ONZ / [ONZ-Awards 2012] Stem-topic!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:51 schreef zovty het volgende:
Hoi oerbeer, kun je misschien iets meer vertellen?
Hej goeie!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-Awards 2012] Stem-topic!
Zou het op hem slaan? http://nl.wikipedia.org/wiki/Luc_Castaignosquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zou je toch echt aan Patje moeten vragen
(Ik heb echt geen idee)
Die is al heul lang geen ONZ mod meer. Ik ben van de zomer nog bij haar aan de BBQ geweest. Was gezellig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:54 schreef zovty het volgende:
En dan heb ik nog een vraag... waar de fuck is Myraela eigenlijk gebleven?
Als het met voetbal te maken heeft, ongetwijfeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou het op hem slaan? http://nl.wikipedia.org/wiki/Luc_Castaignos
Ja, dat wist ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die is al heul lang geen ONZ mod meer.
Ok. Nog geneukt?quote:Ik ben van de zomer nog bij haar aan de BBQ geweest. Was gezellig.
Oogkleppen, oordoppen, handschoenen en een rubber hoed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neuh teveel mensen en teveel omgevingsgeluid. Ach. Soms.
ik raad je het prikkeldraad van Bruynzeel aan. Die zijn deze winter erg goedkoop en brengen je zeker vele maanden aan pijn. Je weet dat je het wilt voelen dus ook ga je voor een Bruynzeel kast. Die dingen zijn gewoon het ultieme genot. Je moet het gewoon eens proberen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:52 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, als ik mijzelf wil kastijden, welk middel raad je dan aan?
Ik heb momenteel roestige fietskettingen, maar ik ben hier op uitgekeken.
Als jij overal dat blauwe vrouwtje invult doe ik overal die gele smiley.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:07 schreef aight1 het volgende:
is wel moeilijk want ik ken vooral UI's en geen namen
zware tijden
Die van mij staat hier linksboven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:07 schreef aight1 het volgende:
is wel moeilijk want ik ken vooral UI's en geen namen
zware tijden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als jij overal dat blauwe vrouwtje invult doe ik overal die gele smiley.
Dan winnen ik en tong80 alles!
Heb hem ook maar ingevuld op wat ik nu zo 1, 2, 3 kon bedenken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:16 schreef zovty het volgende:
Zeker moeilijk.
Ik kan me de kutn00bs die in januari zijn begonnen al niet eens meer herinneren.
En ik wil eigenlijk alle ONZ mods als geheel een prijs geven want ik zou echt niet kunnen kiezen dit jaar. Er springt niemand positief of negatief uit en dat is een verdienste van het hele team.
In de zomervakantie was het pas erg met dat volk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:16 schreef zovty het volgende:
Zeker moeilijk.
Ik kan me de kutn00bs die in januari zijn begonnen al niet eens meer herinneren.
En ik wil eigenlijk alle ONZ mods als geheel een prijs geven want ik zou echt niet kunnen kiezen dit jaar. Er springt niemand positief of negatief uit en dat is een verdienste van het hele team.
Gewoon Team ONZ invullen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:16 schreef zovty het volgende:
Die is er niet, gewoon omdat het kan. Ik ga straks ook maar even stemmen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:02 schreef Bitterlemon het volgende:
En waar is de award voor irritantste grammar nazi?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als jij overal dat blauwe vrouwtje invult doe ik overal die gele smiley.
Dan winnen ik en tong80 alles!
Dat is wel een gemis ja. Maar goed opgevangen door de meest diervriendelijke award wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geen bier-award meer
Zal straks even stemmen
Dat is KLB, dit gaat toch alleen over ONZ? Of mag je ook dingen buiten ONZ kiezen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef plopkweker het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar die hardloper die in zijn broek had gescheten in de bosjes? Vergeten te bookmarken
Was dat KLB?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is KLB, dit gaat toch alleen over ONZ?
Ja, een topic van WAHRHEIT of iets dergelijks.quote:
Gewoon invullen wat je weet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, ik stem toch maar niet, ben te lang weggeweest om eerlijk te kunnen oordelen.
Had jou bijna nog op de wannabe-mod plaats gezetquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, ik stem toch maar niet, ben te lang weggeweest om eerlijk te kunnen oordelen.
Invullen jeweet.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kan ik er serieus maar 2 invullen.
Goede keuze wel.quote:
quote:
ja toch , eigen mening en shit.quote:
dan gaat die wannabe-mod naar mezelfquote:
ooh shit , effe veranderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Het zijn de ONZ-awards mang.
Ik heb ook maar een paar categorieen gestemdquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben wel een echte ONZ user, maar ben er gewoon even tussenuit geweest, en zelfs door zo'n korte tijd kan ik die lijst niet meer invullen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een paar categorieen gestemdIk wou het in vullen maar kwam tot de pijnlijke conclusie dat ik me niet meer tot de ONZ users kan rekenen. Ik heb geen idee wie er tegenwoordig posten hier
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte ONZ user, maar ben er gewoon even tussenuit geweest, en zelfs daardoor kan ik die lijst niet meer invullen.
Jij bent dan ook een verzuurde ouwe lul.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger was
That's what they sayquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verzuurde ouwe lul.
Mij afmaken wat je bent enen grammernaziquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Dankjewel Hork.![]()
En Plopmans wil me niet tegenkomen in een donker steegje? Wat denk je dat ik ga doen?
retweetquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger was
Grammar, niet grammer.quote:Op woensdag 21 november 2012 06:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mij afmaken wat je bent enen grammernazi
quote:
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awardsquote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
1. Leukste nieuwkomer:
woid
2. Slechtste Nieuwkomer:
dasfisch
3. User die je niet wilt tegenkomen in een donker steegje:
Michhas
4. De Jan Steen award voor de meest bazige painter:
Manison
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)
SuperwormJim
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user)
CytiseChromatique
7. Gaarste trolluser:
Mr_chuck
8. Best geslaagde trolluser:
capuchon_jongen
9. De zich meest inlikkende user:
zweetteef
10. Allround meest gehate ONZ user:
Michhas
11. Wannabe-mod:
LompeHork
12. Beste mod:
Pharkus
13. Irritantste kutmod:
Heatwave
14. Meest overduidelijke zolderkamerbewoner:
Tong80
15. Mentaal zwak begaafdste user:
Supergirl
16. De castaignos award voor de user waar je hoge verwachtingen van had maar faalt:
vogeltjesdans
17. Beste topic 2012:
ONZ / [POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Precies, beetje raar hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awards
pvpquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
hoe heeft BBB zweetteef kunnen meemaken
Stay tuned..
weet ik veel, ik verdiep me niet in die afkortingenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
post volg waar staat de p eigenlijk voor? post toch?
post volg post
Dat ken ik alleen als PvP (Player vs. Player, MMO's enalles jwz).quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
post volg waar staat de p eigenlijk voor? post toch?
post volg post
Is gewijzigd, het was copy/paste werk voor de lijst, ik had dus een vraag over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
hoe heeft BBB zweetteef kunnen meemaken
Stay tuned..
Wist niet dat steven ONZ-mod wasquote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
Ook maar even gestemd hoor, jongens. Geen dank, graag gedaan
Ik nomineer mezelf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:02 schreef Bitterlemon het volgende:
En waar is de award voor irritantste grammar nazi?
Dat wilde ik ook zeggen. Lees dit nu pas. Te negatieve inslag qua vraagstelling.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awards
Zijn ook rare vragen. Beetje leuk bedoeld maar te ludiek uitgepakt.quote:
Dat bedoel ik. Je bedoelt het goed en ben nooit aan het schelden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef mr_chuck het volgende:
Er is al 3 keer op mij gestemd!
Waaronder 1x slechtste nieuwkomer (zo nieuw ben ik ook weer niet) en 2x gaarste troluser
(Ik heb geprobeerd te trollen, maar zoals de meeste FOK!KERS al weten kan ik er niks van en ben er ook mee gestopt)
Hmmmja, snap je punt wel daar.quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn ook rare vragen. Beetje leuk bedoeld maar te ludiek uitgepakt.
Had mij de opties laten verzinnenquote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, lijstjes kwamen wat veel voor ja, echter is deze natuurlijk uniek.
Het is wel onzin. Maar dan zorgen de users wel voor onzin antwoorden.quote:
Rob Scholte. Die schermde ermee dat ie een aanslag te voorduren kreeg.quote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Welke bekende rolstoelmusketier ziet u graag terug in ONZ?"
Nee, ik vat hem welquote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is wel onzin. Maar dan zorgen de users wel voor onzin antwoorden.
Nu wordt het gras voor de voeten van Koos weggemaaid.Ik bedoel het niet te kritisch begrijp me niet verkeerd.
Kan leuk zijn. Maar wat ik al zei. Veel onbedoelde negatieve. De azijnpissers krijgen nu te veel hun kans. Met een gewone vraagstelling kan het leuker zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik vat hem welbeter dit soort feedback dan 0 feedback. De vragen zijn inderdaad wat anders dit jaar. "Apart" zelfs, als je wilt.
Maak er een dilemma van.quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. Maar wat ik al zei. Veel onbedoelde negatieve. De azijnpissers krijgen nu te veel hun kans. Met een gewone vraagstelling kan het leuker zijn.
Wie opende de leukste topics ?
Om wie lag je het vaakst dubbel ?
Wie kwam het leukste binnen als newbie ?
Wie maakte de leukste/grappigste paints ?
Welke user had je willen missen als kiespijn ?
Ik haat alle mods, welke mod haatte jij het meest ?
Waarom postte Yvonne amper meer in Onzin ?
Welk topic herinner je je nog omdat je er om moest lachen ?
Welk topic heb je verdrongen ?
Wat wil je in 2013 zien in Onzin. Blote tieten of geslaagde humor van SuperwormJim ?
Wie was de leukste troller ?
Wie was de slechtste troller ?
Wie is overall Dé Fokkende Onzinner van 2012 ?
Zoiets ?
Je kan roem verwerven door te winnenquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef mr_chuck het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van deze awards?
Wat is het nut van de mensheidquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef mr_chuck het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van deze awards?
quote:Op maandag 26 november 2012 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut van de mensheid
Descartes : 'Ik denk dus ik besta' ?
Denk daar maar eens over na.
Oh, dit zijn wel goede vragen ja. Even bewaren voor volgend jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. Maar wat ik al zei. Veel onbedoelde negatieve. De azijnpissers krijgen nu te veel hun kans. Met een gewone vraagstelling kan het leuker zijn.
Wat wil je in 2013 zien in Onzin. Blote tieten of geslaagde humor van SuperwormJim ?
Zoiets ?
Quote der quotes....Groucho Marxquote:
Mooie lijst tong, echt waar!quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets ?
Dank u. Kost wat, maar dan heb je ook iets.quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Mooie lijst tong, echt waar!
ohai.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:54 schreef zovty het volgende:
En dan heb ik nog een vraag... waar de fuck is Myraela eigenlijk gebleven?
gvd daar gaat onze meet in een donker steegjequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef Oerbeer het volgende:
3. User die je niet wilt tegenkomen in een donker steegje:
Krullenbolletje (Omdat zomaar)
Ga stemmen jijquote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
gvd daar gaat onze meet in een donker steegje
Wie bedoel je?quote:
Tja.. gewoon. ONZ users?quote:
Ja, maar niet excessief.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen
Horkiequote:
Nee, het is nog steeds een zaaddodende bedoening, beetje jammer. Zal R49 eens een spam-postje gevenquote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
HorkieHet loopt nog niet erg storm he?
Jou heb ik eens gezien, aangenaam kennis.quote:
Ja ik ben verouderd hier.quote:
Ik haat mensen die hun zin niet.quote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jou heb ik eens gezien, aangenaam kennis.
Ik vind t eigenlijk wel baasquote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar mensen die zichzelf in elke categorie nomineerde, that's just sad![]()
Die slaan we gewoon over als we gaan tellenquote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind t eigenlijk wel baas
Ik heb je toch gemeet lul.quote:Op zondag 2 december 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zin niet.
Tevens: Topicreeks: UDOWU daarvandaan gok ik zomaar, anders heb je een bar slecht geheugen
Gaat niet lang duren dat tellenquote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die slaan we gewoon over als we gaan tellen
Je bent mij vergeten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je hebt een indruk achter gelaten, ik fap er elke avond nog op
quote:Op zondag 2 december 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren dat tellen
Helemaal nietquote:
Ja, na een bepaalde tijd kun je je post niet meer editten, maar je kan altijd even één van ons aanspreken, gooien we je post eventjes openquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef zovty het volgende:
Klopt het trouwens dat ik mijn post in het stemtopic niet kan wijzigen?
Over luv gesproken.quote:
Wat jij bedoelt is voortplanting dat is eerder een fenomeen hier op FoK! hork bedoelt vredequote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over luv gesproken.
Er wordt relatief gezien weinig geneukt in deze SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 15:13:04 ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:09 schreef Ash-Ketchum het volgende:
Hoi, laat ik mij even voorstellen, ik ben Ketchum......... Ash Ketchum! Sinds vandaag de nieuwste usere van FOK!dan vraag je je af wat die 70% was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, mijn fout.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan vraag je je af wat die 70% was.
Soberso is er altijd een deel schuld van de Rabobankquote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
70% jou fout, en 30% de fout van de rabobank?
yepquote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens toch wel teleurstellend, zo'n magere opkomst.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik own iedereen hard, wat ga ik winnen?
Een kusje op je linkerbil en eeuwige roem.
quote:
Hajeequote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Yveske het volgende:
De opkomst is inderdaad magertjes hier en toch ga ik niet meedoen met stemmen.
Stemmen hoort in mijn ogen anoniem te gebeuren en dat is in deze opzet helaas niet mogelijk.
Hierdoor gaat mijn stem op users als Hajee en SmitjeW helaas verloren.
Users die ik overigens graag mijn stem had willen geven. Het zij zo...
Wat me ook opvalt is dat er veel gekeken wordt naar wat de anderen gestemd hebben.
Daardoor zie je dezelfde namen keer op keer terugkomen in de stemmen van de anderen en ontstaat m.i. nogal een vertekend beeld.
Anyway, dit zijn just my 2 cents.
Misschien is het gewoon zo dat er beperkte opties zijn, of een paar favorieten. Kijk bijvoorbeeld naar de prijs voor beste painter, naast HaJee en HeaN82 is er niet zoveel keuze.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Yveske het volgende:
De opkomst is inderdaad magertjes hier en toch ga ik niet meedoen met stemmen.
Stemmen hoort in mijn ogen anoniem te gebeuren en dat is in deze opzet helaas niet mogelijk.
Hierdoor gaat mijn stem op users als Hajee en SmitjeW helaas verloren.
Users die ik overigens graag mijn stem had willen geven. Het zij zo...
Wat me ook opvalt is dat er veel gekeken wordt naar wat de anderen gestemd hebben.
Daardoor zie je dezelfde namen keer op keer terugkomen in de stemmen van de anderen en ontstaat m.i. nogal een vertekend beeld.
Anyway, dit zijn just my 2 cents.
haha ze gaan stemmentellend ten onderquote:
Je vergeet er 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
haha ze gaan stemmentellend ten onder
rip hoerbeer lompehoer hoer1987 smegmahoer
Geen zweetquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
aangepast, ik vergeet soms dat hij ook onz mod
Ja, een takje van de geldboom maar wel zo'n kleintje takje waar de 5 centjes aan groeien..quote:Op zondag 23 december 2012 12:32 schreef Nestalgie het volgende:
krijg je een takje? als je gewonnen hebt
altijd nog beter dan alleen maar takjes vinden in je zakjequote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, een takje van de geldboom maar wel zo'n kleintje takje waar de 5 centjes aan groeien..
Maar als je je ballen laat weghalen verharden je zaadleiders natuurlijk vind je het gekquote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
altijd nog beter dan alleen maar takjes vinden in je zakje
niet dat zakjequote:Op zondag 23 december 2012 14:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar als je je ballen laat weghalen verharden je zaadleiders natuurlijk vind je het gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |