Moet een Spaanse CDM hebben voor link met Sergio Ramos! Dus kan ook een BBVA CDM zijn.. Moet dan alleen een RM/CB land/club link hebben!quote:
Originele mopquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef DuTank het volgende:
ik heb nog goeie pricefix man, kom we kopen de messi's en zetten ze er voor dubbele op
Wel een stuk of 4. Toch weinig in 1 week. Wel heb ik veel mensen die mijn prijs kopieren, zelfs een aantal die de 20 aanhouden terwijl ik er ook voor 8 op heb staan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch raar dat je dat blijft. Heb je ondertussen van undercutters gekocht?
Raar als ik hem niet snap?quote:
Gamberini-Maggioquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet een Spaanse CDM hebben voor link met Sergio Ramos! Dus kan ook een BBVA CDM zijn.. Moet dan alleen een RM/CB land/club link hebben!
Als er over pricefix gesproken wordt zie ik wel vaker van die comments van: Kom we pricefixen Messi of IF Ronaldo ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Raar als ik hem niet snap?
Taiwo is originelerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als er over pricefix gesproken wordt zie ik wel vaker van die comments van: Kom we pricefixen Messi of IF Ronaldo ofzo
Ja dat ben ik, hoezo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
Wie heeft als PSN COLA-BLIKJE? Iemand van hier?
Hoe hoog budget ongeveer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand nog interesse in een pricefix? DM. Heb een goede speler gevonden. Budget hoeft niet bijzonder hoog te zijn. PS3 trouwens.
Fabregas Navas heb ik wel eens gehadquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet een Spaanse CDM hebben voor link met Sergio Ramos! Dus kan ook een BBVA CDM zijn.. Moet dan alleen een RM/CB land/club link hebben!
Dat wel ja, maar als RM is dat in verhouding toch wat minder boeiend. RW wel, maar dan zou ik er nog niet zoveel voor dokkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn shotpower is wel flink geüpgraded
Boateng - IF Mullerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb Chiellini links achterin.. Wil verder geen Italiaanse verdedigers...
Ik ben dat nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, okee, omdat ik een friend request had, maar kon de psn niet thuisbrengen
Ik had hem ook als RWquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar als RM is dat in verhouding toch wat minder boeiend. RW wel, maar dan zou ik er nog niet zoveel voor dokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |