oeh niet gezien, nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
OMGzo zonde dat hij een LW is. Vorig jaar mijn favoriete CAM
Een dyslectische Venlonaar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
Wie heeft VVV-VENNLO als club naam?
Danku danku danku!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Boateng - IF Muller
Sakho - Menez
Bouma - Narsingh
gr gr
Dacht dat hij bijna gelijk geel kreeg, de commentator had het er over dat hij op scherp stond en shachtar zou missen?quote:
Dat was Marchisioquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dacht dat hij bijna gelijk geel kreeg, de commentator had het er over dat hij op scherp stond en shachtar zou missen?
Modricquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Jonnsie het volgende:
Essien of Khedira als CDM naast Vidal?
En wie is Titi? Klinkt als een Hawaiiaanse paaldanseres.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kreeg het een beetje warm van het nieuws dat Titi weer komt in januari
Met wie moet 'ie linken? Ik heb namelijk Guarin naast Vidal en dat is echt een held.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Jonnsie het volgende:
Essien of Khedira als CDM naast Vidal?
Guarin is echt bizar goed dit jaar jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met wie moet 'ie linken? Ik heb namelijk Guarin naast Vidal en dat is echt een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |