Onvervangbaarquote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
Haha, grappig. Die man had de stem van Sinterklaas.
quote:
Ik verwacht er optisch ook niet zo heel veel van.quote:
De beste vriend van alle dodenquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
In Amsterdam is Jeroen Krabbe de Sinterklaas
Was het niet de officiële gisteren bij de optocht?quote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
In Amsterdam is Jeroen Krabbe de Sinterklaas
De grote Mathijs showquote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
Je mag niet eens meer 2 seconden nadenken over je antwoord, of Mathijs zit er alweer doorheen.
Matthijs is doodsbang voor de stilte. Horror Vacuiiquote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
Je mag niet eens meer 2 seconden nadenken over je antwoord, of Mathijs zit er alweer doorheen.
Ja precies hij is sinds 2009 de Sinterklaas in Amsterdam, bij de optocht dus.quote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was het niet de officiële gisteren bij de optocht?
Bram is een vriend van de vader van mijn beste vriend. Toen hij een keer savonds op z'n kamer was en Bram in hun huiskamer schrok ie zich he-le-maal kapot. SINTERKLAAS ZIT BENEDEN!quote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met de kinderen die nooit Bram als Sinterklaas hebben gehad.
Hij is al iets rustiger geworden, vroeger kreeg hij halve paniekaanvallen als een item leek uit te lopen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Matthijs is doodsbang voor de stilte. Horror Vacuii
Nee dezequote:
Onder het mom klassiek is niets?quote:
Lijkt me sterk hij is nu 46 ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij was hij toen al 40 ofzo
Nee hij zingt over de zeequote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zingt hij iets heel droevigs, over dode mensen of zo.
Alles van Schubert is deprimerend.quote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zingt hij iets heel droevigs, over dode mensen of zo.
De Dode Zee.quote:
hij zingt gewoon random dingen want niemand verstaat er toch een fuck vanquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bram is een vriend van de vader van mijn beste vriend. Toen hij een keer savonds op z'n kamer was en Bram in hun huiskamer schrok ie zich he-le-maal kapot. SINTERKLAAS ZIT BENEDEN!
En het was 'm ook nog.![]()
Alleen wel in z'n normale kleren.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ofzoAlsof je dat niet hebt opgezocht en uit je hoofd wist.
Ja dat wist ik want het ging er zaterdag in het intocht topic nog overquote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ofzoAlsof je dat niet hebt opgezocht en uit je hoofd wist.
Zaak Vaatstra krijgt opeens een rare wendingquote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
Hij schijnt dat dit zo niet-grappig is dat sommige mensen spontaan voor hun televisie overlijden.
Wat denk je van ons?quote:
Ik wilde net zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
De echte yvonne doet de g niet uitspreken als ggrgrrg
ditquote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Rickazio het volgende:
ik kijk dat programma nooit, dus dit is echt niet te volgen, maar heb het gevoel dat ik niks mis
quote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeer verrassende grap idd...zag je niet aankomen.
Is eigenlijk wel zo ja. Goedkoop is het zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind die grap echt niet kunnen eigenlijk hoor. Je zal Aad maar zijn en hier op tv even gelinkt te worden aan moord en verkrachting.
Satire ok, maar hou het bij wat hij deed in het programma.
Hij was wel al 15x gemaakt hier inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeer verrassende grap idd...zag je niet aankomen.
Of je het wel of niet kijkt, het blijft enorm kutquote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Iemand die BzV kijkt en vindt dat dit lijkt? Ik heb geen idee, nooit gezien.
Het lijkt voor geen meter. Oké, misschien als je je ogen dichtknijpt en je oren een beetje afdekt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het niet, maar de grappen an sich zijn niet heel slecht. Jammer dat het zo matig gespeeld is, bij kopspijkers was dit vast wel leuk geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Ze lijkt nog het meest op haarzelfquote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Sanne Walvis lijkt eerder op Bridget Maasland dan op Yvon Jaspers.
Zelfs Nic0 en Peter R niet, toch nooit te beroerd voor een gulle lach.quote:
Dat maakt het extra pijnlijk. Sanne Wallisquote:Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ze lijkt nog het meest op haarzelf
Ziet zijn stereotype weer eens bevestigd wordenquote:
Nee alleen als ze Bea doet...anders opzouten met deze grachtengordel kut....quote:Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt het extra pijnlijk. Sanne Wallis
Alleen leuk als ze een dispuuttrutje speelt
Ja bedankt, die link hadden wij nog niet gelegdquote:
Ja, dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 19 november 2012 20:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
daar werd naar gerefereerd, maar dat weet iedereen probably
Bij Sanne Wallis de Vries vergeleken is Pieter Derks de koning van Nederland,quote:Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik vraag me af of Sanne Wallis voelt wat Pieter Derks op vrijdag voelt
kun je tussendoor even kijken, die kop van yvonne was toen wel grappigquote:Op maandag 19 november 2012 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Ja bedankt, die link hadden wij nog niet gelegd
Met dank aan SWdVquote:Op maandag 19 november 2012 20:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Slechtste dwdd stuk aller tijden dit
Een kwelling voor publiek, kijkers thuis en acteurs.quote:Op maandag 19 november 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Matthijs denk nu ook: was het maar afgelopen.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Slechtste dwdd stuk aller tijden dit
Prachtig idd.quote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Mike het volgende:
Haha, wat kun je de spanning in de studio goed voelen.
Ja nu moest ik lachenquote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik steek nu een vork in mijn ogen en een breinaald in mijn oren
dat ventje rechts achter Matthijs heeft de hele show nog nooit gelachenquote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Columbiafan het volgende:
Hier moet ik echt bijna om huilen, het publiek ook zie ik
quote:
harde baasquote:
Had ik al gedaan, helpt niet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik steek nu een vork in mijn ogen en een breinaald in mijn oren
quote:Op maandag 19 november 2012 20:19 schreef iFok. het volgende:
Ik kan niet meer quoten
@Karina @Doodloper:
Welnee, dit is geweldig. Net als Pieter Derks elke week!
Het is wat.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
OK die vatte ik niet helemaal geloof ik.
Ik heb dat gevoel de hele uitzending al.quote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Uitmelken, ze kijken naar het kijken van het kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
droste effect, ze keken naar zichzelf waar ze naar zichzelf kekenquote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Opgevoerde bromfietsen op 6.quote:
is dat nieuw?quote:
Met Ruud de Wildquote:
Patrick Kicken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ruud de Wild is toch de moordenaar van Pim Fortuyn?
Jan Peter Balkenendequote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen mooie vent, hij is wel goed in zijn vak.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Maar het Peter R stuk vond ik weer erg leuk. Ik snap jullie gehaat op hem nooit, ik vind het echt een fenomeen. Zo duidelijk als hij dingen kan uitleggen, zovaak als hij het bij het rechte eind heeft. Ik vind het gewoon een mooie ventniks dan respect voor die held
Hij had inderdaad goed gezien dat de dader waarschijnlijk iemand was die ze nog niet verdachten en dat een groot DNA onderzoek mensen zou kunnen uitsluiten of juist bevestigen. Die man is geniaal.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Maar het Peter R stuk vond ik weer erg leuk. Ik snap jullie gehaat op hem nooit, ik vind het echt een fenomeen. Zo duidelijk als hij dingen kan uitleggen, zovaak als hij het bij het rechte eind heeft. Ik vind het gewoon een mooie ventniks dan respect voor die held
Over dit soort dingen hoor ik hem graag praten, maar niet over Ajax of de politiekquote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Hij is wel ontzettend mediageil en stront eigenwijs maar mag hem verder wel. Mis zijn programma overigens wel, keek er graag naar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Op 6 een invordering van rijbewijs: "Ik moet morgen met de motor op vakantie."quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Haha wat een pipo nu op RTL7
Er lag een tweede sniper op het dak.quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is gewoon iemand die gewoon zijn mening geeft, en er niet omheen draait. Vooral qua politiek zit hij er wel eens naast, maar ik vind hem wel altijd goede dingen zeggen. Ik kan hem wel hebben. Maar dit hele topic doorgaans nietquote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Over dit soort dingen hoor ik hem graag praten, maar niet over Ajax of de politiek
Dus wat je nu eigenlijk zegt, is dat je Peter R op een forum vindt lijken maar dan zonder users?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is gewoon iemand die gewoon zijn mening geeft, en er niet omheen draait. Vooral qua politiek zit hij er wel eens naast, maar ik vind hem wel altijd goede dingen zeggen. Ik kan hem wel hebben. Maar dit hele topic doorgaans niet
Eigenlijk is hij zoals al die haters hier ja, misschien herkent iedereen zich teveel in hemquote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus wat je nu eigenlijk zegt, is dat je Peter R op een forum vindt lijken maar dan zonder users?
Dat laatste vooral, maar ik vind hem wel een zak hooi.quote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen mooie vent, hij is wel goed in zijn vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |