PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nou uuhhh misschien omdat jij bang bent om forever alone te zijn dat je daarom de drang voelt om het tegen anderen te zeggenquote:
Nee ik heb gewoon gelykquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nou uuhhh misschien omdat jij bang bent om forever alone te zijn dat je daarom de drang voelt om het tegen anderen te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:04 schreef wieisboos het volgende:
Zojuist zelf pizza gemaaktIk verwachtte een picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Scheer je wegquote:
De leventjequote:
Des te makkelijker wordt het om een gaatje in de muur te vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Revontulet het volgende:
De muur loopt gewoon 3 meter naar voren -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 8 komt er overigens nog aan, geen 2e pack opening video dus waarschijnlijk begin ik volgende week pas weer met silver packs als er morgen een IF Grabban uitkomt.
Eentje kopen met autofocusquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
Ik wil ook een mobiel die de lampen uit doet
Internacional, Braziliëquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Revontulet het volgende:
Oskaar, mo6, waar komt deze meneer vandaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronald_van_der_Geer ??quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik bedoel de commentator, met z'n rare uitspraak
Is er gescoord danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat 1 reactie wel genoeg is over die goal. Iedereen weet het dan ook wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon solide verdediging, niks aan het handje
Bullshitgoal ditquote:
Ja sorry ik moest het doen Rich.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bullshitgoal dit
Zonde van Mata
Ga huilenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bullshitgoal dit
Zonde van Mata
Ik weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja sorry ik moest het doen Rich.
Wat is je probleem dan?quote:
Als je nou ook goals als deze zou maken met clubs hè..quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ja van mij kun je het wel hebben. Gelukkig maar.![]()
Ik ben gewoon voor juvequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt toch
[..]
Wat is je probleem dan?
Wees dan een sportieveling ipv te provocerenquote:
Ja ik schoot eens maar Walm stond ervoor en hij ging erin. Stommerd want hij kreeg de goalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nou ook goals als deze zou maken met clubs hè..
Jajaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik schoot eens maar Walm stond ervoor en hij ging erin. Stommerd want hij kreeg de goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, andere speelstijl vooral, moet jij aan wennen denk ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee echt, maar ik vond het al goed dat we scoorden, hihi.
Tja, als jullie mij toch maar eens wat meer zien![]()
Ja en als ik net terug wil lopen van buitenspel spelen jullie mij aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, andere speelstijl vooral, moet jij aan wennen denk ik
Ik maak de raarste passjes en die komen nog aan ook bij Walm, wij zien elkaar wel redelijk
Speel gewoon vaker mee, dan kom je ook in die stijl. Ging ook niet vanzelf, heb er met Walm 80 potjes opzitten ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja en als ik net terug wil lopen van buitenspel spelen jullie mij aan.
Nee sorry, ik ben net Maduro aan het pricefixenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef MartijnTor het volgende:
Wie wil helpen met een Koevermans pricefix?
Ja ik zit niet om half 4 op skype.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel gewoon vaker mee, dan kom je ook in die stijl. Ging ook niet vanzelf, heb er met Walm 80 potjes opzitten ofzo
5voorquote:
Dan moet je er maar zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik zit niet om half 4 op skype.
Terwijl hij praat gewoon uppercutje kin, tanden eruit jonguhquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik liep vandaag perongeluk op de hakken van zo'n nerd, hij helemaal aggresief reageren en ging helemaal stoer doen, echt wtf met z'n kuthoofd.
Nou dit was mijn dagboek story van vandaag.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
ShaktarLol, gewoon doen joh YOLO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShaktarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ShaktarEn wat nu? Goal weggeven zoals bij Vertonghen toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog wel een Heitinga tegen Portugalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Hebben ze daarna nog een goal terug gegeven of niet? Weet nog wel zo'n filmpje van een ploeg die dat ook wilde maar de keeper ging de bal steeds stoppen
Hij zal ook nog wel een doodschoppie krijgen.
Nee joh niks natuurlijk. Nords maakte nog 2-1 maar nu is het 2-2.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
En wat nu? Goal weggeven zoals bij Vertonghen toen?
Is ook een keer gebeurd bij JOng ajax tegen cambuur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Hebben ze daarna nog een goal terug gegeven of niet? Weet nog wel zo'n filmpje van een ploeg die dat ook wilde maar de keeper ging de bal steeds stoppen
Hij zal ook nog wel een doodschoppie krijgen.
Nee, ze gaan gewoon 2-2 spelen of nog 2-3 maken en verder in de CL om die miljoenen binnen te harken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
En wat nu? Goal weggeven zoals bij Vertonghen toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |