ja, lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tenzij er ook een regel nuttig in staat, dan haal je alleen de nonsens weg
Nou nee, dan heb je gewoon geen topicsquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En dan is pub gered.
Je krijgt eerst wel minder topic's ja eerst. maar dat kan er meer wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou nee, dan heb je gewoon geen topics
Ik ben benieuwd wat het gaat brengen, maar ben er van overtuigd dat alles best soepel kan gaan lopen met de juiste draai.
En jullie zelf, beetje elkaar aanspreken op kutgedrag werkt bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En daar zijn die aankomende mods voor
Morgen word je blauw wakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
kan ik nog opblijven voor spektakel of kan ik morgen weer inhaken ?
ik ga meestal blauw naar bedquote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgen word je blauw wakker.
kusje poesquote:Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
...
Tijd om er een eind aan te breien.Doein iel
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef yvonne het volgende:
En toch zijn we hard aan het werkEr moet een hoop tegelijk:
ONZ-ers weer terug naar onz, hoe, waar, wat
Mods, zaken op de rails zetten.
Luisteren naar jullie wensen
Dus.
Morgen ben ik weer een dag vrij en kunnen we verder.
udowu vind ik leuk want ik ben wel een sensatiezoeker, maar de kans is groot dat dat weer de kanker van FOK! wordt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef yvonne het volgende:
Denk met me mee hoe we de ONZ slowchatters weer naar ONZ krijgen.
Nieuwe slowchat?
udowu 2.0?
Ik ben zo werken, probeer er even met de ONZ ers seriues op in te gaan ajb?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
udowu vind ik leuk want ik ben wel een sensatiezoeker, maar de kans is groot dat dat weer de kanker van FOK! wordt.
Een nieuwe sc zie ik wel zitten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |