Warme kussens zijn kut. Warme dekens zijn fijn, koude kussens zijn fijn.quote:
Dat deed ik vroeger altijd met mijn sokken, 's ochtends.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik legde hem tegen de kachel aan
Dat lijkt me fijn. Moet ik toch pot worden.quote:
Doe ik nu ook altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd met mijn sokken, 's ochtends.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Furdinand het volgende:
kussens moeten ijs en ijskoud zijn.
's nachts liever koud ja, maar nu lig ik met natte haartjes enzo, dan is het fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Warme kussens zijn kut. Warme dekens zijn fijn, koude kussens zijn fijn.
Of heel lenig worden in je nek.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn. Moet ik toch pot worden.
Ik kan ze met mijn kin aanraken. Ik heb het getest. Maar dat was het dan ookquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of heel lenig worden in je nek.
Natte haartjes vlechten, anders is het kut.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
's nachts liever koud ja, maar nu lig ik met natte haartjes enzo, dan is het fijn
ik zie het al voor me, en dan dat hoofd trekken als de pi die ik nu geselecteerd hebquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of heel lenig worden in je nek.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, en dan dat hoofd trekken als de pi die ik nu geselecteerd heb
heb geen keus, anders volgende dag afro-klittenboelquote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foute pi geselecteerdfail
En sowieso vlechten ja na douxhen
Suffiequote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foute pi geselecteerdfail
En sowieso vlechten ja na douxhen
krijg jij dan ook pijpenkrullen?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SuffieEn ja, ik nu ook, want dan morgen krullens.
Nee gek, gewoon golven. Pijpenkrullen kan wel, maar dan moet ik meer moeite doen. Ik heb nog wel een foto met ontploft haarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg jij dan ook pijpenkrullen?
Hihihoehoehaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |