Moet een dubbele link met de CAM hebben... Mag verder elke middenvelder uit de BBVA zijn... Hij linkt namelijk met Sergio Ramos. (Als hij een enkele link met Ramos heeft, moet hij een triple link met de CAM hebben)...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met wie moet 'ie linken? Ik heb namelijk Guarin naast Vidal en dat is echt een held.
wat heppent?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De goal van Shakhtar
Ook geen goal terug gunnen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De goal van Shakhtar
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
ShaktarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Past Medel in de chemistry? Linkt ook met Vidal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet een dubbele link met de CAM hebben... Mag verder elke middenvelder uit de BBVA zijn... Hij linkt namelijk met Sergio Ramos. (Als hij een enkele link met Ramos heeft, moet hij een triple link met de CAM hebben)...
Medel zat ik ook al naar te kijken, maar wie als CAM dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Past Medel in de chemistry? Linkt ook met Vidal.
Mata met Torres spits en Podolski ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Medel zat ik ook al naar te kijken, maar wie als CAM dan?
Als je op de PS3 speelt kun je de Real versie van Diarra halen, maar die is peperduur geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Medel zat ik ook al naar te kijken, maar wie als CAM dan?
Edit:
Heb nu dit: hoe afmaken?
[ afbeelding ]
ach, ze maken er alsnog 3 meer, dus laten we zeggen: 1 meer na verrekening.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De goal van Shakhtar
Heb die van vorige week nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk is Passie in de Polder nu wat makkelijker terug te vinden
Speel op Xbox... Kan eventueel ook Lloris op goal zetten, met Sakho op middelste CB... Anders eventueel Kaboul/Luiz/BPL CB + Dede en Chiellini als cbs?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je op de PS3 speelt kun je de Real versie van Diarra halen, maar die is peperduur geworden.
kijk het dan ook gewoon op tvquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb die van vorige week nog niet eens gezien
Dat was Jong Ajax, dacht ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ajax heeft ooit eens zoon goal gemaakt in de beker. Vertonghen schoot hem vanuit een scheidsrechtersbal in een keer in het doel. Liet daarna de tegenstander een goal maken
bij je ouders wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met je ouders op de bank lekker Passie in de Polder kijken[ afbeelding ]
Tevens, mensen die TV kijken
Ja zoals het hoort, maar dat kennen ze bij Shaktar nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ajax heeft ooit eens zoon goal gemaakt in de beker. Vertonghen schoot hem vanuit een scheidsrechtersbal in een keer in het doel. Liet daarna de tegenstander een goal maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |