PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nou uuhhh misschien omdat jij bang bent om forever alone te zijn dat je daarom de drang voelt om het tegen anderen te zeggenquote:
Nee ik heb gewoon gelykquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nou uuhhh misschien omdat jij bang bent om forever alone te zijn dat je daarom de drang voelt om het tegen anderen te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:04 schreef wieisboos het volgende:
Zojuist zelf pizza gemaaktIk verwachtte een picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Scheer je wegquote:
De leventjequote:
Des te makkelijker wordt het om een gaatje in de muur te vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Revontulet het volgende:
De muur loopt gewoon 3 meter naar voren -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 8 komt er overigens nog aan, geen 2e pack opening video dus waarschijnlijk begin ik volgende week pas weer met silver packs als er morgen een IF Grabban uitkomt.
Eentje kopen met autofocusquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
Ik wil ook een mobiel die de lampen uit doet
Internacional, Braziliëquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Revontulet het volgende:
Oskaar, mo6, waar komt deze meneer vandaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronald_van_der_Geer ??quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik bedoel de commentator, met z'n rare uitspraak
Is er gescoord danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat 1 reactie wel genoeg is over die goal. Iedereen weet het dan ook wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon solide verdediging, niks aan het handje
Bullshitgoal ditquote:
Ja sorry ik moest het doen Rich.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bullshitgoal dit
Zonde van Mata
Ga huilenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bullshitgoal dit
Zonde van Mata
Ik weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja sorry ik moest het doen Rich.
Wat is je probleem dan?quote:
Als je nou ook goals als deze zou maken met clubs hè..quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ja van mij kun je het wel hebben. Gelukkig maar.![]()
Ik ben gewoon voor juvequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt toch
[..]
Wat is je probleem dan?
Wees dan een sportieveling ipv te provocerenquote:
Ja ik schoot eens maar Walm stond ervoor en hij ging erin. Stommerd want hij kreeg de goalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nou ook goals als deze zou maken met clubs hè..
Jajaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik schoot eens maar Walm stond ervoor en hij ging erin. Stommerd want hij kreeg de goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, andere speelstijl vooral, moet jij aan wennen denk ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee echt, maar ik vond het al goed dat we scoorden, hihi.
Tja, als jullie mij toch maar eens wat meer zien![]()
Ja en als ik net terug wil lopen van buitenspel spelen jullie mij aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, andere speelstijl vooral, moet jij aan wennen denk ik
Ik maak de raarste passjes en die komen nog aan ook bij Walm, wij zien elkaar wel redelijk
Speel gewoon vaker mee, dan kom je ook in die stijl. Ging ook niet vanzelf, heb er met Walm 80 potjes opzitten ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja en als ik net terug wil lopen van buitenspel spelen jullie mij aan.
Nee sorry, ik ben net Maduro aan het pricefixenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef MartijnTor het volgende:
Wie wil helpen met een Koevermans pricefix?
Ja ik zit niet om half 4 op skype.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel gewoon vaker mee, dan kom je ook in die stijl. Ging ook niet vanzelf, heb er met Walm 80 potjes opzitten ofzo
5voorquote:
Dan moet je er maar zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik zit niet om half 4 op skype.
Terwijl hij praat gewoon uppercutje kin, tanden eruit jonguhquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik liep vandaag perongeluk op de hakken van zo'n nerd, hij helemaal aggresief reageren en ging helemaal stoer doen, echt wtf met z'n kuthoofd.
Nou dit was mijn dagboek story van vandaag.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
ShaktarLol, gewoon doen joh YOLO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShaktarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ShaktarEn wat nu? Goal weggeven zoals bij Vertonghen toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog wel een Heitinga tegen Portugalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Hebben ze daarna nog een goal terug gegeven of niet? Weet nog wel zo'n filmpje van een ploeg die dat ook wilde maar de keeper ging de bal steeds stoppen
Hij zal ook nog wel een doodschoppie krijgen.
Nee joh niks natuurlijk. Nords maakte nog 2-1 maar nu is het 2-2.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
En wat nu? Goal weggeven zoals bij Vertonghen toen?
Is ook een keer gebeurd bij JOng ajax tegen cambuur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Hebben ze daarna nog een goal terug gegeven of niet? Weet nog wel zo'n filmpje van een ploeg die dat ook wilde maar de keeper ging de bal steeds stoppen
Hij zal ook nog wel een doodschoppie krijgen.
Nee, ze gaan gewoon 2-2 spelen of nog 2-3 maken en verder in de CL om die miljoenen binnen te harken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja die spelers hebben denk ik toch wel minder gevoel voor het spel. It's all about the money daarquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ze gaan gewoon 2-2 spelen of nog 2-3 maken en verder in de CL om die miljoenen binnen te harken.
Een paar wilden dat doen en een paar niet. Ze lieten een speler 15 meter vrij doorlopen en toen kwam er ineens een tackle zeiden ze net bij sport1quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander er niet zoveel problemen mee gehad zou hebben als Nederland zo in die WK finale nog een gelijkmaker had gescoord.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die spelers hebben denk ik toch wel minder gevoel voor het spel. It's all about the money daar
Jawel man dat is toch niks om trots op te zijn? Dat is zoiets als trots zijn terwilj je weet dat je team een omgekochte wedstrijd heeft gewonnenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander er niet zoveel problemen mee gehad zou hebben als Nederland zo in die WK finale nog een gelijkmaker had gescoord.
Idd. Zo hoef ik echt geen WK te winnen. Scoren met een buitenspelgoal is prima, daar heb ik wel vrede mee dan, maar dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel man dat is toch niks om trots op te zijn? Dat is zoiets als trots zijn terwilj je weet dat je team een omgekochte wedstrijd heeft gewonnen
Iddquote:
Darijo Srna is ook wel een baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
Shaktar
Enige lichtpuntje daar is Willian
De backs ook, Srna en Ratquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
Shaktar
Enige lichtpuntje daar is Willian
Ik kijk niet vaak in ONZ, maar dit soort topics zie ik echt 100x per dag daar..je zal daar maar mod zijnquote:
Onz is dan ook kutquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk niet vaak in ONZ, maar dit soort topics zie ik echt 100x per dag daar..je zal daar maar mod zijn
Vooral 's nachts is het erg.
Jaquote:
Ja cyberpesten doet meer met je dan je denkt.quote:
Ik heb mijn polsen al verscheidene keren in de lengte doorgesneden, helaas ben ik een vampier dus haalt het niets uitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja cyberpesten doet meer met je dan je denkt.
Ik ben een vampier en ik glitter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb mijn polsen al verscheidene keren in de lengte doorgesneden, helaas ben ik een vampier dus haalt het niets uit
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben een vampier en ik glitter.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
FUCK OFF CHELSEA FC YOU AINT GOT NO HISTORY 5 EUROPEANS 18 LEAGUES THATS WHAT WE CALL HISTORY
quote:
Wat is daar jammer aan dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Praktisch wel. Jammer dat je dat zo graag hebt
Juve moet naar Donetsk, daar mogen ze niet verliezen om door te gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, ligt aan uitslag Sjachtar en volgende week Juve tegen Nord.
Maar kansen zin wel minimaal.
Si.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben jij ook voor Chelsea dan Ted?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Si.Ik ben al jaaaaarenlang harde kernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
en die bij RKC?quote:
Vertonghen? Nee..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
en die bij RKC?
daar had ie die ook eentje geloof ik
Ik weet niet wanneer. Sinds ik echt veel voetbal ging volgen. Heb vroeger namelijk nooit gevoetbald zelf..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaarenlang harde kern
RKCquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn voorkeuren in het buitenland:
Arsenal, Liverpool en Dortmund
Binennland:
Feyenoord
RKC is ook altijd leuk als ze winnen, want dan lopen mijn vrienden niet te zeuren
Ik eigenlijk ook nooitquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer. Sinds ik echt veel voetbal ging volgen. Heb vroeger namelijk nooit gevoetbald zelf..
Loopt 'ie op fifa wel in z'n Vitesse shirtje te huppelen, landsverraderquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaarenlang harde kern
Kom je uit die regio?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Ajax, FC Oss, Arsenal, Barcelona, Fiorentina.
En Napoli en Porto vind ik gewoon tof vanwege de huidige spelersgroep
Komt omdat Wander, zijn club en hij is voor Vitesse.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Loopt 'ie op fifa wel in z'n Vitesse shirtje te huppelen, landsverrader
Weet ik manquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt omdat Wander, zijn club en hij is voor Vitesse.
TypoPhone is lockscreenthema, welke achtergrond bedoel je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Gje, is er nog een andere leuke achtergrond ipv typophone?
Ja lockscreenthema bedoel ik, zijn daar nog andere leuke van, ben beetje uitgekeken op typophonequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TypoPhone is lockscreenthema, welke achtergrond bedoel je?
Nee, gewoon liefhebber van het prachtige en unieke voetbal dat ze spelenquote:
Eigenlijk niet man.. Enige mooie vond ik diequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja lockscreenthema bedoel ik, zijn daar nog andere leuke van, ben beetje uitgekeken op typophone
Inderdaad, sommige prijzen van bronzes zijn weer gestegen sinds vorige week woensdagquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Winst maken is te makkelijk nu. De markt krabbelt mooi op tijdens een avond als deze.
Haha ja, alsof ze financieel al onafhankelijk zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe sommige erbij Chelsea bij lopen
De zilveren spelersmarkt rijst ook weer omhoog. Mensen komen er nu pas achter hoe geweldige speler Carcela eigenlijk wel niet is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige prijzen van bronzes zijn weer gestegen sinds vorige week woensdag
De markt is nu meer voor verkopen dan echt kopen, want alle prijzen zijn wat omhoog (bij silvers). Helaas heb ik meeste spelers verkocht. Donderdag weer even tekeer gaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige prijzen van bronzes zijn weer gestegen sinds vorige week woensdag
Kuba RM moet je niet halen joh, zijn IF is meeeeeeeeeeeeega overpriced omdat hij van week 1 isquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
Whajo, toch even over na zitten denken!
Maar wat vinden jullie er van? Dit moet mijn nieuwe team gaan worden!
[ afbeelding ]
Ramires ipv Martinez Hulk RM En de rest moet je maar uitzoekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Oke oke... Wie dan RM? Kan eventueel ook Dede als CB ipv Santana, wil graag pacie defenders!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuba RM moet je niet halen joh, zijn IF is meeeeeeeeeeeeega overpriced omdat hij van week 1 is
Nog steeds de enige supplier?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 3k, mijn pricefix![]()
En dat terwijl ik er ook een aantal van 8k BIN op had staan. #SMLENO
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond hem niet eens goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuba RM moet je niet halen joh, zijn IF is meeeeeeeeeeeeega overpriced omdat hij van week 1 is
Is ook maar een kleine kuttige upgrade...voor max 20k zou ik hem wel halen, maar niet voor 40k en al helemaal niet voor 90k of meer.quote:
Zijn shotpower is wel flink geüpgradedquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook maar een kleine kuttige upgrade...voor max 20k zou ik hem wel halen, maar niet voor 40k en al helemaal niet voor 90k of meer.
Moet een Spaanse CDM hebben voor link met Sergio Ramos! Dus kan ook een BBVA CDM zijn.. Moet dan alleen een RM/CB land/club link hebben!quote:
Originele mopquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef DuTank het volgende:
ik heb nog goeie pricefix man, kom we kopen de messi's en zetten ze er voor dubbele op
Wel een stuk of 4. Toch weinig in 1 week. Wel heb ik veel mensen die mijn prijs kopieren, zelfs een aantal die de 20 aanhouden terwijl ik er ook voor 8 op heb staan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch raar dat je dat blijft. Heb je ondertussen van undercutters gekocht?
Raar als ik hem niet snap?quote:
Gamberini-Maggioquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet een Spaanse CDM hebben voor link met Sergio Ramos! Dus kan ook een BBVA CDM zijn.. Moet dan alleen een RM/CB land/club link hebben!
Als er over pricefix gesproken wordt zie ik wel vaker van die comments van: Kom we pricefixen Messi of IF Ronaldo ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Raar als ik hem niet snap?
Taiwo is originelerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als er over pricefix gesproken wordt zie ik wel vaker van die comments van: Kom we pricefixen Messi of IF Ronaldo ofzo
Ja dat ben ik, hoezo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
Wie heeft als PSN COLA-BLIKJE? Iemand van hier?
Hoe hoog budget ongeveer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand nog interesse in een pricefix? DM. Heb een goede speler gevonden. Budget hoeft niet bijzonder hoog te zijn. PS3 trouwens.
Fabregas Navas heb ik wel eens gehadquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet een Spaanse CDM hebben voor link met Sergio Ramos! Dus kan ook een BBVA CDM zijn.. Moet dan alleen een RM/CB land/club link hebben!
Dat wel ja, maar als RM is dat in verhouding toch wat minder boeiend. RW wel, maar dan zou ik er nog niet zoveel voor dokkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn shotpower is wel flink geüpgraded
Boateng - IF Mullerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb Chiellini links achterin.. Wil verder geen Italiaanse verdedigers...
Ik ben dat nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, okee, omdat ik een friend request had, maar kon de psn niet thuisbrengen
Ik had hem ook als RWquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar als RM is dat in verhouding toch wat minder boeiend. RW wel, maar dan zou ik er nog niet zoveel voor dokken
oeh niet gezien, nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
OMGzo zonde dat hij een LW is. Vorig jaar mijn favoriete CAM
Een dyslectische Venlonaar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
Wie heeft VVV-VENNLO als club naam?
Danku danku danku!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Boateng - IF Muller
Sakho - Menez
Bouma - Narsingh
gr gr
Dacht dat hij bijna gelijk geel kreeg, de commentator had het er over dat hij op scherp stond en shachtar zou missen?quote:
Dat was Marchisioquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dacht dat hij bijna gelijk geel kreeg, de commentator had het er over dat hij op scherp stond en shachtar zou missen?
Modricquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Jonnsie het volgende:
Essien of Khedira als CDM naast Vidal?
En wie is Titi? Klinkt als een Hawaiiaanse paaldanseres.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kreeg het een beetje warm van het nieuws dat Titi weer komt in januari
Met wie moet 'ie linken? Ik heb namelijk Guarin naast Vidal en dat is echt een held.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Jonnsie het volgende:
Essien of Khedira als CDM naast Vidal?
Guarin is echt bizar goed dit jaar jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met wie moet 'ie linken? Ik heb namelijk Guarin naast Vidal en dat is echt een held.
Moet een dubbele link met de CAM hebben... Mag verder elke middenvelder uit de BBVA zijn... Hij linkt namelijk met Sergio Ramos. (Als hij een enkele link met Ramos heeft, moet hij een triple link met de CAM hebben)...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met wie moet 'ie linken? Ik heb namelijk Guarin naast Vidal en dat is echt een held.
wat heppent?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De goal van Shakhtar
Ook geen goal terug gunnen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De goal van Shakhtar
quote:
ShaktarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Past Medel in de chemistry? Linkt ook met Vidal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet een dubbele link met de CAM hebben... Mag verder elke middenvelder uit de BBVA zijn... Hij linkt namelijk met Sergio Ramos. (Als hij een enkele link met Ramos heeft, moet hij een triple link met de CAM hebben)...
Medel zat ik ook al naar te kijken, maar wie als CAM dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Past Medel in de chemistry? Linkt ook met Vidal.
Mata met Torres spits en Podolski ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Medel zat ik ook al naar te kijken, maar wie als CAM dan?
Als je op de PS3 speelt kun je de Real versie van Diarra halen, maar die is peperduur geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Edit:
Heb nu dit: hoe afmaken?
[ afbeelding ]
ach, ze maken er alsnog 3 meer, dus laten we zeggen: 1 meer na verrekening.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De goal van Shakhtar
Heb die van vorige week nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk is Passie in de Polder nu wat makkelijker terug te vinden
Speel op Xbox... Kan eventueel ook Lloris op goal zetten, met Sakho op middelste CB... Anders eventueel Kaboul/Luiz/BPL CB + Dede en Chiellini als cbs?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je op de PS3 speelt kun je de Real versie van Diarra halen, maar die is peperduur geworden.
kijk het dan ook gewoon op tvquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb die van vorige week nog niet eens gezien
Dat was Jong Ajax, dacht ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ajax heeft ooit eens zoon goal gemaakt in de beker. Vertonghen schoot hem vanuit een scheidsrechtersbal in een keer in het doel. Liet daarna de tegenstander een goal maken
bij je ouders wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met je ouders op de bank lekker Passie in de Polder kijken[ afbeelding ]
Tevens, mensen die TV kijken
Ja zoals het hoort, maar dat kennen ze bij Shaktar nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ajax heeft ooit eens zoon goal gemaakt in de beker. Vertonghen schoot hem vanuit een scheidsrechtersbal in een keer in het doel. Liet daarna de tegenstander een goal maken
Klopt. Maar ja, als je nooit een woning kan krijgen heb je weinig keus he. In een kartonnen doos heb ik ook geen TV.quote:
Je mag mijn doos waar m'n tv in heb gezeten wel hebben, kan je in wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, als je nooit een woning kan krijgen heb je weinig keus he. In een kartonnen doos heb ik ook geen TV.
Het is ook wel heel erg makkelijk en goedkoop tegenwoordig om op jezelf te wonen als je aan een studie bezig bentquote:
Speel jij altijd met < 50 DEF op LM en RM?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Edit:
Heb nu dit: hoe afmaken?
[ afbeelding ]
Niet bewust, ben nu gewoon een beetje wat aan het uitproberen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Speel jij altijd met < 50 DEF op LM en RM?
Ben ik ook, maar ja mijn ouders zijn rijke tattasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg makkelijk en goedkoop tegenwoordig om op jezelf te wonen als je aan een studie bezig bent
3 rijke tattas in dit topic nuquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ja mijn ouders zijn rijke tattas
morgen vrijquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Morgen op school bezig voor project
okquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook een prima loon, mijn moeder werkt ook. Dat betekent niet dat ze alles voor mij betalen. Daarbij wil ik niet afhankelijk van ze zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag vrijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Evt. Bocchetti? Alleen moet je dan wel een Italiaan CDM denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel geinig
Dat moment waar ik het straks over had met Arsenal werd nu ook besproken bij Sport1. Overmars scoorde toen en de FA heeft toen besloten dat ze het duel opnieuw moesten spelen.
AdHocquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, als je nooit een woning kan krijgen heb je weinig keus he. In een kartonnen doos heb ik ook geen TV.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lang weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zin in m'n vervolgopleidingOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Probeer dit:quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Niet bewust, ben nu gewoon een beetje wat aan het uitproberen!
ik ook niet, maar ja, ik heb er nooit om gevraagd, ze boden het aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook een prima loon, mijn moeder werkt ook. Dat betekent niet dat ze alles voor mij betalen. Daarbij wil ik niet afhankelijk van ze zijn
Maar intussen wel werkloos thuis zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook een prima loon, mijn moeder werkt ook. Dat betekent niet dat ze alles voor mij betalen. Daarbij wil ik niet afhankelijk van ze zijn
Ja dan moet ik een Chileen opofferen idd, maar ik zat juist iets om de 3 Chilenen in de as te puzzelenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Evt. Bocchetti? Alleen moet je dan wel een Italiaan CDM denk ik.
Njah, wil liever iets voor langere duur. Het is niet zo dat ik het écht niet uithoud thuisquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef laucas het volgende:
[..]
AdHoc
Geen zekerheid maar wel een eigen keetje. Zit nu in een woonboerderij van +300 m2
Jij bent toch meer van het combineren en niet de LB+Y?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer dit:
[ afbeelding ]
Ik speel hier al best lang mee en dit speelt zo geweldig.Ik heb ook een team met o.a Sneijder, Van Persie enzo, maar dat draait lang niet zo goed als dit team.
Heb toch heel wat anders, oordeel maar:quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer dit:
[ afbeelding ]
Ik speel hier al best lang mee en dit speelt zo geweldig.Ik heb ook een team met o.a Sneijder, Van Persie enzo, maar dat draait lang niet zo goed als dit team.
Ah ok. Zit er ook nog 1 in de Liga do Brasil dacht ik. Die Fernandez die je nu hebt was vroeger volgens mij 5* skill. (Matigol)quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik een Chileen opofferen idd, maar ik zat juist iets om de 3 Chilenen in de as te puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |