Ok sorryquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo'n leuk grapje is dat niet
kom dan met ideeen en bespreek die shit lekker via DM ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het boeit mij niet echt of iemand er een punt zet of niet, maar ik wil wel kunnen zien waar de zin eindigt q_q
Het boeit mij niet echt of iemand er een punt zet of nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het boeit mij niet echt of iemand er een punt zet of niet, maar ik wil wel kunnen zien waar de zin eindigt q_q
quote:maar ik wil wel kunnen zien waar de zin eindigt, dmv een punt.
Andere mogelijkheden:quote:
quote:Hoe oud ben jij dan?
quote:24 :$ En jij dan?
Agressief ben jij zegquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Andere mogelijkheden:
• Zin loopt niet door (einde van de post)
• Enter
• Smileys gebruiken:
[..]
[..]
Sommige usersquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Jotcha het volgende:
Het gaat er hier om hoe er met PUB verder gegaan moet worden, met dit soort gejank snap ik wel dat geen mod er nog zin in heeft om hier te moddereren
dit dus, er wordt geprobeerd er wat van te maken en dan gaan twee lapzwansen lopen janken over puntenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Jotcha het volgende:
Het gaat er hier om hoe er met PUB verder gegaan moet worden, met dit soort gejank snap ik wel dat geen mod er nog zin in heeft om hier te moddereren
maar hier moet je wel rekening mee houden als je PUB-mod wordt, met pubers heb je nu eenmaal zulke incidenten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Jotcha het volgende:
niks voor jou?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:49 schreef leeell het volgende:
[..]
maar hier moet je wel rekening mee houden als je PUB-mod wordt, met pubers heb je nu eenmaal zulke incidenten.
van mij weten ze al hoe of wat, dus we zien het wel, ongeacht denk ik wel een visie te hebben wat hier kan gebeuren.quote:
Zou fijn zijn als de nieuwe mods dan meteen een signaal afgeven dat zoiets niet gewenst is, zodat dit soort onzin tot een minimum beperkt wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:49 schreef leeell het volgende:
[..]
maar hier moet je wel rekening mee houden als je PUB-mod wordt, met pubers heb je nu eenmaal zulke incidenten.
offtopic geneuzel wordt niet gewaardeerd, nergens niet, nooit niet ,quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als de nieuwe mods dan meteen een signaal afgeven dat zoiets niet gewenst is, zodat dit soort onzin tot een minimum beperkt wordt.
Streng modden dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:53 schreef leeell het volgende:
[..]
offtopic geneuzel wordt niet gewaardeerd, nergens niet, nooit niet ,
dat kan allemaal in slowchats, DM of PM
ja maar je moet wel rekening houden met de stijlquote:
Dan zou dus iemand die zulke inzichten heeft, langer meedraait op het forum en in PUB, een geschikte mod zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ja maar je moet wel rekening houden met de stijl
als PUB echt PUB word is het een wereld van verschil met bijv. GC of R&P
bepaalde dingen gaan gewoon vaker voorkomen
Het kan best zoals in R&P lijkt me, alles wat anders is is onzin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef leeell het volgende:
[..]
R&P is wel serieuzer dan PUBquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kan best zoals in R&P lijkt me, alles wat anders is is onzin.
niet mee eens, waar in R&P een zeer serieuze toon wordt gewaardeerd in gevallen met psychische oorzaak kan het puberbrein net zo onstuimig zijn maar was toegankelijker van aard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kan best zoals in R&P lijkt me, alles wat anders is is onzin.
Maar met serieuze problemen moet net zo serieus omgegaan worden, ook al zijn de onderwerpen minder serieus. 99% van de topics loopt uit in slowchat, grote monden en slap geouwehoer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
R&P is wel serieuzer dan PUB
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef leeell het volgende:
[..]
daar moet dan ook op gelet worden dat er antwoorden gegeven worden waar pubers wel wat aan hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar met serieuze problemen moet net zo serieus omgegaan worden, ook al zijn de onderwerpen minder serieus. 99% van de topics loopt uit in slowchat, grote monden en slap geouwehoer.
Ja, consequent zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Snowbells het volgende:
Mensen denken nu dat ze in pub een beetje kunnen trollen, moet verandering in komen
je extensieve trackrecord in PUB geeft je vast veel ervaring .quote:
daar gaan mods sowieso niet over, dus dat snap je al nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, consequent zijn.
3x off-topic posten of spammen is 1 dag ban
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Snowbells het volgende:
Mensen denken nu dat ze in pub een beetje kunnen trollen, moet verandering in komen
Nee, maar je snapt zelf toch ook wel dat wat je zei gewoon eigenlijk:"Mensen in PUB gaan zich minder aan de regels houden" was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef leeell het volgende:
[..]
je extensieve trackrecord in PUB geeft je vast veel ervaring .
Dus een mod gaat alleen een paar postjes wissen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef leeell het volgende:
daar gaan mods sowieso niet over, dus dat snap je al niet
je moet op een andere manier modereren in PUB dan in KLB of R&Pquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt zelf toch ook wel dat wat je zei gewoon eigenlijk:"Mensen in PUB gaan zich minder aan de regels houden" was.
het is aan de (forum)-admins of diegene dan gebanned wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus een mod gaat alleen een paar postjes wissen?
Oh wow dan gaan diegene toch gewoon door met spammen?
Tuurlijk niet, pubers zijn geen probleemforumjongeren ofzo...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet op een andere manier modereren in PUB dan in KLB of R&P
Dan meldt een mod dat toch aan een FA ei.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus een mod gaat alleen een paar postjes wissen?
Oh wow dan gaan diegene toch gewoon door met spammen?
met deze post geef je wel blijk dat je FOK! niet echt snapt, elk subforum heeft een andere toon, een andere aard, mods moeten hier op inspelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, pubers zijn geen probleemforumjongeren ofzo...
dank je voor de tip.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mail gewoon forum@fok.nl als je zo graag mod wil worden.
hoe voelt dat nu, niet herkend worden ?quote:
ik snap het niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe voelt dat nu, niet herkend worden ?
Oh wow PUB heeft ook echt een andere aard hoor, hallo je praat net alsof het folk stammen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef leeell het volgende:
[..]
met deze post geef je wel blijk dat je FOK! niet echt snapt, elk subforum heeft een andere toon, een andere aard, mods moeten hier op inspelen.
"De regels bepalen" Ik vraag gewoon dat mods strenger optreden tegen spammers (jij dus)quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand met 300 posts (RetRy32) denkt even de hele regels van fok te bepalen
Dat je dit spam noemt, laat al zien dat je nog even fok moet begrijpen. Komt wel Nederlandsequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"De regels bepalen" Ik vraag gewoon dat mods strenger optreden tegen spammers (jij dus)
de oude rotten worden weggedrukt en behandeld als nieuwelingen, pijnlijk wel , straks word je net zo zuur als Static.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, van GC, K&W en STA. En later zelfs van MED!
hou maar opquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh wow PUB heeft ook echt een andere aard hoor, hallo je praat net alsof het folk stammen zijn.
Mensen zien PUB als de enige plek waar racisme en spam is toegelaten.
Een soort spamworld is dit.
Is dit de aard die jij wilt aanhouden?
Lol mijn ouders zijn niet eens nederlands.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je dit spam noemt, laat al zien dat je nog even fok moet begrijpen. Komt wel Nederlandse
Waar zie jij hem zeggen dat hij gespam wil aanhoudenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh wow PUB heeft ook echt een andere aard hoor, hallo je praat net alsof het folk stammen zijn.
Mensen zien PUB als de enige plek waar racisme en spam is toegelaten.
Een soort spamworld is dit.
Is dit de aard die jij wilt aanhouden?
Dit noem je net bij mij spam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol mijn ouders zijn niet eens nederlands.
En ga niet racistisch doen, thanks.
Ok, maar ik heb daar gelukkig geen last van hoor....quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef leeell het volgende:
[..]
de oude rotten worden weggedrukt en behandeld als nieuwelingen, pijnlijk wel , straks word je net zo zuur als Static.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Je moet rekening houden met de doelgroep, snap je toch wel retry
dat zegt niemand, je rukt dingen ongelofelijk uit zn verband.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar de doelgroep (inclusief ik, ik ben 14) hoeft niet in elk topic cynisch te reageren of vol te spammen met offtopic dingen.
daar wordt ook wat aan gedaan maar het moet wel op de juiste manierquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar de doelgroep (inclusief ik, ik ben 14) hoeft niet in elk topic cynisch te reageren of vol te spammen met offtopic dingen.
Maar jij zij dat de mods anders ermee om moesten gaan...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zegt niemand, je rukt dingen ongelofelijk uit zn verband.
doe dit in SCquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar jij zij dat de mods anders ermee om moesten gaan...
Uhh hoe kan je anders met dit omgaan
PUB / Vriendin niet meer zien.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar jij zij dat de mods anders ermee om moesten gaan...
Uhh hoe kan je anders met dit omgaan
PUB / Vriendin niet meer zien.
quote:
Inderdaad en zulke topics horen gewoon in de PUBquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Samen met vrienden op vakantie, hoe ouders overtuigen?
En daar zijn die aankomende mods voorquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu nog het grote aantal trolls wegwerken
Klopt, kortom ik denk wel dat er verbetering in gaat komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En daar zijn die aankomende mods voor
Dat komt inderdaad wel goed,lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, kortom ik denk wel dat er verbetering in gaat komen
Ja dan durven de pubers ook weer topics te openenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad wel goed,lijkt me.
Als iedereen een beetje normaal meegaat postenen niet gaat baggeren
En dan is pub geredquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan durven de pubers ook weer topics te openen
editten of verwijderen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu nog het grote aantal trolls wegwerken
Geen idee, maar er moet gewoon gezorgd worden dat de kloons en andere useless post in de hand worden gehouden aangezien het nu lijkt alsof het grootste deel van Pub daardoor word gemaakt..quote:
Die haal je toch weg dan? Als je de boel schoon wil houden kan je beter de shit verwijderen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de inhoud toch?
ja tenzij er ook een regel nuttig in staat, dan haal je alleen de nonsens wegquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die haal je toch weg dan? Als je de boel schoon wil houden kan je beter de shit verwijderen lijkt me.
ja, lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tenzij er ook een regel nuttig in staat, dan haal je alleen de nonsens weg
Nou nee, dan heb je gewoon geen topicsquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En dan is pub gered.
Je krijgt eerst wel minder topic's ja eerst. maar dat kan er meer wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou nee, dan heb je gewoon geen topics
Ik ben benieuwd wat het gaat brengen, maar ben er van overtuigd dat alles best soepel kan gaan lopen met de juiste draai.
En jullie zelf, beetje elkaar aanspreken op kutgedrag werkt bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En daar zijn die aankomende mods voor
Morgen word je blauw wakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
kan ik nog opblijven voor spektakel of kan ik morgen weer inhaken ?
ik ga meestal blauw naar bedquote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgen word je blauw wakker.
kusje poesquote:Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
...
Tijd om er een eind aan te breien.Doein iel
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef yvonne het volgende:
En toch zijn we hard aan het werkEr moet een hoop tegelijk:
ONZ-ers weer terug naar onz, hoe, waar, wat
Mods, zaken op de rails zetten.
Luisteren naar jullie wensen
Dus.
Morgen ben ik weer een dag vrij en kunnen we verder.
udowu vind ik leuk want ik ben wel een sensatiezoeker, maar de kans is groot dat dat weer de kanker van FOK! wordt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef yvonne het volgende:
Denk met me mee hoe we de ONZ slowchatters weer naar ONZ krijgen.
Nieuwe slowchat?
udowu 2.0?
Ik ben zo werken, probeer er even met de ONZ ers seriues op in te gaan ajb?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
udowu vind ik leuk want ik ben wel een sensatiezoeker, maar de kans is groot dat dat weer de kanker van FOK! wordt.
Een nieuwe sc zie ik wel zitten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |