Ik zou me doodschamen als ik net zoals Kloontje zou moeten acteren. Klapmongool was dat zegquote:
Not sure if trolling.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef EliteJ het volgende:
16 en 18. ik vind haar een beetje stom :$
Zeikwijven zullen zeiken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat een lul ben je als je haar toen op het gala hebt laten vallen dan
ik kan me best voorstellen dat die moeder dan zegt ga maar niet met hem om, straks laat hij je weer vallen, en misschien is de mening van haar moeder heel belangrijk voor haar en denkt ze, ohja daar zit wat in. Met andere woorden, TS is een lul geweest en had haar nooit moeten laten vallen, hoeveel ze ook praatte over dr vriendje, jaloers kreng dat hij is.quote:
Als ik leuk wil uitgaan met iemand die de hele avond loopt te dreinen heb ik er ook geen zin meer in.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat die moeder dan zegt ga maar niet met hem om, straks laat hij je weer vallen, en misschien is de mening van haar moeder heel belangrijk voor haar en denkt ze, ohja daar zit wat in. Met andere woorden, TS is een lul geweest en had haar nooit moeten laten vallen, hoeveel ze ook praatte over dr vriendje, jaloers kreng dat hij is.
Nee snap ik, het is ook niet leuk maar ik kan me wel voorstellen dat die moeder dan vindt dat hij haar heeft laten zitten en zij daarin meegaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik leuk wil uitgaan met iemand die de hele avond loopt te dreinen heb ik er ook geen zin meer in.
Heeft niets met jaloezie te maken, is dan gewoon asociaal gedrag.
Dat die moeder dat denkt snap ik, aangezien ze thuis niet verteld zal hebben: "ik zat de hele avond te kankeren en te zeiken over mijn vriendje, en toen had de vriend waar ik mee was er geen zin meer in."quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee snap ik, het is ook niet leuk maar ik kan me wel voorstellen dat die moeder dan vindt dat hij haar heeft laten zitten en zij daarin meegaat.
Precies, zou ik ook niet vertellenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat die moeder dat denkt snap ik, aangezien ze thuis niet verteld zal hebben: "ik zat de hele avond te kankeren en te zeiken over mijn vriendje, en toen had de vriend waar ik mee was er geen zin meer in."
Dan begrijpen we elkaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies, zou ik ook niet vertellen
vrouwen zijn rare bitches, leer er mee leven en zoek een wijf die niet zo apart doetquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef EliteJ het volgende:
Maar ik was niet jaloers, maar ze zei dat het steeds slecht ging met die jongen, maar ze probeerde het ook niet op te lossen. Daar werd ik moe van, aangezien ze zelf niet beseft dat ze mij ook meerdere keren heeft laten vallen.
Ja, wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrouwen zijn rare bitches, leer er mee leven en zoek een wijf die niet zo apart doet
weet je niet eens waar ze woont?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:42 schreef EliteJ het volgende:
Hoe kan ik haar nou batsen, als ik haar niet eens kan zienhaha
Ik mag van haar moeder niet in de buurt komen, zei ik toch al :$quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je niet eens waar ze woont?
klap die moeder en neuk die chickquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef EliteJ het volgende:
[..]
Ik mag van haar moeder niet in de buurt komen, zei ik toch al :$
Neger wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef EliteJ het volgende:
16 en 18. ik vind haar een beetje stom :$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |