abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119161600
Beste fokkers,

Onlangs is een vriendin van me weer vrijgezel geworden. maar ik heb een probleempje

We konden heel goed praten, en we zouden op een zaterdagje samen naar de stad
gaan.

Nu komt het. ik zou haar op gaan halen, dus ging ze het aan haar moeder vragen of het oke was.

Toen zei haar moeder dat het niet mocht omdat ik haar alleen maar zou kwetsen, dit zegt deze moeder omdat ik haar inderdaad met het gala heb laten vallen. dit kwam omdat zij alsmaar over haar vriendje zeurde en ik er even niet meer tegen kon. waarop ik zei dat het niet meer doorging.

ze was hier heel erg van over de zeik maar ze bleef daarna nog 6 maanden samen met haar vriendje.

Nu is het al 1 maandje uit en ging het weer redelijk goed met haar, totdat ze te horen kreeg dat haar vriendje in de relatie meerdere keren vreemd is gegaan. nu wil ik er heel graag voor haar zijn, als vriend & vriendje. maar ze luistert naar haar ouders. ondanks dit wil het toch heel erg graag goed maken. omdat wij totaal hetzelfde zijn, allebei licht autistisch & volop inzet voor onze relaties.

Daarnaast hebben we het allebei niet echt getroffen met onze vaders. Ook kunnen we goed lachen met elkaar en we delen ook dezelfde politieke ideeen.

Ik hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen want ik wil echt met haar verder als vriend of vriendje, en het is voor mij gewoon niet mogelijk om haar te laten gaan,

Alvast bedankt,

EliteJ
pi_119161971
quote:
Ik zou me doodschamen als ik net zoals Kloontje zou moeten acteren. Klapmongool was dat zeg :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_119162086
Maar zij luistert dus naar haar moeder met wie ze om mag gaan en met wie niet? Hoe oud zijn jullie?
Gewoon normaal doen ja.
pi_119162139
16 en 18. ik vind haar een beetje stom :$

ik ben 18 btw.
pi_119162189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef EliteJ het volgende:
Not sure if trolling.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119162620
Wat een lul ben je als je haar toen op het gala hebt laten vallen dan :')
Tax wil tetten :)!
pi_119166973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat een lul ben je als je haar toen op het gala hebt laten vallen dan :')
Zeikwijven zullen zeiken.
pi_119167145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zeikwijven zullen zeiken.
ik kan me best voorstellen dat die moeder dan zegt ga maar niet met hem om, straks laat hij je weer vallen, en misschien is de mening van haar moeder heel belangrijk voor haar en denkt ze, ohja daar zit wat in. Met andere woorden, TS is een lul geweest en had haar nooit moeten laten vallen, hoeveel ze ook praatte over dr vriendje, jaloers kreng dat hij is.
pi_119167468
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ik kan me best voorstellen dat die moeder dan zegt ga maar niet met hem om, straks laat hij je weer vallen, en misschien is de mening van haar moeder heel belangrijk voor haar en denkt ze, ohja daar zit wat in. Met andere woorden, TS is een lul geweest en had haar nooit moeten laten vallen, hoeveel ze ook praatte over dr vriendje, jaloers kreng dat hij is.
Als ik leuk wil uitgaan met iemand die de hele avond loopt te dreinen heb ik er ook geen zin meer in.

Heeft niets met jaloezie te maken, is dan gewoon asociaal gedrag.
pi_119167576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ik leuk wil uitgaan met iemand die de hele avond loopt te dreinen heb ik er ook geen zin meer in.

Heeft niets met jaloezie te maken, is dan gewoon asociaal gedrag.
Nee snap ik, het is ook niet leuk maar ik kan me wel voorstellen dat die moeder dan vindt dat hij haar heeft laten zitten en zij daarin meegaat.
pi_119167696
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee snap ik, het is ook niet leuk maar ik kan me wel voorstellen dat die moeder dan vindt dat hij haar heeft laten zitten en zij daarin meegaat.
Dat die moeder dat denkt snap ik, aangezien ze thuis niet verteld zal hebben: "ik zat de hele avond te kankeren en te zeiken over mijn vriendje, en toen had de vriend waar ik mee was er geen zin meer in."
pi_119167767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat die moeder dat denkt snap ik, aangezien ze thuis niet verteld zal hebben: "ik zat de hele avond te kankeren en te zeiken over mijn vriendje, en toen had de vriend waar ik mee was er geen zin meer in."
Precies, zou ik ook niet vertellen :')
pi_119168446
Maar ik was niet jaloers, maar ze zei dat het steeds slecht ging met die jongen, maar ze probeerde het ook niet op te lossen. Daar werd ik moe van, aangezien ze zelf niet beseft dat ze mij ook meerdere keren heeft laten vallen.
pi_119168820
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Precies, zou ik ook niet vertellen :')
Dan begrijpen we elkaar. :)
pi_119168939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef EliteJ het volgende:
Maar ik was niet jaloers, maar ze zei dat het steeds slecht ging met die jongen, maar ze probeerde het ook niet op te lossen. Daar werd ik moe van, aangezien ze zelf niet beseft dat ze mij ook meerdere keren heeft laten vallen.
vrouwen zijn rare bitches, leer er mee leven en zoek een wijf die niet zo apart doet
pi_119169509
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

vrouwen zijn rare bitches, leer er mee leven en zoek een wijf die niet zo apart doet
Ja, wij begrijpen elkaar.
pi_119173085
Het helpt om een keertje te batsen. Kun je close van worden. Als je klabanus meer dan 20 cm is raak je haar niet meer kwijt.
pi_119175497
Hoe kan ik haar nou batsen, als ik haar niet eens kan zien :') haha
pi_119175511
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:42 schreef EliteJ het volgende:
Hoe kan ik haar nou batsen, als ik haar niet eens kan zien :') haha
weet je niet eens waar ze woont?
pi_119175845
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

weet je niet eens waar ze woont?
Ik mag van haar moeder niet in de buurt komen, zei ik toch al :$
pi_119203324
Zoek een ander. :P
She met monsters.
pi_119203633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef EliteJ het volgende:

[..]

Ik mag van haar moeder niet in de buurt komen, zei ik toch al :$
klap die moeder en neuk die chick
pi_119744804
Okee klaar, ik heb dagga gedaan met haar en nu is ze lief tegen me. thanx voor die tip!

Moeder was niet thuis dat wel..
pi_119745740
Opgeruimd :Y
pi_119771682
Gala laten vallen kan je ook eigenlijk niet maken...

En dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef EliteJ het volgende:

Neger wat? :')

[ Bericht 85% gewijzigd door pimmetje2010 op 30-11-2012 11:24:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')