Ik nomineer mezelf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:02 schreef Bitterlemon het volgende:
En waar is de award voor irritantste grammar nazi?
Dat wilde ik ook zeggen. Lees dit nu pas. Te negatieve inslag qua vraagstelling.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het zijn de ONZ Awards, niet de KLB/GC awards
Zijn ook rare vragen. Beetje leuk bedoeld maar te ludiek uitgepakt.quote:
Dat bedoel ik. Je bedoelt het goed en ben nooit aan het schelden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef mr_chuck het volgende:
Er is al 3 keer op mij gestemd!
Waaronder 1x slechtste nieuwkomer (zo nieuw ben ik ook weer niet) en 2x gaarste troluser
(Ik heb geprobeerd te trollen, maar zoals de meeste FOK!KERS al weten kan ik er niks van en ben er ook mee gestopt)
Hmmmja, snap je punt wel daar.quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn ook rare vragen. Beetje leuk bedoeld maar te ludiek uitgepakt.
Had mij de opties laten verzinnenquote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, lijstjes kwamen wat veel voor ja, echter is deze natuurlijk uniek.
Het is wel onzin. Maar dan zorgen de users wel voor onzin antwoorden.quote:
Rob Scholte. Die schermde ermee dat ie een aanslag te voorduren kreeg.quote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Welke bekende rolstoelmusketier ziet u graag terug in ONZ?"
Nee, ik vat hem welquote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is wel onzin. Maar dan zorgen de users wel voor onzin antwoorden.
Nu wordt het gras voor de voeten van Koos weggemaaid.Ik bedoel het niet te kritisch begrijp me niet verkeerd.
Kan leuk zijn. Maar wat ik al zei. Veel onbedoelde negatieve. De azijnpissers krijgen nu te veel hun kans. Met een gewone vraagstelling kan het leuker zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik vat hem welbeter dit soort feedback dan 0 feedback. De vragen zijn inderdaad wat anders dit jaar. "Apart" zelfs, als je wilt.
Maak er een dilemma van.quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. Maar wat ik al zei. Veel onbedoelde negatieve. De azijnpissers krijgen nu te veel hun kans. Met een gewone vraagstelling kan het leuker zijn.
Wie opende de leukste topics ?
Om wie lag je het vaakst dubbel ?
Wie kwam het leukste binnen als newbie ?
Wie maakte de leukste/grappigste paints ?
Welke user had je willen missen als kiespijn ?
Ik haat alle mods, welke mod haatte jij het meest ?
Waarom postte Yvonne amper meer in Onzin ?
Welk topic herinner je je nog omdat je er om moest lachen ?
Welk topic heb je verdrongen ?
Wat wil je in 2013 zien in Onzin. Blote tieten of geslaagde humor van SuperwormJim ?
Wie was de leukste troller ?
Wie was de slechtste troller ?
Wie is overall Dé Fokkende Onzinner van 2012 ?
Zoiets ?
Je kan roem verwerven door te winnenquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef mr_chuck het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van deze awards?
Wat is het nut van de mensheidquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef mr_chuck het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van deze awards?
quote:Op maandag 26 november 2012 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut van de mensheid
Descartes : 'Ik denk dus ik besta' ?
Denk daar maar eens over na.
Oh, dit zijn wel goede vragen ja. Even bewaren voor volgend jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. Maar wat ik al zei. Veel onbedoelde negatieve. De azijnpissers krijgen nu te veel hun kans. Met een gewone vraagstelling kan het leuker zijn.
Wie opende de leukste topics ?
Om wie lag je het vaakst dubbel ?
Wie kwam het leukste binnen als newbie ?
Wie maakte de leukste/grappigste paints ?
Welke user had je willen missen als kiespijn ?
Ik haat alle mods, welke mod haatte jij het meest ?
Waarom postte Yvonne amper meer in Onzin ?
Welk topic herinner je je nog omdat je er om moest lachen ?
Welk topic heb je verdrongen ?
Wat wil je in 2013 zien in Onzin. Blote tieten of geslaagde humor van SuperwormJim ?
Wie was de leukste troller ?
Wie was de slechtste troller ?
Wie is overall Dé Fokkende Onzinner van 2012 ?
Zoiets ?
Quote der quotes....Groucho Marxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |