Gewoon invullen wat je weet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, ik stem toch maar niet, ben te lang weggeweest om eerlijk te kunnen oordelen.
Had jou bijna nog op de wannabe-mod plaats gezetquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, ik stem toch maar niet, ben te lang weggeweest om eerlijk te kunnen oordelen.
Invullen jeweet.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kan ik er serieus maar 2 invullen.
Goede keuze wel.quote:
quote:
ja toch , eigen mening en shit.quote:
dan gaat die wannabe-mod naar mezelfquote:
ooh shit , effe veranderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Het zijn de ONZ-awards mang.
Ik heb ook maar een paar categorieen gestemdquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben wel een echte ONZ user, maar ben er gewoon even tussenuit geweest, en zelfs door zo'n korte tijd kan ik die lijst niet meer invullen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een paar categorieen gestemdIk wou het in vullen maar kwam tot de pijnlijke conclusie dat ik me niet meer tot de ONZ users kan rekenen. Ik heb geen idee wie er tegenwoordig posten hier
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte ONZ user, maar ben er gewoon even tussenuit geweest, en zelfs daardoor kan ik die lijst niet meer invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |