Ja lockscreenthema bedoel ik, zijn daar nog andere leuke van, ben beetje uitgekeken op typophonequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TypoPhone is lockscreenthema, welke achtergrond bedoel je?
Nee, gewoon liefhebber van het prachtige en unieke voetbal dat ze spelenquote:
Eigenlijk niet man.. Enige mooie vond ik diequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja lockscreenthema bedoel ik, zijn daar nog andere leuke van, ben beetje uitgekeken op typophone
Inderdaad, sommige prijzen van bronzes zijn weer gestegen sinds vorige week woensdagquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Winst maken is te makkelijk nu. De markt krabbelt mooi op tijdens een avond als deze.
Haha ja, alsof ze financieel al onafhankelijk zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe sommige erbij Chelsea bij lopen
De zilveren spelersmarkt rijst ook weer omhoog. Mensen komen er nu pas achter hoe geweldige speler Carcela eigenlijk wel niet is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige prijzen van bronzes zijn weer gestegen sinds vorige week woensdag
De markt is nu meer voor verkopen dan echt kopen, want alle prijzen zijn wat omhoog (bij silvers). Helaas heb ik meeste spelers verkocht. Donderdag weer even tekeer gaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige prijzen van bronzes zijn weer gestegen sinds vorige week woensdag
Kuba RM moet je niet halen joh, zijn IF is meeeeeeeeeeeeega overpriced omdat hij van week 1 isquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
Whajo, toch even over na zitten denken!
Maar wat vinden jullie er van? Dit moet mijn nieuwe team gaan worden!
[ afbeelding ]
Ramires ipv Martinez Hulk RM En de rest moet je maar uitzoekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Oke oke... Wie dan RM? Kan eventueel ook Dede als CB ipv Santana, wil graag pacie defenders!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuba RM moet je niet halen joh, zijn IF is meeeeeeeeeeeeega overpriced omdat hij van week 1 is
Nog steeds de enige supplier?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 3k, mijn pricefix![]()
En dat terwijl ik er ook een aantal van 8k BIN op had staan. #SMLENO
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond hem niet eens goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuba RM moet je niet halen joh, zijn IF is meeeeeeeeeeeeega overpriced omdat hij van week 1 is
Is ook maar een kleine kuttige upgrade...voor max 20k zou ik hem wel halen, maar niet voor 40k en al helemaal niet voor 90k of meer.quote:
Zijn shotpower is wel flink geüpgradedquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook maar een kleine kuttige upgrade...voor max 20k zou ik hem wel halen, maar niet voor 40k en al helemaal niet voor 90k of meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |