Warme kussens zijn kut. Warme dekens zijn fijn, koude kussens zijn fijn.quote:
Dat deed ik vroeger altijd met mijn sokken, 's ochtends.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik legde hem tegen de kachel aan
Dat lijkt me fijn. Moet ik toch pot worden.quote:
Doe ik nu ook altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd met mijn sokken, 's ochtends.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Furdinand het volgende:
kussens moeten ijs en ijskoud zijn.
's nachts liever koud ja, maar nu lig ik met natte haartjes enzo, dan is het fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Warme kussens zijn kut. Warme dekens zijn fijn, koude kussens zijn fijn.
Of heel lenig worden in je nek.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn. Moet ik toch pot worden.
Ik kan ze met mijn kin aanraken. Ik heb het getest. Maar dat was het dan ookquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of heel lenig worden in je nek.
Natte haartjes vlechten, anders is het kut.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
's nachts liever koud ja, maar nu lig ik met natte haartjes enzo, dan is het fijn
ik zie het al voor me, en dan dat hoofd trekken als de pi die ik nu geselecteerd hebquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of heel lenig worden in je nek.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, en dan dat hoofd trekken als de pi die ik nu geselecteerd heb
heb geen keus, anders volgende dag afro-klittenboelquote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foute pi geselecteerdfail
En sowieso vlechten ja na douxhen
Suffiequote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foute pi geselecteerdfail
En sowieso vlechten ja na douxhen
krijg jij dan ook pijpenkrullen?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SuffieEn ja, ik nu ook, want dan morgen krullens.
Nee gek, gewoon golven. Pijpenkrullen kan wel, maar dan moet ik meer moeite doen. Ik heb nog wel een foto met ontploft haarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg jij dan ook pijpenkrullen?
Hihihoehoehaha.quote:
Hihi, dan heb ik pluishaar als ik 'm af doe binnenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontploft haar is kut. Daarom hou ik van dit weer, gewoon hele tijd muts op als ik buiten loop
Dat is niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het leuk om appels haar te laten ontploffen
Heb je zo'n Peruaanse met van die flapjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontploft haar is kut. Daarom hou ik van dit weer, gewoon hele tijd muts op als ik buiten loop
Huh hier juist minder dan dat ik zonder zou lopenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, dan heb ik pluishaar als ik 'm af doe binnen
ga huilen danquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je zo'n Peruaanse met van die flapjes?
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het leuk om appels haar te laten ontploffen
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statischquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh hier juist minder dan dat ik zonder zou lopen
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.
ohja, hehequote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statisch
Gaat wel, gewoon knotje en dan is het aan de kant en niet meer lastigquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja, hehelastig is haar
Ja ?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nou, zeg op dan. Heb je die? Nou? Huh?
Oh, statisch is ook om naar van te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statisch
goede oplossing altijd jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaat wel, gewoon knotje en dan is het aan de kant en niet meer lastig
Cute.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ?Vorig jaar toen gekocht, na jarenlang gezocht te hebben.
Lekker warme oren enzo altijd. Staat ook foto van op Facebook geloof ik.
Nog een voordeel, nat haar + knotje = mooie slagkrullendingen wanneer droog haar en knotje eruit.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goede oplossing altijd ja
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Cute.
Jij meteen aannemen dat ik peruaanseflapjesmutsenhater ben, omdat ik vroeg, maar is heul niet zo, potjandikkies.
haha Neee mijn blijft dan in zo'n slag zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nog een voordeel, nat haar + knotje = mooie slagkrullendingen wanneer droog haar en knotje eruit.
doe ik lekker tochquote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.
Hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vader, ja vader, maakte vroeger altijd superveel vlechtjes als ik had gedoucht en dan had ik de volgende dag gewoon kroeshaar, niet normaal.
Hahaha, wat tofquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vader, ja vader, maakte vroeger altijd superveel vlechtjes als ik had gedoucht en dan had ik de volgende dag gewoon kroeshaar, niet normaal.
Goedzo.quote:
Sorry, ik kreeg gewoon even sentimentele gevoelens, enkel al bij de gedachte aan zo'n prachtige flapjesmuts.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je liehiegt want eerst sad pi enzoo je breeeekt mn zekerheid kun je wel gemenerd
Ja, allemaal zijn schuld, nooit meer weggegaan die krengen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaGekke vader. Sindsdien altijd krulles
lievvquote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, allemaal zijn schuld, nooit meer weggegaan die krengen.![]()
Neuh, ik was als peutertje ook al een flinke poedel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |