Ik denk niet eens dat het zo veel met de vragen te maken heeft.
Veel mensen gaan ONZ toch als een rioolputje zien. Veel kleuters en heel veel bagger.
ONZ is veel te streng om echt ONZ te kunnen zijn denk ik. Afgezien van de echte baggertopics, want die moeten gewoon allemaal kapot.
ONZ heeft volgens mij niet eens zo veel mensen meer die echt vast in ONZ zitten en die er niet meer weg te slaan zijn. Het is meer gewoon een random forum waar je niet zo serieus hoeft te zijn. En persoonlijk vind ik ook dat er veel te streng gemodereerd wordt. Ik weet dat de advertenties voor Google daarvoor zorgen, maar daar moet toch wel een oplossing voor zijn? Maar zelfs bijvoorbeeld een plaatje van een moederkoek wordt al weggemod. Het moet hier allemaal veel te geregisseerd leuk zijn. Het spontane is er af?
Ook is offtopic SC'en ( ookal is de OP : "Hi ha ho ik ben Co") streng verboden. Wat daar het nut van is snap ik ook niet helemaal, laat ze gewoon lekker SC'en... ( Wel natuurlijk in topics waar je niet de boel verziekt voor andere mensen. ) Misschien wordt het wel een een leuke discussie of iets anders onzinnigs.
De laatste tijd lijkt het ook wel steeds meer of ONZ een soort beginnersforum is, nieuwe users beginnen in ONZ en stromen dan toch wel door naar KLB of iets anders.
Wat zeg nou eerlijk? Wat maakt ONZ aantrekkelijk? Afgezien dat het bijna het enige gedeelte is waar je niet zo serieus hoeft te zijn. En niet dat ik het er niet meer naar mijn zin heb ofzo, maarja. Het kan altijd beter he
Maar goed, dit is maar mijn mening, misschien denkt heel ONZ er wel anders over.
No offence naar de modjes, die doen ook allemaal wat er van ze gevraagd wordt.