelsap bij de glazenen dan hoor ik mijn moeder heel hard lachen in de keuken en denk ik: uhoh, wat nu weer.
Echt wel dat er een logische indeling is, dat weet je heus.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Furdinand het volgende:
Er zit totaal geen logische indeling in jouw kast appel. ik zet iets gewoon neer waar het tussen past.
Gewoon omdat ik een oen benquote:
Jij snapt 'm waarschijnlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Furdinand het volgende:
Er zit totaal geen logische indeling in jouw kast appel. ik zet iets gewoon neer waar het tussen past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |