de oude rotten worden weggedrukt en behandeld als nieuwelingen, pijnlijk wel , straks word je net zo zuur als Static.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, van GC, K&W en STA. En later zelfs van MED!
hou maar opquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh wow PUB heeft ook echt een andere aard hoor, hallo je praat net alsof het folk stammen zijn.
Mensen zien PUB als de enige plek waar racisme en spam is toegelaten.
Een soort spamworld is dit.
Is dit de aard die jij wilt aanhouden?
Lol mijn ouders zijn niet eens nederlands.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je dit spam noemt, laat al zien dat je nog even fok moet begrijpen. Komt wel Nederlandse
Waar zie jij hem zeggen dat hij gespam wil aanhoudenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh wow PUB heeft ook echt een andere aard hoor, hallo je praat net alsof het folk stammen zijn.
Mensen zien PUB als de enige plek waar racisme en spam is toegelaten.
Een soort spamworld is dit.
Is dit de aard die jij wilt aanhouden?
Dit noem je net bij mij spam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol mijn ouders zijn niet eens nederlands.
En ga niet racistisch doen, thanks.
Ok, maar ik heb daar gelukkig geen last van hoor....quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef leeell het volgende:
[..]
de oude rotten worden weggedrukt en behandeld als nieuwelingen, pijnlijk wel , straks word je net zo zuur als Static.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Je moet rekening houden met de doelgroep, snap je toch wel retry
dat zegt niemand, je rukt dingen ongelofelijk uit zn verband.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar de doelgroep (inclusief ik, ik ben 14) hoeft niet in elk topic cynisch te reageren of vol te spammen met offtopic dingen.
daar wordt ook wat aan gedaan maar het moet wel op de juiste manierquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar de doelgroep (inclusief ik, ik ben 14) hoeft niet in elk topic cynisch te reageren of vol te spammen met offtopic dingen.
Maar jij zij dat de mods anders ermee om moesten gaan...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zegt niemand, je rukt dingen ongelofelijk uit zn verband.
doe dit in SCquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar jij zij dat de mods anders ermee om moesten gaan...
Uhh hoe kan je anders met dit omgaan
PUB / Vriendin niet meer zien.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar jij zij dat de mods anders ermee om moesten gaan...
Uhh hoe kan je anders met dit omgaan
PUB / Vriendin niet meer zien.
quote:
Inderdaad en zulke topics horen gewoon in de PUBquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Samen met vrienden op vakantie, hoe ouders overtuigen?
En daar zijn die aankomende mods voorquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu nog het grote aantal trolls wegwerken
Klopt, kortom ik denk wel dat er verbetering in gaat komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En daar zijn die aankomende mods voor
Dat komt inderdaad wel goed,lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, kortom ik denk wel dat er verbetering in gaat komen
Ja dan durven de pubers ook weer topics te openenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad wel goed,lijkt me.
Als iedereen een beetje normaal meegaat postenen niet gaat baggeren
En dan is pub geredquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan durven de pubers ook weer topics te openen
editten of verwijderen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu nog het grote aantal trolls wegwerken
Geen idee, maar er moet gewoon gezorgd worden dat de kloons en andere useless post in de hand worden gehouden aangezien het nu lijkt alsof het grootste deel van Pub daardoor word gemaakt..quote:
Die haal je toch weg dan? Als je de boel schoon wil houden kan je beter de shit verwijderen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de inhoud toch?
ja tenzij er ook een regel nuttig in staat, dan haal je alleen de nonsens wegquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die haal je toch weg dan? Als je de boel schoon wil houden kan je beter de shit verwijderen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |