Haha, pizzahoofd, like.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik smeer als een gekIk heb een beetje een rare huid
Nare rode pijnlijke bulten opeens uit het niets en dan weer keidroog. Ik heb nu spul gevonden om het schoon te houden en dagcreme enzo wat redelijk werkt. Maar ik moet het niet een paar dagen vergeten, dan heb ik een pizzahoofd
. En dat is lelijk en jeukt als de pokken
.
Hahaha, volgens mij valt het wel mee hoe gemeen je bentEn anders duw ik de cupcake gewoon in je neus.
Maar ik ga een tukje doen. Moet je misschien ook eens proberen voor de gein
Welterusten alvast
Neee dit keer voor werkzaamheden. Tot en met maandag 00.30quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Teeeering ijtunnellll gvd w3eeeer afgeslotenrij elkaar ergens anders even aan
god.. dit meen je niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee dit keer voor werkzaamheden. Tot en met maandag 00.30Ik wilde net hetzelfde posten
Dat bezorgt nog meer vertraging voor degene die vanaf Amsterdam naar bij Purmerend moeten. Aangezien ze even goed langs de zeeburger moetenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
god.. dit meen je niet?![]()
![]()
Wáárom doen ze niet dat pontje![]()
Twilightquote:
Eerste is nog heel redelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Twilight
Heel matig. Ik heb alleen de 1e film afgezien. Daarna afgehaakt. Wat een bagger
haarklips lkkre metromanquote:
moet je daar doen danquote:
Awesome. Ging het goed?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ahhhhhhh. Ik heb helemaal zelf een katheter bij een man ingebracht. Furdi, als je dit leest, het is tof. En eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |