Je mag mijn doos waar m'n tv in heb gezeten wel hebben, kan je in wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, als je nooit een woning kan krijgen heb je weinig keus he. In een kartonnen doos heb ik ook geen TV.
Het is ook wel heel erg makkelijk en goedkoop tegenwoordig om op jezelf te wonen als je aan een studie bezig bentquote:
Speel jij altijd met < 50 DEF op LM en RM?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Medel zat ik ook al naar te kijken, maar wie als CAM dan?
Edit:
Heb nu dit: hoe afmaken?
[ afbeelding ]
Niet bewust, ben nu gewoon een beetje wat aan het uitproberen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Speel jij altijd met < 50 DEF op LM en RM?
Ben ik ook, maar ja mijn ouders zijn rijke tattasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg makkelijk en goedkoop tegenwoordig om op jezelf te wonen als je aan een studie bezig bent
3 rijke tattas in dit topic nuquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ja mijn ouders zijn rijke tattas
morgen vrijquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Morgen op school bezig voor project
okquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook een prima loon, mijn moeder werkt ook. Dat betekent niet dat ze alles voor mij betalen. Daarbij wil ik niet afhankelijk van ze zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag vrijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Evt. Bocchetti? Alleen moet je dan wel een Italiaan CDM denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel geinig
Dat moment waar ik het straks over had met Arsenal werd nu ook besproken bij Sport1. Overmars scoorde toen en de FA heeft toen besloten dat ze het duel opnieuw moesten spelen.
AdHocquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, als je nooit een woning kan krijgen heb je weinig keus he. In een kartonnen doos heb ik ook geen TV.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lang weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zin in m'n vervolgopleidingOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Probeer dit:quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Niet bewust, ben nu gewoon een beetje wat aan het uitproberen!
ik ook niet, maar ja, ik heb er nooit om gevraagd, ze boden het aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook een prima loon, mijn moeder werkt ook. Dat betekent niet dat ze alles voor mij betalen. Daarbij wil ik niet afhankelijk van ze zijn
Maar intussen wel werkloos thuis zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook een prima loon, mijn moeder werkt ook. Dat betekent niet dat ze alles voor mij betalen. Daarbij wil ik niet afhankelijk van ze zijn
Ja dan moet ik een Chileen opofferen idd, maar ik zat juist iets om de 3 Chilenen in de as te puzzelenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Evt. Bocchetti? Alleen moet je dan wel een Italiaan CDM denk ik.
Njah, wil liever iets voor langere duur. Het is niet zo dat ik het écht niet uithoud thuisquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef laucas het volgende:
[..]
AdHoc
Geen zekerheid maar wel een eigen keetje. Zit nu in een woonboerderij van +300 m2
Jij bent toch meer van het combineren en niet de LB+Y?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer dit:
[ afbeelding ]
Ik speel hier al best lang mee en dit speelt zo geweldig.Ik heb ook een team met o.a Sneijder, Van Persie enzo, maar dat draait lang niet zo goed als dit team.
Heb toch heel wat anders, oordeel maar:quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer dit:
[ afbeelding ]
Ik speel hier al best lang mee en dit speelt zo geweldig.Ik heb ook een team met o.a Sneijder, Van Persie enzo, maar dat draait lang niet zo goed als dit team.
Ah ok. Zit er ook nog 1 in de Liga do Brasil dacht ik. Die Fernandez die je nu hebt was vroeger volgens mij 5* skill. (Matigol)quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik een Chileen opofferen idd, maar ik zat juist iets om de 3 Chilenen in de as te puzzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |