Ja, maar niet excessief.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen
Horkiequote:
Nee, het is nog steeds een zaaddodende bedoening, beetje jammer. Zal R49 eens een spam-postje gevenquote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
HorkieHet loopt nog niet erg storm he?
Jou heb ik eens gezien, aangenaam kennis.quote:
Ja ik ben verouderd hier.quote:
Ik haat mensen die hun zin niet.quote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jou heb ik eens gezien, aangenaam kennis.
Ik vind t eigenlijk wel baasquote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar mensen die zichzelf in elke categorie nomineerde, that's just sad![]()
Die slaan we gewoon over als we gaan tellenquote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind t eigenlijk wel baas
Ik heb je toch gemeet lul.quote:Op zondag 2 december 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zin niet.
Tevens: Topicreeks: UDOWU daarvandaan gok ik zomaar, anders heb je een bar slecht geheugen
Gaat niet lang duren dat tellenquote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die slaan we gewoon over als we gaan tellen
Je bent mij vergeten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je hebt een indruk achter gelaten, ik fap er elke avond nog op
quote:Op zondag 2 december 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren dat tellen
Helemaal nietquote:
Ja, na een bepaalde tijd kun je je post niet meer editten, maar je kan altijd even één van ons aanspreken, gooien we je post eventjes openquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef zovty het volgende:
Klopt het trouwens dat ik mijn post in het stemtopic niet kan wijzigen?
Over luv gesproken.quote:
Wat jij bedoelt is voortplanting dat is eerder een fenomeen hier op FoK! hork bedoelt vredequote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over luv gesproken.
Er wordt relatief gezien weinig geneukt in deze SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 15:13:04 ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:09 schreef Ash-Ketchum het volgende:
Hoi, laat ik mij even voorstellen, ik ben Ketchum......... Ash Ketchum! Sinds vandaag de nieuwste usere van FOK!dan vraag je je af wat die 70% was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |