Niks, mijn fout.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan vraag je je af wat die 70% was.
Soberso is er altijd een deel schuld van de Rabobankquote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
70% jou fout, en 30% de fout van de rabobank?
yepquote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens toch wel teleurstellend, zo'n magere opkomst.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik own iedereen hard, wat ga ik winnen?
Een kusje op je linkerbil en eeuwige roem.
quote:
Hajeequote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Yveske het volgende:
De opkomst is inderdaad magertjes hier en toch ga ik niet meedoen met stemmen.
Stemmen hoort in mijn ogen anoniem te gebeuren en dat is in deze opzet helaas niet mogelijk.
Hierdoor gaat mijn stem op users als Hajee en SmitjeW helaas verloren.
Users die ik overigens graag mijn stem had willen geven. Het zij zo...
Wat me ook opvalt is dat er veel gekeken wordt naar wat de anderen gestemd hebben.
Daardoor zie je dezelfde namen keer op keer terugkomen in de stemmen van de anderen en ontstaat m.i. nogal een vertekend beeld.
Anyway, dit zijn just my 2 cents.
Misschien is het gewoon zo dat er beperkte opties zijn, of een paar favorieten. Kijk bijvoorbeeld naar de prijs voor beste painter, naast HaJee en HeaN82 is er niet zoveel keuze.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Yveske het volgende:
De opkomst is inderdaad magertjes hier en toch ga ik niet meedoen met stemmen.
Stemmen hoort in mijn ogen anoniem te gebeuren en dat is in deze opzet helaas niet mogelijk.
Hierdoor gaat mijn stem op users als Hajee en SmitjeW helaas verloren.
Users die ik overigens graag mijn stem had willen geven. Het zij zo...
Wat me ook opvalt is dat er veel gekeken wordt naar wat de anderen gestemd hebben.
Daardoor zie je dezelfde namen keer op keer terugkomen in de stemmen van de anderen en ontstaat m.i. nogal een vertekend beeld.
Anyway, dit zijn just my 2 cents.
haha ze gaan stemmentellend ten onderquote:
Je vergeet er 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
haha ze gaan stemmentellend ten onder
rip hoerbeer lompehoer hoer1987 smegmahoer
Geen zweetquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
aangepast, ik vergeet soms dat hij ook onz mod
Ja, een takje van de geldboom maar wel zo'n kleintje takje waar de 5 centjes aan groeien..quote:Op zondag 23 december 2012 12:32 schreef Nestalgie het volgende:
krijg je een takje? als je gewonnen hebt
altijd nog beter dan alleen maar takjes vinden in je zakjequote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, een takje van de geldboom maar wel zo'n kleintje takje waar de 5 centjes aan groeien..
Maar als je je ballen laat weghalen verharden je zaadleiders natuurlijk vind je het gekquote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
altijd nog beter dan alleen maar takjes vinden in je zakje
niet dat zakjequote:Op zondag 23 december 2012 14:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar als je je ballen laat weghalen verharden je zaadleiders natuurlijk vind je het gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |