Oh. Nietes.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
misschien begint ze wel pas om 17:40
Ja, ach, zo is mijn hele schoolweek.quote:
Whut dat is gek geregeld eigenlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha nee was dat maar zo, die tentamens worden random gepland na schooldagendus eerst hele dag school en dan 's avonds nog een tentamen
Volgende week hebben sommige mensen stageweek. Ik heb dat pas in week 5. Hoezo kun jij dan weer elke dag uitslapen?
Ja en nee. Ik ben stiekem blij dat ik een doordeweekse dag voor mezelf heb. Op een doordeweekse dag presteer ik vaak wel beter dan in het weekend om een of ander redenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, dat is wel minder flips, of vind je het wel leuk dat de zaterdag je nieuwe werkdag geworden is?
En best wel irritant jaaan het einde van een lange dag school ben ik kapot en kan je daarna ook nog een tentamen gaan maken
ongeloooooflijk
Dat beïnvloedt je resultaat lijkt me toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, dat is wel minder flips, of vind je het wel leuk dat de zaterdag je nieuwe werkdag geworden is?
En best wel irritant jaaan het einde van een lange dag school ben ik kapot en kan je daarna ook nog een tentamen gaan maken
ongeloooooflijk
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekendenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben stiekem blij dat ik een doordeweekse dag voor mezelf heb. Op een doordeweekse dag presteer ik vaak wel beter dan in het weekend om een of ander redenNee want ik haat op zaterdag werken,maar goed ik wilde een andere functie en dit is een consequentie.
Dat kan ik mij voorstellen.Niet goed over nagedacht, en zeker niet als je meerdere tentamens hebt in zo een week. Dan moet je echt goed plannen qua leren.
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerderquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dat beïnvloedt je resultaat lijkt me toch?
Snap ik, en je hoeft op dat moment ook geen andere stof onbewust te verwerken. Daarnaast heb je ook nog meer energie overquote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekenden
Wel leuk dat je iets anders gaat doenheb je er zin in?
Ja, echt matig joh meh. Vandaag studentenoverlegshizzle gehad en daar zijn al die dingen besproken. Hopelijk gaan ze er wat mee doen.
[..]
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerder
Haha ja het gaat wel sneller, maar ik merk wel dat ik productiever bezig ben. Laatst een ochtend niet naar school geweest en ik kreeg de helft van mijn onderzoeksopdracht af.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekenden
Wel leuk dat je iets anders gaat doenheb je er zin in?
Ja, echt matig joh meh. Vandaag studentenoverlegshizzle gehad en daar zijn al die dingen besproken. Hopelijk gaan ze er wat mee doen.
[..]
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerder
preciesquote:Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Snap ik, en je hoeft op dat moment ook geen andere stof onbewust te verwerken. Daarnaast heb je ook nog meer energie over
Ohh, alsnog veel les eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ja het gaat wel sneller, maar ik merk wel dat ik productiever bezig ben. Laatst een ochtend niet naar school geweest en ik kreeg de helft van mijn onderzoeksopdracht af.En ik heb eigenlijk geen 1 echte vrije dag. Met mijn minor heb ik 4 dagen in de ochtend les, ik volg daarnaast op 2 dagen in de middag lessen uit jaar 2, vrijdags werk ik en ik werk een middag.
Ja super veel zin in. Heb enorme behoefte om te ontwikkelen etc.
Dat zal wel niet op korte termijn zijn. Wel fijn als ze er aan werken op lange termijn.
ja maar het is zo pittig allemaalquote:Op donderdag 22 november 2012 17:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ben je wel helemaal happy met je studie, Klinks?
Nee, ben wel druk bezig met solliciteren, maar het is best lastig. En een sollicitatiegesprek van de week ging niet helemaal lekker. Wist totaal niet wat ik moest verwachten, en het was ook totaal anders dan verwachtquote:Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, alsnog veel les eigenlijkHeb je geen stage nog? Drukteeee
mooizo, verbrand je maar nergens aan dat zou kut zijn.
[..]
ja maar het is zo pittig allemaalze verwachten dat we 40 studie uren per week halen en daarnaast moeten we ook andere projecten en shizzle uitvoeren
wat denlen ze nou
Brr, gelukkig duurt dat nog even voordat ik dat ook moet doen enzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ben wel druk bezig met solliciteren, maar het is best lastig. En een sollicitatiegesprek van de week ging niet helemaal lekker. Wist totaal niet wat ik moest verwachten, en het was ook totaal anders dan verwacht
Haha ja dat gebeurt mij vast nog wel.
Oh vetquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh vetKom maar
Maar niet je tieten in beeld drukken hoor, iehw.
Hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brr, gelukkig duurt dat nog even voordat ik dat ook moet doen enzo.
Wel jammer dat.het niet zo Lekker ging. Heb je nu wel een idee over wat ze.ongeveer van je verwachten voor andere keren;?
Dat zijn ook best bijzonder random vragen hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja een stuk beter. Ik had de vraag over o.a. welke vakken ik wel/niet leuk vond en over wat ik uberhaupt leuk vind totaal niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |