Mocht je er zeker van willen zijn dat je je relatie welke je nog niet hebt stuk wilt laten lopen moet je vooral zeggen dat je hem leuk vind. Dan ben je hem in 1 klap kwijt. (Hiermee bedoel ik dat je iemand voor de rest van je leven afschrikt)quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:06 schreef supersof het volgende:
Ik durf dus echt niet tegen heb te zeggen dat ik hem leuk vind.
Hoezo dit? Als een meisje mij leuk vind en zij zou het zelf zeggen door middel van: 'ik vind je leuk'quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Mocht je er zeker van willen zijn dat je je relatie welke je nog niet hebt stuk wilt laten lopen moet je vooral zeggen dat je hem leuk vind. Dan ben je hem in 1 klap kwijt. (Hiermee bedoel ik dat je iemand voor de rest van je leven afschrikt)
Kan ook wel, maar je geeft zelf aan dat het niet echt een date is, ik weet niet wat je dan samen gaat doen? Maar wat het ook is, laat dan in ieder geval merken dat je hem wel ziet zitten, want anders zal hij dit ook niet zien als date. Als hij jou ook wel ziet zitten en hij merkt dat jij hem wel leuk vind zal hij waarschijnlijk ook zelf wel stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
Ja ik ben niet echt iemand die dat durft ofzo. Maar ik wacht dinsdag wel af.. dan zijn we met z'n tweeën .
haha, nou ik denk dat de meeste mensen het niet leuk vinden. Maar hij woont in den haag en we gaan naar het vragenuurtje. Dus waar de tweede kamer vragen kan stellen enzo. Is wel interessant want we studeren journalistiek enzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar je geeft zelf aan dat het niet echt een date is, ik weet niet wat je dan samen gaat doen? Maar wat het ook is, laat dan in ieder geval merken dat je hem wel ziet zitten, want anders zal hij dit ook niet zien als date. Als hij jou ook wel ziet zitten en hij merkt dat jij hem wel leuk vind zal hij waarschijnlijk ook zelf wel stappen ondernemen.
Inderdaad, zoals de mensen hieronder al zeiden, geef hem tijdens het etentje hints dat je hem leuk vind. Geef complimentjes en lach naar hem. Oogcontact is ook belangrijk. Als hij weet dat jij hem leuk vind zal hij waarschijnlijk wel stappen ondernemen. Voor mij is het meestal wel duidelijk dat een meisje interesse heeft als ze naar me lacht en oogcontact maakt. Maar dan stap ik er daarna meestal zelf wel op af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
haha, nou ik denk dat de meeste mensen het niet leuk vinden. Maar hij woont in den haag en we gaan naar het vragenuurtje. Dus waar de tweede kamer vragen kan stellen enzo. Is wel interessant want we studeren journalistiek enzomaarja. Het is niet echt een date. Maar daarna gaan we wel ergens wat eten en dan weer samen naar utrecht, want hij doet nog een andere studie daar op dinsdag. blabla. Dus zijn wel wat uurtjes samen ^^ Ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken hoe ik hem kan laten weten dat ik hem leuk vind. Nog eventjes bedenken haha.
Haha, ja is het een date?! Ik weet het niet. Argh, ik vind dit zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef praatmaarraak het volgende:
ik zou het wel als een date zien, aangezien hij niet op meisjes afstapt is dit toch al wel wat.. reken er maar wel op, en als jij hem ook leuk vind ~let the magic happen~
ik maak hetzelfde mee momenteel.. dus ik denk wel dat ik je kan helpen, ik zit ook met enorm veel vragequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha, ja is het een date?! Ik weet het niet. Argh, ik vind dit zo moeilijk
Ja, ik kan idd wel zeggen dat het gezellig was enzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef christiman het volgende:
Ik denk dat je dit nog niet helemaal als een officiële date hoeft te zien. Ga gewoon gezellig met elkaar om, klets een eind raak met elkaar. Als je met hem kan lachen en leuk kan praten (en vice versa), dan is er zeker een klik. Geef inderdaad tijdens het eten subtiele hints, dan krijgt hij wel door dat je hem ziet zitten. En als jullie afscheid nemen moet je zeggen dat je het heel leuk/gezellig vond en dat jullie zeker snel weer moeten afspreken. Als hij dit beaamt zit het wel goed
At your service :-) laat dinsdag na jullie "date" even weten hoe het was + vervolg!quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik kan idd wel zeggen dat het gezellig was enzoThanks!
is goed! ik ben 17 en hij 19quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef christiman het volgende:
[..]
At your service :-) laat dinsdag na jullie "date" even weten hoe het was + vervolg!
Offtopic: misschien heb ik het gemist, maar hoe oud zijn jullie?
Het was heel gezellig enzo, wel veel tekens dat het wat zou kunnen worden. Maar ik zit denk ik toch in de friendzone. Maar dan deed hij weer wat en dacht ik wel: hmm kan nog komen. Heel verwarrend in ieder geval.quote:
Hij zegt toch dat ie niet op meisjes afstapt, hij wil dat jij het initiatief neemtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Het was heel gezellig enzo, wel veel tekens dat het wat zou kunnen worden. Maar ik zit denk ik toch in de friendzone. Maar dan deed hij weer wat en dacht ik wel: hmm kan nog komen. Heel verwarrend in ieder geval.
jaa, maar dat durf ik ook niet. ben echt een bangerik daarin hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie niet op meisjes afstapt, hij wil dat jij het initiatief neemt
Was ik ook. Maar ik besefte wel dat niks doen ook niet hielp en dus begon ik maar het initiatief te nemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa, maar dat durf ik ook niet. ben echt een bangerik daarin hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |