quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ahhhhhhh. Ik heb helemaal zelf een katheter bij een man ingebracht. Furdi, als je dit leest, het is tof. En eng.
Jaquote:
Ah tof. Gaat volgende keer vast nog weer beter.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaalleen nog wat onzeker, maarja, duh. Eerste keer alles.
Goed bezig!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ahhhhhhh. Ik heb helemaal zelf een katheter bij een man ingebracht. Furdi, als je dit leest, het is tof. En eng.
Cute.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh ik heb een enorme crush op een jongen.
Hoeist nog met appel?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe levend dan, potjandikkie.
Goed hoor, alleen zo kouddd. Heb de verwarming al op drieduizend, maar helpt niet, volgens mij.quote:
Deken erbij pakken!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen zo kouddd. Heb de verwarming al op drieduizend, maar helpt niet, volgens mij.
En met jou?
Heb ik, ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Deken erbij pakken!
En met mij gaat het ook goed, beetje aan het relaxen nu
Ik weet ik weetquote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben school weetjewel
iets doenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu al weekend hebbenmorgen niet les hebben tot 17:50
lol prutsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |