abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:06:18 #1
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118748777
Ik vind al een tijdje een jongen leuk. Gisteren ging ik wat drinken met hem en een vriendin van me na een tentamen.
Ze hadden het over zoenen enzo. Ik dacht echt: hou op over dit onderwerp. Ik heb nog nooit gezoend namelijk en dat weten ze niet. Ik kon het gesprek ergens anders naar leiden dus gelukkig vroegen ze niks aan mij. Wat kan ik doen de volgende keer? Ik ken ze nog niet echt lang, dus ze weten het niet. Sowieso die jongen niet haha.

Hij zei ook dat hij nooit op een meisje durft af te stappen. Hij is bang voor afwijzing dus hij doet het maar niet. Maar ik had juist verwacht van hem dat hij wel een stap zou zetten. Maar ik durf het dus ook niet.
Vooral omdat we best vriendschappelijk met elkaar omgaan. Maar ook weer niet, want dinsdag gaan we wat doen samen. En het is niet echt een date denk ik.

Ik durf dus echt niet tegen heb te zeggen dat ik hem leuk vind. Dus wat moet ik doen?! En ook die andere vraag over dat zoenen wat moet ik dan doen, haha!
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:07:43 #2
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_118748798
Je bent gewoon friendzoned. Stap op hem af, en pak m op zn smoel. Dat zoenen gaat wel vanzelf ;)
Tadumtiedum.
pi_118748808
Ga alleen met hem uit, zonder anderen erbij.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_118749035
Je bent hoe oud? :P
pi_118749085
You are in the brozone.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:35:58 #6
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_118749481
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:06 schreef supersof het volgende:
Ik durf dus echt niet tegen heb te zeggen dat ik hem leuk vind.
Mocht je er zeker van willen zijn dat je je relatie welke je nog niet hebt stuk wilt laten lopen moet je vooral zeggen dat je hem leuk vind. Dan ben je hem in 1 klap kwijt. (Hiermee bedoel ik dat je iemand voor de rest van je leven afschrikt)

Er valt op het internet genoeg te vinden over hoe je jongens/meisjes het beste kan benaderen met dat soort dingen dus ik zou daar maar eerst gaan kijken naar tips.

Overigens is niet geschoten altijd mis, dus het gevoel dat je geen stap hebt gezet zal aan je blijven knagen. Echter zal het te laat zijn wanneer je het toch besluit te doen omdat je "windows of opportunity" voorbij is wat met andere woorden betekent dat je je kans hebt laten schieten en je niet meer dan zijn vriend blijft.
pi_118751221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Mocht je er zeker van willen zijn dat je je relatie welke je nog niet hebt stuk wilt laten lopen moet je vooral zeggen dat je hem leuk vind. Dan ben je hem in 1 klap kwijt. (Hiermee bedoel ik dat je iemand voor de rest van je leven afschrikt)

Hoezo dit? Als een meisje mij leuk vind en zij zou het zelf zeggen door middel van: 'ik vind je leuk'
zou ik misschien wel eventjes verbaasd zijn, maar niet meer dan dat. Naar mijn mening kan je dit dus ook prima zeggen als je niet zo goed bent in flirten.

Overigens is het wel makkelijker om iets te zeggen in de trant van 'Het lijkt me wel leuk om eens een keer iets leuks te doen met jou'.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:46:58 #8
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118754306
Ja ik ben niet echt iemand die dat durft ofzo. Maar ik wacht dinsdag wel af.. dan zijn we met z'n tweeën .
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_118758734
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
Ja ik ben niet echt iemand die dat durft ofzo. Maar ik wacht dinsdag wel af.. dan zijn we met z'n tweeën .
Kan ook wel, maar je geeft zelf aan dat het niet echt een date is, ik weet niet wat je dan samen gaat doen? Maar wat het ook is, laat dan in ieder geval merken dat je hem wel ziet zitten, want anders zal hij dit ook niet zien als date. Als hij jou ook wel ziet zitten en hij merkt dat jij hem wel leuk vind zal hij waarschijnlijk ook zelf wel stappen ondernemen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:51:40 #10
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118759627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Kan ook wel, maar je geeft zelf aan dat het niet echt een date is, ik weet niet wat je dan samen gaat doen? Maar wat het ook is, laat dan in ieder geval merken dat je hem wel ziet zitten, want anders zal hij dit ook niet zien als date. Als hij jou ook wel ziet zitten en hij merkt dat jij hem wel leuk vind zal hij waarschijnlijk ook zelf wel stappen ondernemen.
haha, nou ik denk dat de meeste mensen het niet leuk vinden. Maar hij woont in den haag en we gaan naar het vragenuurtje. Dus waar de tweede kamer vragen kan stellen enzo. Is wel interessant want we studeren journalistiek enzo :) maarja. Het is niet echt een date. Maar daarna gaan we wel ergens wat eten en dan weer samen naar utrecht, want hij doet nog een andere studie daar op dinsdag. blabla. Dus zijn wel wat uurtjes samen ^^ Ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken hoe ik hem kan laten weten dat ik hem leuk vind. Nog eventjes bedenken haha.
pi_118759897
Ja dinsdag afwachten en bij de kleinste hint er al op in haken!
If you can't win, lose like a champion!
pi_118767107
Als je hem meevraagt naar de film dan durft hij later die avond jou de liefde wel te verklaren.
pi_118777145
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef supersof het volgende:

[..]

haha, nou ik denk dat de meeste mensen het niet leuk vinden. Maar hij woont in den haag en we gaan naar het vragenuurtje. Dus waar de tweede kamer vragen kan stellen enzo. Is wel interessant want we studeren journalistiek enzo :) maarja. Het is niet echt een date. Maar daarna gaan we wel ergens wat eten en dan weer samen naar utrecht, want hij doet nog een andere studie daar op dinsdag. blabla. Dus zijn wel wat uurtjes samen ^^ Ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken hoe ik hem kan laten weten dat ik hem leuk vind. Nog eventjes bedenken haha.
Inderdaad, zoals de mensen hieronder al zeiden, geef hem tijdens het etentje hints dat je hem leuk vind. Geef complimentjes en lach naar hem. Oogcontact is ook belangrijk. Als hij weet dat jij hem leuk vind zal hij waarschijnlijk wel stappen ondernemen. Voor mij is het meestal wel duidelijk dat een meisje interesse heeft als ze naar me lacht en oogcontact maakt. Maar dan stap ik er daarna meestal zelf wel op af.

Als hij het dan na die hints nog niet doet is er een kans dat hij je gewoonweg niet 'leuk' leuk vind, of dat hij gewoon echt heel bang is voor afwijzing. In dat geval zal je het toch zelf duidelijk moeten zeggen of het laten zoals het is.
pi_118788536
ik zou het wel als een date zien, aangezien hij niet op meisjes afstapt is dit toch al wel wat.. reken er maar wel op, en als jij hem ook leuk vind ~let the magic happen~
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:54:39 #15
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118790494
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef praatmaarraak het volgende:
ik zou het wel als een date zien, aangezien hij niet op meisjes afstapt is dit toch al wel wat.. reken er maar wel op, en als jij hem ook leuk vind ~let the magic happen~
Haha, ja is het een date?! Ik weet het niet. Argh, ik vind dit zo moeilijk :?
pi_118791459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef supersof het volgende:

[..]

Haha, ja is het een date?! Ik weet het niet. Argh, ik vind dit zo moeilijk :?
ik maak hetzelfde mee momenteel.. dus ik denk wel dat ik je kan helpen, ik zit ook met enorm veel vrage
pi_118791615
Ik denk dat je dit nog niet helemaal als een officiële date hoeft te zien. Ga gewoon gezellig met elkaar om, klets een eind raak met elkaar. Als je met hem kan lachen en leuk kan praten (en vice versa), dan is er zeker een klik. Geef inderdaad tijdens het eten subtiele hints, dan krijgt hij wel door dat je hem ziet zitten. En als jullie afscheid nemen moet je zeggen dat je het heel leuk/gezellig vond en dat jullie zeker snel weer moeten afspreken. Als hij dit beaamt zit het wel goed ;)
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:29:38 #18
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118791775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef christiman het volgende:
Ik denk dat je dit nog niet helemaal als een officiële date hoeft te zien. Ga gewoon gezellig met elkaar om, klets een eind raak met elkaar. Als je met hem kan lachen en leuk kan praten (en vice versa), dan is er zeker een klik. Geef inderdaad tijdens het eten subtiele hints, dan krijgt hij wel door dat je hem ziet zitten. En als jullie afscheid nemen moet je zeggen dat je het heel leuk/gezellig vond en dat jullie zeker snel weer moeten afspreken. Als hij dit beaamt zit het wel goed ;)
Ja, ik kan idd wel zeggen dat het gezellig was enzo :) Thanks!
pi_118862169
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja, ik kan idd wel zeggen dat het gezellig was enzo :) Thanks!
At your service :-) laat dinsdag na jullie "date" even weten hoe het was + vervolg!
Offtopic: misschien heb ik het gemist, maar hoe oud zijn jullie?
  maandag 5 november 2012 @ 20:14:49 #20
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118863289
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef christiman het volgende:

[..]

At your service :-) laat dinsdag na jullie "date" even weten hoe het was + vervolg!
Offtopic: misschien heb ik het gemist, maar hoe oud zijn jullie?
is goed! ik ben 17 en hij 19 :P
pi_118928596
Enenen, hoe was het? :-)
  woensdag 7 november 2012 @ 13:44:51 #22
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118933771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:14 schreef christiman het volgende:
Enenen, hoe was het? :-)
Het was heel gezellig enzo, wel veel tekens dat het wat zou kunnen worden. Maar ik zit denk ik toch in de friendzone. Maar dan deed hij weer wat en dacht ik wel: hmm kan nog komen. Heel verwarrend in ieder geval.
pi_118952063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef supersof het volgende:

[..]

Het was heel gezellig enzo, wel veel tekens dat het wat zou kunnen worden. Maar ik zit denk ik toch in de friendzone. Maar dan deed hij weer wat en dacht ik wel: hmm kan nog komen. Heel verwarrend in ieder geval.
Hij zegt toch dat ie niet op meisjes afstapt, hij wil dat jij het initiatief neemt :P
She met monsters.
  woensdag 7 november 2012 @ 20:55:41 #24
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_118952621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Sanna_ het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat ie niet op meisjes afstapt, hij wil dat jij het initiatief neemt :P
jaa, maar dat durf ik ook niet. ben echt een bangerik daarin hoor.
pi_118952744
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef supersof het volgende:

[..]

jaa, maar dat durf ik ook niet. ben echt een bangerik daarin hoor.
Was ik ook. Maar ik besefte wel dat niks doen ook niet hielp en dus begon ik maar het initiatief te nemen. :)

Denk 'wat maakt het uit' en doe het gewoon. :P
She met monsters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')