Jij bent dan ook een verzuurde ouwe lul.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger was

That's what they sayquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verzuurde ouwe lul.

Mij afmaken wat je bent enen grammernaziquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Dankjewel Hork.![]()
En Plopmans wil me niet tegenkomen in een donker steegje? Wat denk je dat ik ga doen?

retweetquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Vroeger" was mijn post history één lange lijst met ONZ topics. Tegenwoordig zeur ik alleen nog maar overal hoe leuk het vroeger was

Grammar, niet grammer.quote:Op woensdag 21 november 2012 06:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mij afmaken wat je bent enen grammernazi

quote:

Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awardsquote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
1. Leukste nieuwkomer:
woid
2. Slechtste Nieuwkomer:
dasfisch
3. User die je niet wilt tegenkomen in een donker steegje:
Michhas
4. De Jan Steen award voor de meest bazige painter:
Manison
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)
SuperwormJim
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user)
CytiseChromatique
7. Gaarste trolluser:
Mr_chuck
8. Best geslaagde trolluser:
capuchon_jongen
9. De zich meest inlikkende user:
zweetteef
10. Allround meest gehate ONZ user:
Michhas
11. Wannabe-mod:
LompeHork
12. Beste mod:
Pharkus
13. Irritantste kutmod:
Heatwave
14. Meest overduidelijke zolderkamerbewoner:
Tong80
15. Mentaal zwak begaafdste user:
Supergirl
16. De castaignos award voor de user waar je hoge verwachtingen van had maar faalt:
vogeltjesdans
17. Beste topic 2012:
ONZ / [POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?

Precies, beetje raar hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awards

pvpquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
hoe heeft BBB zweetteef kunnen meemaken
Stay tuned..

weet ik veel, ik verdiep me niet in die afkortingenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
post volg waar staat de p eigenlijk voor? post toch?
post volg post

Dat ken ik alleen als PvP (Player vs. Player, MMO's enalles jwz).quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
post volg waar staat de p eigenlijk voor? post toch?
post volg post

Is gewijzigd, het was copy/paste werk voor de lijst, ik had dus een vraag over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
hoe heeft BBB zweetteef kunnen meemaken
Stay tuned..

Wist niet dat steven ONZ-mod wasquote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
Ook maar even gestemd hoor, jongens. Geen dank, graag gedaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |