abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119507607
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef K-Cash het volgende:

[..]

misschien begint ze wel pas om 17:40 :o
Oh. Nietes.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:') das ook prut
Ja, ach, zo is mijn hele schoolweek. :')
Omdat peer.
pi_119507672
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

haha nee was dat maar zo, die tentamens worden random gepland na schooldagen :') dus eerst hele dag school en dan 's avonds nog een tentamen

Volgende week hebben sommige mensen stageweek. Ik heb dat pas in week 5. Hoezo kun jij dan weer elke dag uitslapen? :)
Whut dat is gek geregeld eigenlijk. :o

Ah zo! Nou niet iedere dag. Alleen op woensdag gaat een les niet door ivm alle stof behandeld en dan is er alleen een inlevermoment. En ik werk vanaf volgende week bij brood. Dan ga ik van de vrijdag af ennn dan ga ik op zaterdag werken :')
pi_119507736
Ah, dat is wel minder flips, of vind je het wel leuk dat de zaterdag je nieuwe werkdag geworden is?

En best wel irritant ja -O- aan het einde van een lange dag school ben ik kapot en kan je daarna ook nog een tentamen gaan maken :') ongeloooooflijk
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_119507831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, dat is wel minder flips, of vind je het wel leuk dat de zaterdag je nieuwe werkdag geworden is?

En best wel irritant ja -O- aan het einde van een lange dag school ben ik kapot en kan je daarna ook nog een tentamen gaan maken :') ongeloooooflijk
Ja en nee. Ik ben stiekem blij dat ik een doordeweekse dag voor mezelf heb. Op een doordeweekse dag presteer ik vaak wel beter dan in het weekend om een of ander reden :') Nee want ik haat op zaterdag werken,maar goed ik wilde een andere functie en dit is een consequentie.

Dat kan ik mij voorstellen. ;( Niet goed over nagedacht, en zeker niet als je meerdere tentamens hebt in zo een week. Dan moet je echt goed plannen qua leren.
pi_119507843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Dat beïnvloedt je resultaat lijkt me toch? :')
You can call me Commander.
pi_119508041
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik ben stiekem blij dat ik een doordeweekse dag voor mezelf heb. Op een doordeweekse dag presteer ik vaak wel beter dan in het weekend om een of ander reden :') Nee want ik haat op zaterdag werken,maar goed ik wilde een andere functie en dit is een consequentie.

Dat kan ik mij voorstellen. ;( Niet goed over nagedacht, en zeker niet als je meerdere tentamens hebt in zo een week. Dan moet je echt goed plannen qua leren.
Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekenden :')

Wel leuk dat je iets anders gaat doen *O* heb je er zin in?

Ja, echt matig joh meh. Vandaag studentenoverlegshizzle gehad en daar zijn al die dingen besproken. Hopelijk gaan ze er wat mee doen.

quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Dat beïnvloedt je resultaat lijkt me toch? :')
Juh, 's ochtends ben ik, net als bijna iedereen, geconcentreerder
LEAVE KB ALONE.
pi_119508115
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Heb je veel vrije dagen door de weeks ? Wel fijn dan dat het voor jou wel werkt, heb juist het idee dat werkdagen veeel sneller gaan dan weekenden :')

Ja, echt matig joh meh. Vandaag studentenoverlegshizzle gehad en daar zijn al die dingen besproken. Hopelijk gaan ze er wat mee doen.

[..]

Snap ik, en je hoeft op dat moment ook geen andere stof onbewust te verwerken. Daarnaast heb je ook nog meer energie over :')
You can call me Commander.
pi_119508259
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

[..]

Haha ja het gaat wel sneller, maar ik merk wel dat ik productiever bezig ben. Laatst een ochtend niet naar school geweest en ik kreeg de helft van mijn onderzoeksopdracht af. :P En ik heb eigenlijk geen 1 echte vrije dag. Met mijn minor heb ik 4 dagen in de ochtend les, ik volg daarnaast op 2 dagen in de middag lessen uit jaar 2, vrijdags werk ik en ik werk een middag. :P

Ja super veel zin in. Heb enorme behoefte om te ontwikkelen etc.

Dat zal wel niet op korte termijn zijn. Wel fijn als ze er aan werken op lange termijn.
pi_119508262
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Snap ik, en je hoeft op dat moment ook geen andere stof onbewust te verwerken. Daarnaast heb je ook nog meer energie over :')
precies

En dat bij een zorgstudie :(!_!
LEAVE KB ALONE.
pi_119508294
Ben je wel helemaal happy met je studie, Klinks?
Omdat peer.
  donderdag 22 november 2012 @ 17:24:32 #136
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119508318
Hullo.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_119508876
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Haha ja het gaat wel sneller, maar ik merk wel dat ik productiever bezig ben. Laatst een ochtend niet naar school geweest en ik kreeg de helft van mijn onderzoeksopdracht af. :P En ik heb eigenlijk geen 1 echte vrije dag. Met mijn minor heb ik 4 dagen in de ochtend les, ik volg daarnaast op 2 dagen in de middag lessen uit jaar 2, vrijdags werk ik en ik werk een middag. :P

Ja super veel zin in. Heb enorme behoefte om te ontwikkelen etc.

Dat zal wel niet op korte termijn zijn. Wel fijn als ze er aan werken op lange termijn.
Ohh, alsnog veel les eigenlijk :o Heb je geen stage nog? Drukteeee

:D mooizo, verbrand je maar nergens aan dat zou kut zijn.

quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ben je wel helemaal happy met je studie, Klinks?
ja maar het is zo pittig allemaal ;( ze verwachten dat we 40 studie uren per week halen en daarnaast moeten we ook andere projecten en shizzle uitvoeren :') wat denlen ze nou
LEAVE KB ALONE.
pi_119509426
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ohh, alsnog veel les eigenlijk :o Heb je geen stage nog? Drukteeee

:D mooizo, verbrand je maar nergens aan dat zou kut zijn.

[..]

ja maar het is zo pittig allemaal ;( ze verwachten dat we 40 studie uren per week halen en daarnaast moeten we ook andere projecten en shizzle uitvoeren :') wat denlen ze nou
Nee, ben wel druk bezig met solliciteren, maar het is best lastig. En een sollicitatiegesprek van de week ging niet helemaal lekker. Wist totaal niet wat ik moest verwachten, en het was ook totaal anders dan verwacht :')

Haha ja dat gebeurt mij vast nog wel. :D
pi_119510551
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nee, ben wel druk bezig met solliciteren, maar het is best lastig. En een sollicitatiegesprek van de week ging niet helemaal lekker. Wist totaal niet wat ik moest verwachten, en het was ook totaal anders dan verwacht :')

Haha ja dat gebeurt mij vast nog wel. :D
Brr, gelukkig duurt dat nog even voordat ik dat ook moet doen enzo. :P

Wel jammer dat.het niet zo Lekker ging. Heb je nu wel een idee over wat ze.ongeveer van je verwachten voor andere keren;?
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 november 2012 @ 18:47:29 #140
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119510873
Wauw, ik ben sexy en ik weet het *O*
Ik heb mijn kerstmannenbadjas aan en een handdoek op mijn hoofd. Wie wil me aanraken?
pi_119510891
Ik wil wel. :@
Omdat peer.
  donderdag 22 november 2012 @ 18:48:38 #142
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119510902
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil wel. :@
Oh vet :@ Kom maar :@ Maar niet je tieten in beeld drukken hoor, iehw.
_O-
pi_119510979
Hahahah :D
LEAVE KB ALONE.
pi_119510992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:48 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Oh vet :@ Kom maar :@ Maar niet je tieten in beeld drukken hoor, iehw.
_O-
_O- :D

Dat was toch exprehesss.
Omdat peer.
  donderdag 22 november 2012 @ 18:55:30 #145
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119511180
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

_O- :D

Dat was toch exprehesss.
Oh, maar. Oh. Oke.
pi_119511249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Oh, maar. Oh. Oke.
Ben ik nu uit de gratie?
Omdat peer.
pi_119511331
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Brr, gelukkig duurt dat nog even voordat ik dat ook moet doen enzo. :P

Wel jammer dat.het niet zo Lekker ging. Heb je nu wel een idee over wat ze.ongeveer van je verwachten voor andere keren;?
Haha :D

Ja een stuk beter. Ik had de vraag over o.a. welke vakken ik wel/niet leuk vond en over wat ik uberhaupt leuk vind totaal niet verwacht. :P
  donderdag 22 november 2012 @ 19:15:38 #148
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119511972
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:57 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Ben ik nu uit de gratie?
Neehoor, je mag blijven O+
pi_119513821
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Haha :D

Ja een stuk beter. Ik had de vraag over o.a. welke vakken ik wel/niet leuk vond en over wat ik uberhaupt leuk vind totaal niet verwacht. :P
Dat zijn ook best bijzonder random vragen haha :D wel leuk, anders dan andere gesprekken dan toch
LEAVE KB ALONE.
pi_119514884
Goede avond :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')