Gewoon invullen wat je weet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, ik stem toch maar niet, ben te lang weggeweest om eerlijk te kunnen oordelen.
Had jou bijna nog op de wannabe-mod plaats gezetquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, ik stem toch maar niet, ben te lang weggeweest om eerlijk te kunnen oordelen.
Invullen jeweet.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kan ik er serieus maar 2 invullen.
Goede keuze wel.quote:
quote:
ja toch , eigen mening en shit.quote:
dan gaat die wannabe-mod naar mezelfquote:
ooh shit , effe veranderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Het zijn de ONZ-awards mang.
Ik heb ook maar een paar categorieen gestemdquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben wel een echte ONZ user, maar ben er gewoon even tussenuit geweest, en zelfs door zo'n korte tijd kan ik die lijst niet meer invullen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een paar categorieen gestemdIk wou het in vullen maar kwam tot de pijnlijke conclusie dat ik me niet meer tot de ONZ users kan rekenen. Ik heb geen idee wie er tegenwoordig posten hier
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte ONZ user, maar ben er gewoon even tussenuit geweest, en zelfs daardoor kan ik die lijst niet meer invullen.
Jij bent dan ook een verzuurde ouwe lul.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger was
That's what they sayquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verzuurde ouwe lul.
Mij afmaken wat je bent enen grammernaziquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Dankjewel Hork.![]()
En Plopmans wil me niet tegenkomen in een donker steegje? Wat denk je dat ik ga doen?
retweetquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger was
Grammar, niet grammer.quote:Op woensdag 21 november 2012 06:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mij afmaken wat je bent enen grammernazi
quote:
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awardsquote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
1. Leukste nieuwkomer:
woid
2. Slechtste Nieuwkomer:
dasfisch
3. User die je niet wilt tegenkomen in een donker steegje:
Michhas
4. De Jan Steen award voor de meest bazige painter:
Manison
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)
SuperwormJim
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user)
CytiseChromatique
7. Gaarste trolluser:
Mr_chuck
8. Best geslaagde trolluser:
capuchon_jongen
9. De zich meest inlikkende user:
zweetteef
10. Allround meest gehate ONZ user:
Michhas
11. Wannabe-mod:
LompeHork
12. Beste mod:
Pharkus
13. Irritantste kutmod:
Heatwave
14. Meest overduidelijke zolderkamerbewoner:
Tong80
15. Mentaal zwak begaafdste user:
Supergirl
16. De castaignos award voor de user waar je hoge verwachtingen van had maar faalt:
vogeltjesdans
17. Beste topic 2012:
ONZ / [POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Precies, beetje raar hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awards
pvpquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
hoe heeft BBB zweetteef kunnen meemaken
Stay tuned..
weet ik veel, ik verdiep me niet in die afkortingenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
post volg waar staat de p eigenlijk voor? post toch?
post volg post
Dat ken ik alleen als PvP (Player vs. Player, MMO's enalles jwz).quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
post volg waar staat de p eigenlijk voor? post toch?
post volg post
Is gewijzigd, het was copy/paste werk voor de lijst, ik had dus een vraag over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
hoe heeft BBB zweetteef kunnen meemaken
Stay tuned..
Wist niet dat steven ONZ-mod wasquote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
Ook maar even gestemd hoor, jongens. Geen dank, graag gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |