Nee dat heb ik niet gedaan hoor... (sarcasme)quote:Op zondag 18 november 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
ga eens serieus het gesprek met haar aan ipv schelden?
1 op 1 en leg uit dat je het echt niet fijn vind
djeez ik zal nog eens proberen om een puber te helpenquote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gedaan hoor... (sarcasme)
Sorry maar je snapt wel dat ik gefrustreerd ben... (zou jij toch ook zijn als een dikke man elke dag aan je kut zat)quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
djeez ik zal nog eens proberen om een puber te helpen
Schelden is een goed gesprekquote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gedaan hoor... (sarcasme)
Eerst heb ik het een paar keer normaal gezegd.quote:Op zondag 18 november 2012 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schelden is een goed gesprek![]()
Maar als je niet wilt, laat dan jouw moeder haar moeder bellen
was het maar kut. dan haje er nog wat aanquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef d4v1d het volgende:
Als ze dik is gewoon omduwen. Komt ze niet meer overeind.
Anders gewoon naar de leraar ouder(s) of iemand gaan. Hier op fok zal de helft van de antwoorden toch niet echt helpen omdat je kutantwoorden krijgt
Ja, want meisjes zijn dan stoerquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het wordt eerder geaccepteerd dat je als meisje jongens slaat dan andersom
ik gong net jouw naam opzoeken en dst programma was vroeger echt baas ik keej het net en toen gi.g ik helemaal weer stukquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gewoon even zeggen dat je daar niet van gediend bent en dat als ze door gaat er helaas represailles zullen zijn. Ze zal waarschijnlijk vragen wat je dan gaat doen, maar dan zeg je gewoon dat ze daar wel achter komt als ze door gaat. Als ze je dan nog eens aanrand dan hoek je zo ff een paar tanden uit der bakkes
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef lulzy het volgende:
Kan je haar niet doorsturen naar die kutuser Haan33 of zo. Die heeft moeite met chickies hosselen, misschien is dat potentieel neuk materiaal voor ome haan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |