Juve moet naar Donetsk, daar mogen ze niet verliezen om door te gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, ligt aan uitslag Sjachtar en volgende week Juve tegen Nord.
Maar kansen zin wel minimaal.
Si.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben jij ook voor Chelsea dan Ted?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Si.Ik ben al jaaaaarenlang harde kernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
en die bij RKC?quote:
Vertonghen? Nee..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
en die bij RKC?
daar had ie die ook eentje geloof ik
Ik weet niet wanneer. Sinds ik echt veel voetbal ging volgen. Heb vroeger namelijk nooit gevoetbald zelf..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaarenlang harde kern
RKCquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn voorkeuren in het buitenland:
Arsenal, Liverpool en Dortmund
Binennland:
Feyenoord
RKC is ook altijd leuk als ze winnen, want dan lopen mijn vrienden niet te zeuren
Ik eigenlijk ook nooitquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer. Sinds ik echt veel voetbal ging volgen. Heb vroeger namelijk nooit gevoetbald zelf..
Loopt 'ie op fifa wel in z'n Vitesse shirtje te huppelen, landsverraderquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaarenlang harde kern
Kom je uit die regio?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Ajax, FC Oss, Arsenal, Barcelona, Fiorentina.
En Napoli en Porto vind ik gewoon tof vanwege de huidige spelersgroep
Komt omdat Wander, zijn club en hij is voor Vitesse.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Loopt 'ie op fifa wel in z'n Vitesse shirtje te huppelen, landsverrader
Weet ik manquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt omdat Wander, zijn club en hij is voor Vitesse.
TypoPhone is lockscreenthema, welke achtergrond bedoel je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Gje, is er nog een andere leuke achtergrond ipv typophone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |