PUB / Hoelaat gaan jullie slapen en hoelaat staan jullie op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar...
PUB / Hoelaat gaan jullie slapen en hoelaat staan jullie op?
PUB / Hoe laat naar bed
PUB / Ik word aangerand...
PUB / Seksualiteit
PUB / help
Bagger topics op de eerste pagina...
En de meeste "HELP ik ben/mijn ___ is" topics zijn gewoon verkapte versies van "Help ik ben onzeker"!
Onzekerheid slowchat!? (just an idea :3)
Wmb wordt deze flauwekul gewoon weggehaald.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef RetRy32 het volgende:
Iedereen gaat dan ergens rondhangen of naar huis...
Wat doe jij/zou jij doen dan?
Masturberen in de WCs?
quote:
Ik heb al gezegd dat ik erg weinig geduld heb dus je kunt 2 dingen doen, zo doorgaan of je gewoon aanpassen.quote:
yvonne iemand zegt dat mijn topic onzin is terwijl het gewoon serieus is ik heb het over RetRy32quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik erg weinig geduld heb dus je kunt 2 dingen doen, zo doorgaan of je gewoon aanpassen.
Kan je ook mensen uit een bepaalde categorie bannen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wmb wordt deze flauwekul gewoon weggehaald.
Doe niet zo kinderachtig zegquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
yvonne iemand zegt dat mijn topic onzin is terwijl het gewoon serieus is ik heb het over RetRy32
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is toch waar?
Dit topic is serieus en er wordt serieus op gereageerd.
Ik bedoelde dat een topic met als onderwerp: mijn ouders verbieden teveel etc. Ook handig zou kunnen zijn, no offense.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wmb wordt deze flauwekul gewoon weggehaald.
had je dat dan niet meteen zo kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:28 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een topic met als onderwerp: mijn ouders verbieden teveel etc. Ook handig zou kunnen zijn, no offense.
Uhh, typ dan gewoon normaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het waar was.
Is dit Nederlandse les? Begrijp nou eens dat Nederlands niet zo makkelijk is als je niet van Nederland komt.quote:
Grapjequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had je dat dan niet meteen zo kunnen verwoorden
Oh sorry, wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is dit Nederlandse les? Begrijp nou eens dat Nederlands niet zo makkelijk is als je niet van Nederland komt.
Weet ik, maar het typt toch veel lekkerder door zonder al die leestekens? Of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet.
Maar je kan alsnog punten en hoofdletters gebruiken.
Of een "entertje" erin zetten
Let eens op bij Nederlandsquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik, maar het typt toch veel lekkerder door zonder al die leestekens? Of ligt dat aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |